Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2011-10-17, 23:48
  #97
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotardo
Fy fan vad bra, det var en riktigt irriterande snubbe.
Jo, men de som förde fram honom måste vara ännu värre.
Citat:
Ursprungligen postat av Rotardo
Att de tog in honom på Ica reklamen, var väl antagligen bara för att informera folket att deras personal är utvecklingsstörd...
Citat:
Ursprungligen postat av brainstormen
Är alla + 18 så mycket barnsligt betende på några sidor säjer mycket om flashback
Skillnaden mellan att vara barn och vara vuxen är att en vuxen kan välja att inte vara barnslig. Vi kan helt enkelt välja våra roller. Jag kan vara knökig farbror, småsvärande datorspelare, seren skogspromenerare, fredagsmysig öldrickare, botaniserande porrgubbe, trist föredragshållare och mycket, mycket mer.

Jerry kan bara vara en sak, nämligen Jerry. Klä honom i vilka kläder du vill. Sminka honom hur du vill. Ge honom vilka repliker du vill. Låt han spela på vilken scen du vill mot vilka skådespelare du vill. Det kommer ändå att vara uppenbart att han är en downis vars tjocka tunga gör att han alltid låter skitviktig.
Citat:
Ursprungligen postat av Fiolito
Herregud, går de där ICA-reklamerna fortfarande? Det är nog dags att släppa de där stackarna fria, gubben har ju för helvete spelat i Nationalteatern, låt honom få sin värdighet tillbaka! Jag trodde aldrig jag skulle säga det här, men dagens ICA-reklamer har fått mig att längta tillbaka till de gamla ICA-reklamerna med rörliga varor framför en röd bakgrund.
Eller så tar han den rollen för att slippa tänka.

Däremot så skulle jag gärna se honom spela en åldrig SPESS MEHREEN!
__________________
Senast redigerad av Herr Lindholm 2011-10-18 kl. 00:00.
Citera
2012-02-20, 09:05
  #98
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ..FAN..
Fan vad bra, hatar sär på tv. Så jobbig och roliga är dom fan inte.
en fråga bara..du kallar en person som inte valt det liv han har för SÄR..sedan kallar du de för jobbiga och tråkiga?!?!

hur försörjer sig en liten skit som du egentligen?!vem fan tror du nollan är här din misslyckade pajas?!
Han har åtminstonde gjort tv-reklam..vafan har du gjort din sopa?!suttit bakom skärmen och skrivit massa om honom på flashback som är centrum för Sveriges mest efterblivna jävlar?!
coola bakom skärmen och anonyma utan bild..inte ett skit irl
Citera
2012-02-20, 09:33
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storpack
http://nyheter24.se/noje/kandisar/article619832.ece

Supertråkigt att Ica-Jerry, Mats Melin, väljer att hoppa av.

Man undrar ju om det finns något mer bakom hans beslut?

Kan tänka mig flera anledningar. Mamman talar ut i pressen och pratar om någon slags revansch för att sonen blev kallad mongolidjävel i skolan ? Förstår inte riktigt hur tv-reklamen skulle ge plåster på såren åt den tuffa tiden. Men jag gissar på att den ekonomiska biten inte blir så stor att den kanske tvärtom drar upp andra utgifter för t ex assistentvård mm. Läs bara dagens tidning hur försäkringskassan behandlar en annan kille med ds. Det är nog tufft nog att kriga mot myndigheter om att få rätt hjälp och syns man i tv exponeras man på ett helt annat sätt. Jag inbillar mig helt enkelt att det kan finnas resurs och ekonomiska anledningar bakom beslutet då mamman även i din länk tar upp hans hälsa.
Citera
2016-03-06, 10:05
  #100
Medlem
andersaanderssonas avatar
Nu satsar Ica -Jerry på Hollywood.

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle22391366.ab

När han väl anlänt och spelat in en film kommer övriga stjärnor i filmstaden bli så nedslagna och deprimerade, att en ny form av downsyndrom kommer att få se dagens ljus.
__________________
Senast redigerad av andersaanderssona 2016-03-06 kl. 10:10.
Citera
2016-03-06, 11:23
  #101
Medlem
Han har ju varit med i reklamen ett par gånger sedan han hoppade av.
Citera
2016-03-06, 13:24
  #102
Medlem
fillefilosofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Han har ju varit med i reklamen ett par gånger sedan han hoppade av.
Mats Melin bor i centrala Hudiksvall, liksom jag. Jag träffade honom på Hemköp för 15 minuter sedan där vi båda handlade mat (Ica är alldeles för långt borta, så inte fan handlar vi på Ica då). Jag pratade med honom i 5 minuter. Han är en okey snubbe.

PS! Stor skandal: Ica Jerry handlar mat främst på Hemköp och inte på Ica!
Jag vet!
__________________
Senast redigerad av fillefilosof 2016-03-06 kl. 13:32.
Citera
2016-03-06, 18:16
  #103
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fillefilosof
Mats Melin bor i centrala Hudiksvall, liksom jag. Jag träffade honom på Hemköp för 15 minuter sedan där vi båda handlade mat (Ica är alldeles för långt borta, så inte fan handlar vi på Ica då). Jag pratade med honom i 5 minuter. Han är en okey snubbe.

PS! Stor skandal: Ica Jerry handlar mat främst på Hemköp och inte på Ica!
Jag vet!

Jävlar vad Expressen kan skriva chockerande material om den kränkande nyheten. Jerry är en badboy.

Har Jerry något mer på gång än USA? Beck-film? Utbildningsradion? Let's Dance?
__________________
Senast redigerad av Ratad 2016-03-06 kl. 18:20.
Citera
2017-01-01, 00:04
  #104
Medlem
freeriderXIIs avatar
Får han vara med på några kändisfester?

Som varande kändis.

Citera
2018-09-16, 20:41
  #105
Medlem
Skådespelaren Mats Melin har blivit Ica-Jerry med hela svenska folket.
I dagarna släppte han en självbiografi. Där berättar han om tuffa skolåren – och hur läkarna uppmanade föräldrarna att lämna bort sin nyfödde son.
– Jag tycker det är himla svårt, säger Mats Melin i ”Nyhetsmorgon”.

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...era-bort-honom
Citera
2023-02-02, 22:24
  #106
Medlem
Eller?

"Nu sänkt pris!"
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback