Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-13, 22:28
  #1
Medlem
weeedarrns avatar
Hej fb.

Jag har funderat på att färga mitt skägg, jag har skepparkrans. Men jag vill få det lite annorlunda, och jag är ingen som bryr mig om man blir kallad slödder eller något sånt. Jag skulle gärna vilja färga mitt skägg rött.

Men nu till frågan, det är så att jag har blont/ljusmörkt hår men jag har snaggat så jag tänkte om det skulle se helt åt helvete om man färgar sitt skägg i en annan färg än håret? Nu är det ju så att jag inte har samma färg på håret som skägget, men jag tänkte när det kommer till en mer utstickande färg som rött.

Mvh Fäderneslandet
Citera
2011-10-13, 22:37
  #2
Medlem
Flytande_argots avatar
Jag har mitt vanliga skägg och det blir mer och mer gått. Men jag tycker nog att det är rätt sjysst med det gråa. Så låt det vara.
Citera
2011-10-13, 22:45
  #3
Medlem
weeedarrns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Jag har mitt vanliga skägg och det blir mer och mer gått. Men jag tycker nog att det är rätt sjysst med det gråa. Så låt det vara.


Jag har inte grått än, mer en bladning av bruna, ljusbrun och röda. Vill ha mer en mörkröd färg på skägget
Citera
2017-05-25, 19:56
  #4
Medlem
Lånar tråden.

Jag har inte rakat mig på 2,5 vecka och tänkte spara ut skägget ännu mer. Tyvärr har jag en fläck med vitt skägg som är 2x1 cm stor. På några ställen har jag rödaktig färg och resten av skägget är mörkbrunt. Nedanför polisongerna är skägget lite glesare.

Funderar därför på att färga skägget. Kommer huden också färgas? Vill ju inte att det ska synas att skägget är färgat. Behöver jag odla någon vecka till eller spelar det ingen roll?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback