Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-16, 21:16
  #985
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tortyrtorp
finns det duktiga målare i haninge vad ska man hålla ögonen öppna för finns det fame.


Inga bra i haninge vad jag vet, tråkigt ställe dessutom
Citera
2015-01-16, 21:20
  #986
Avstängd
Tortyrtorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickardnord
Inga bra i haninge vad jag vet, tråkigt ställe dessutom

har du koll på tyresö är det lika tråkigt där.
Citera
2015-01-16, 21:45
  #987
Avstängd
Tortyrtorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickardnord
Inga bra i haninge vad jag vet, tråkigt ställe dessutom

har du bra koll på nynäshamn hur är det där som på månen för graff eller.
känner du någon med aspergers som målar de brukar ha ful och barnslig handstil kan de bli bra på graff.
Citera
2015-01-16, 22:09
  #988
Medlem
Chromekillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortyrtorp
har du koll på tyresö är det lika tråkigt där.

finns några i tyresö..
Citera
2015-01-16, 22:10
  #989
Avstängd
Tortyrtorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chromekiller
finns några i tyresö..

är det bättre i tyresö än nynäshamn.
Citera
2015-01-16, 22:51
  #990
Medlem
Chromekillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortyrtorp
är det bättre i tyresö än nynäshamn.

oklart. nynäshamn e en jävla håla med en perronglayup. men troligen ja. hört att före detta pms bor här och det är alltid livat i tyresö. finns pms/ligisd/rge målningar och ett helt stadie av andra bombare och sen hittar du även ältamuren i tyresö som alltid uppdateras.
Citera
2015-01-16, 23:19
  #991
Avstängd
Tortyrtorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chromekiller
oklart. nynäshamn e en jävla håla med en perronglayup. men troligen ja. hört att före detta pms bor här och det är alltid livat i tyresö. finns pms/ligisd/rge målningar och ett helt stadie av andra bombare och sen hittar du även ältamuren i tyresö som alltid uppdateras.

hur är det jämfört med huddinge ligger inte älta i nacka var är muren var är rge ligisd målningar i tyresö.
Citera
2015-01-17, 01:03
  #992
Medlem
VonBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortyrtorp
hur är det jämfört med huddinge ligger inte älta i nacka var är muren var är rge ligisd målningar i tyresö.
Andas ut innan du skriver. Kommatecken är också att rekommendera!
Citera
2015-01-17, 11:52
  #993
Avstängd
Tortyrtorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonBong
Andas ut innan du skriver. Kommatecken är också att rekommendera!

måste skriva allt i en stöt annars glömmer jag bort vad jag tänkte på. det blir som tankeblockad eh vad var det jag skulle skriva nu. har kommit på jag kan skriva allt i en stöt och sätta punkt sen. tack för hjälpen. har du koll på botkyrka måste ju vara lite grafitti mecka kan jag kan tänka mig. skriver man fortfarande tlk.
Citera
2015-01-17, 12:16
  #994
Medlem
VonBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortyrtorp
måste skriva allt i en stöt annars glömmer jag bort vad jag tänkte på. det blir som tankeblockad eh vad var det jag skulle skriva nu. har kommit på jag kan skriva allt i en stöt och sätta punkt sen. tack för hjälpen. har du koll på botkyrka måste ju vara lite grafitti mecka kan jag kan tänka mig. skriver man fortfarande tlk.

Vet inte om du är dålig troll eller ej.
Citera
2015-01-17, 12:33
  #995
Medlem
graffdatshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortyrtorp
måste skriva allt i en stöt annars glömmer jag bort vad jag tänkte på. det blir som tankeblockad eh vad var det jag skulle skriva nu. har kommit på jag kan skriva allt i en stöt och sätta punkt sen. tack för hjälpen. har du koll på botkyrka måste ju vara lite grafitti mecka kan jag kan tänka mig. skriver man fortfarande tlk.

Först så tänkte jag rekommendera dig adhd piller, men sedan så såg jag din banner och får nog rekommendera tolvsteg istället!

Nej ingen skriver tlk längre.
Citera
2015-01-17, 12:58
  #996
Avstängd
Tortyrtorps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VonBong
Vet inte om du är dålig troll eller ej.

ej troll aspergers. försöker skriva mindre formellt och stelt och då rusar tankarna. hur ser det ut i huddinge om du ej kan svara på botkyrka.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback