Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-05, 18:27
  #1525
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horriblewriter
FY köttar allt, panels, insidor, bombing
Sen bombar flos euro på bra bra stil
Fher levererar nästan alla tåg jag åker på tuben är fan signade med fher kråkor älskar det!

UZI throwsen poppar upp i bra stabilt tempo

Det är min snabba tillfälliga analys av bombingen inne i stan så att säga. Finns många andra som stilar på men inte på samma nivå
Men scenen är helt klart vid liv


Hahaha Uzi vem fan är de liksom?
Kör typ 1 tup varje år på fega platser.
Årets toy. Väck mig när han kör tåg.
ZzZzzzZZZzzzz
Citera
2017-11-06, 01:19
  #1526
Medlem
Skogsvandrings avatar
Fy köttar på bra i vanlig ordning, tillskottet Yoker gör ett jävla jobb i min mening och syns bra.

Av andra namn på bombingscenen köttas det på bra där med. De som sticker ut med bra och fet stil just nu är enligt mig Fher(Såklart), Barse, Cluzter, Azek, Becker, Triple, Gives, Nerg, Spacey, Kris&Alex, Dizmo. Plus många fler...
Citera
2017-11-06, 14:04
  #1527
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagaernyanvaendare
För ett par veckor sedan hade jag sagt Flosen HTE. Dock så försvann hans instagramkonto och det slutade komma upp signaturer. Han körde stort och mycket. Var kul att följa på stan och via Instagram.

Vet du varför han tog bort sin instagram?
Torsk, lagt av helt, tröttnat på insta?
Gillade Flo$en starkt med tanke på spotsen man såg pieces/t-ups på. Synligt för allmänheten och STORT.
Citera
2017-11-06, 23:41
  #1528
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danzilla
Vet du varför han tog bort sin instagram?
Torsk, lagt av helt, tröttnat på insta?
Gillade Flo$en starkt med tanke på spotsen man såg pieces/t-ups på. Synligt för allmänheten och STORT.

Tycker han generellt gör jävligt fula grejer, Euro däremot är riktigt duktig.
Citera
2017-11-07, 10:52
  #1529
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagaernyanvaendare
För ett par veckor sedan hade jag sagt Flosen HTE. Dock så försvann hans instagramkonto och det slutade komma upp signaturer. Han körde stort och mycket. Var kul att följa på stan och via Instagram.

Tack för att du tar upp.. har undrat ihjäl mig! Helt plötsligt försvann det bara! Är det nån som har koll på varför?
Citera
2017-12-01, 19:46
  #1530
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speeded247
Hahaha Uzi vem fan är de liksom?
Kör typ 1 tup varje år på fega platser.
Årets toy. Väck mig när han kör tåg.
ZzZzzzZZZzzzz

Är du blåst? snubben har ju kids nu o dessutom varit med sedan stenåldern.
Googla Rilo WUFC innan du snackar.
Citera
2017-12-04, 12:20
  #1531
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martyr1
Är du blåst? snubben har ju kids nu o dessutom varit med sedan stenåldern.
Googla Rilo WUFC innan du snackar.
Tror han driver, om inte så ligger han lite bakom flötet.

Vilka lirat mest tåg just nu? CSG, har de bara börjat synas lite mer eller har mina polare bara enorm otur?
Citera
2017-12-04, 12:32
  #1532
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martyr1
Är du blåst? snubben har ju kids nu o dessutom varit med sedan stenåldern.
Googla Rilo WUFC innan du snackar.

Han skämta med dig aprillo

hoppas jag
Citera
2017-12-08, 22:13
  #1533
Medlem
KB ser man lite i innerstan, ganska nytt. Psykos ser man mycket av nuförtiden och kris/alex, oster också.

EDIT: Tazo, bag och Abza ser man lite också.
Citera
2017-12-09, 03:01
  #1534
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DunderFlummis
KB ser man lite i innerstan, ganska nytt. Psykos ser man mycket av nuförtiden och kris/alex, oster också.

EDIT: Tazo, bag och Abza ser man lite också.

KB, Albza? Går du samma väg till skolan varje dag och det är det du "ser"?

Dlz, Psykos, Yoker och Oster sen SKM med såklart är värda att nyllas, är det man ser i innerstaden om man håller sig borta från söder.

Att lägga en tag på o en soptunna och pjäs på en öde fotbollsplan görs inte man syns i stan. Skärp er, lägg ner hela tråden.

Edit; Grattis du har precis upptäckt ODZ stor bredrivt? Var du en alla femtio finniga tonåringar som var där på Scala i somras och gärna ville bjuda på sitt "ladd" som snarare såg ut som värsta RCn jag sett...
__________________
Senast redigerad av divadude 2017-12-09 kl. 03:04.
Citera
2017-12-10, 00:05
  #1535
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
KB, Albza? Går du samma väg till skolan varje dag och det är det du "ser"?

Dlz, Psykos, Yoker och Oster sen SKM med såklart är värda att nyllas, är det man ser i innerstaden om man håller sig borta från söder.

Att lägga en tag på o en soptunna och pjäs på en öde fotbollsplan görs inte man syns i stan. Skärp er, lägg ner hela tråden.

Edit; Grattis du har precis upptäckt ODZ stor bredrivt? Var du en alla femtio finniga tonåringar som var där på Scala i somras och gärna ville bjuda på sitt "ladd" som snarare såg ut som värsta RCn jag sett...

Snacka om att vakna på fel sida av sängen. Har sett de jag nämnde och därför nämnde jag de, varför trigga? Detta är ingen tråd gjord för att bara nämna dom som kör hårdast och legender. Den heter ju "nytt på stockholmscenen".
Citera
2017-12-21, 12:20
  #1536
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Bombare kommer och går, graffare består. Punkt slut.

Inte särskillt sant. Finns bombare som har hållit på i 25-30 år som fortfarande bombar. Om du tror annat så har du inte koll på läget.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback