Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-15, 11:46
  #13
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Är det den häktade kvinnan det skrivs om här?

http://scoopgravaren.blogspot.com/20...agare-och.html


Det borde det vara eftersom TS namn finns med i artikeln (TS har outat sig tidigare så inget snack om outning nu)

TS kan du inte berätta nått om denna soppa? Stämmer det där med hoten mot R*t eller är det bara skit snack? Varför blev det så där? Är åtalet mot dig nedlagt?
Förstår om du inte kan berätta allt iom rättegången men lite kan du berätta.
__________________
Senast redigerad av DirtyJob 2011-10-15 kl. 11:49.
Citera
2011-10-15, 14:47
  #14
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Det borde det vara eftersom TS namn finns med i artikeln (TS har outat sig tidigare så inget snack om outning nu)

TS kan du inte berätta nått om denna soppa? Stämmer det där med hoten mot R*t eller är det bara skit snack? Varför blev det så där? Är åtalet mot dig nedlagt?
Förstår om du inte kan berätta allt iom rättegången men lite kan du berätta.
Åtalet som hon hävdar mot oss lades ner i våras då hon erkände i polisförhör att hon hittade på att jag skulle ha anstiftat en våldtäkt mot henne. Jag har inte haft kontakt med henne sedan vi gjorde slut 2008 hon har jäklats med mig större delen ut av tiden sedan det blev slut mellan oss enbart för att hämnas på mig sedan när hennes fd vänner förstod att hon ljög så började hon hämnas mot dom eftersom dom inte ville ha med henne att göra så började hon anklaga dom efter hon hade gått på hypnosterapi när hon i ett förhör till polisen berättade att hon skulle betala sina vittnen så reagerade även dom och började fråga om historien stämde och hon erkände att hon hade hittat på allt.
Då började hon anklaga sin egna familj samma sak osv. Soppan kan bli hur lång som helst tjejen i fråga är inte frisk och det är anledningen till att jag själv mådde dåligt 2008 eftersom jag försökte förklara för hennes föräldrar hur hon egentligen vart psykiskt jag lider med hennes föräldrar och familj och vet att man ska akta sig noga för den tjejen och Daniel eftersom dom båda är psykopater.
Citera
2011-10-15, 19:13
  #15
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Åtalet som hon hävdar mot oss lades ner i våras då hon erkände i polisförhör att hon hittade på att jag skulle ha anstiftat en våldtäkt mot henne. Jag har inte haft kontakt med henne sedan vi gjorde slut 2008 hon har jäklats med mig större delen ut av tiden sedan det blev slut mellan oss enbart för att hämnas på mig sedan när hennes fd vänner förstod att hon ljög så började hon hämnas mot dom eftersom dom inte ville ha med henne att göra så började hon anklaga dom efter hon hade gått på hypnosterapi när hon i ett förhör till polisen berättade att hon skulle betala sina vittnen så reagerade även dom och började fråga om historien stämde och hon erkände att hon hade hittat på allt.
Då började hon anklaga sin egna familj samma sak osv. Soppan kan bli hur lång som helst tjejen i fråga är inte frisk och det är anledningen till att jag själv mådde dåligt 2008 eftersom jag försökte förklara för hennes föräldrar hur hon egentligen vart psykiskt jag lider med hennes föräldrar och familj och vet att man ska akta sig noga för den tjejen och Daniel eftersom dom båda är psykopater.

Ok vilken soppa och så nu vill du ha lite upprättelse och startar delvis denna tråd? Förstår dig fullt ut sånt där pack ska man hålla sig ifrån.
Citera
2011-10-15, 20:42
  #16
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Ok vilken soppa och så nu vill du ha lite upprättelse och startar delvis denna tråd? Förstår dig fullt ut sånt där pack ska man hålla sig ifrån.
Det handlar inte om upprättelse för min del utan att varna andra människor om dessa två dvs packet som du kallar det dels eftersom hon är en sk sol&vårare & dramaqueen sådana personer ska man hålla sig i från.
Citera
2011-10-18, 11:46
  #17
Medlem
drdracula141s avatar
Senaste status dom är fortfarande häktade.
Citera
2011-11-22, 10:06
  #18
Medlem
Bumpar tråden...
Jag gjorde misstaget att samarbeta med Daniel i hans företag i våras. Jag hade ingen aning om vem han var innan, och han hade annonser ute på ams som lät bra (för bra visade det sig). Jag arbetade som rekryteringskonsult för hans företag. Det slutade iaf med att han är skyldig mig drygt 10000 i obetalda fakturor (jag fakturerade honom då jag har f-skattsedel) plus att han påstod att jag hade snott kunder av honom (kunder som aldrig existerat), och att jag skulle betala honom ett par hundra tusen "i skadestånd" (enligt hans egna beräkningar!) men att han kunde "nöja sig" med hundra tusen om jag samtidigt gav mig själv näringsförbud (!?). Han skulle ta saken till domstol om jag inte gjorde som han sa. Be my guest, tänkte jag, och hörde aldrig av honom igen.
För inte allt för länge sedan hörde polisen av sig ang. Daniel då de hade hittat mina kontaktuppgifter bland hans papper, jag berättade vad som hade hänt och vidarebefodrade bland annat e-mailkonversationer mellan mig och Daniel. Polisen kunde dock inte säga allt för mycket pga förundersökningssekretessen, men de var intresserade av just att han hade försökt pressa mig på pengar och struntat i att betala mig. Så vi får se var det hela leder.
Citera
2011-12-16, 19:31
  #19
Medlem
Farfarsfars avatar
Något nytt i det här fallet? Är han fortfarande häktad?
Citera
2012-01-19, 13:33
  #20
Medlem
Nu har de åtalats:

http://www.realisten.se/2012/01/19/m...or-mordforsok/

Det är helt bisarrt. De uppträder till synes fullständigt psykopatiskt och hänsynslöst, så vi skall troligen vara glada att deras framfart inte krävde flera liv.

Märkligt att media inte skrivit någonting om detta. Det är som bäddat för sensationsjournalistisk med braskande rubriker.
Citera
2012-01-19, 15:16
  #21
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersEdler
Nu har de åtalats:

http://www.realisten.se/2012/01/19/m...or-mordforsok/

Det är helt bisarrt. De uppträder till synes fullständigt psykopatiskt och hänsynslöst, så vi skall troligen vara glada att deras framfart inte krävde flera liv.

Märkligt att media inte skrivit någonting om detta. Det är som bäddat för sensationsjournalistisk med braskande rubriker.
Rättvisa skipas från och med denna dagen någon som vet när rättegången kommer äga rum ska vara på plats. År av trakasserier i från denna kvinna och två års trakasserier ut av denna man. hon är psykopat både Daniel och Rut tro mig jag har vart ihop med denna kvinna och aldrig mer säger jag ett sådant fruntimmer nu kan jag äntligen gå vidare i mitt liv när jag vet att slynan kommer sitta inne ett par år.

Hon vart en ut av anledningarna till mitt självmordsförsök då hon fick mig må så dåligt att jag ville ta livet av mig eftersom hon pressade mig på pengar och förtalade mig. Somliga straffar Gud tidigare. Payback Karma.
__________________
Senast redigerad av drdracula141 2012-01-19 kl. 15:19.
Citera
2012-01-19, 16:04
  #22
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Ny rubrik. //Mod
Citera
2012-01-20, 21:30
  #23
Medlem
drdracula141s avatar
Nu uppe på aftonbladet. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14240864.ab
Citera
2012-01-20, 21:50
  #24
Medlem
Zahs avatar
Någon som har en bild på Rut?


För er som inte orkar googla, bild på Daniel: http://thomaskarlsensd.files.wordpre...rospide-mp.jpg
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback