Citat:
Ursprungligen postat av WhoAreYooooou
På många här verkar det så, precis allt verkar ni tro är negrernas fel eller muslimerna.
Ni verkar även fruktansvärt rädda av er, ni ser rånare och våldtäktsmän i varje gathörn.
Jag tycker nästan synd om er, livet har så mycket att erbjuda men er rädsla drar er tillbaka.
Jag förstår inte hur ni orkar bry er så mycket om ni inte hade tänkt slå er in i politiken, rösta på SD om ni vill men det hjälper väl ingen att ni blir förbannad bara ni ser en muslim på gatan som ni ser i ungefär i 5 sekunder tills personen gått förbi er? förstår ni inte att det är en svaghet ni har? Invandrare verkar ha blivit ett gift för många av er. Sluta knarka invandrare!
du skriver i ett forum, rukriken integra o invandr, vad tycker du vi ska skriva här, ljug och osanning?
ska du säga åt mig vem jag ska gilla och vad jag tycker är bra för sveriges o mina släktingars framtid, jag väljer själv, mitt val inte ditt.
du har en svaghet, du ser inte sanningen även fast du ser den varje dag, låt mig gissa du har af o exp o svt1 o tv4 som favvosar, vakna o sök på massinvandringens myter o osanningar, galne gunnar, affes statistik blogg, the third jihad etc.