Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-10-12, 21:33
  #1
Medlem
ljuger dom rakt upp i ansiktet.

Vi har alla varit där, tjejer som kollar in en med en blick som skriker ta mig i röven, när väl man närmar sig och frågar om hon vill hänga med på lite knull, vad tror ni händer då? Ett bestämt nej, som bäst. Varför?! Jo, för att allt ska göras på ett visst sätt. Det ska bjudas på drinkar, charmas och ljugas en jävla massa - lite som att klara ett sexualpolitiskt prov. Varför inte bara knulla om ni är kåta?!!?!?!

Kan vi inte skippa alla normer, traditioner och politik och bara ligga?
Uppskattar inte ni kvinnor när man är ärlig med sina intentioner?
Citera
2011-10-12, 21:35
  #2
Medlem
BlueMountainStates avatar
Fast problemet är väl mest skiten tjejen får om den bara "ligger". Du har garanterat sagt så me vännerna, "hon är djävligt lätt henne kan alla knulla". Men säger folk så till pojkar? Nej, för så är det icke.
Citera
2011-10-12, 21:40
  #3
Medlem
Shane.Botwins avatar
Haft samma problem, dumpade tjejen i en sjö och köpte mig en ny
Citera
2011-10-12, 21:43
  #4
Medlem
Charlatanens avatar
Några måste ju stå för det selektiva urvalet här på planeten. Tänkt vilka miffon som skulle få sprida sina gener vidare om alla grabbar bara kunde lyfta på brudarnas kjol, smeka in den och pumpa ut sin säd. Därför är dessa "personlighetstester" viktiga. Dom avgör i mångt och mycket hur väl en man är integrerad i samhället. Tyvärr är det inte alla brudar som fattar sin uppgift ordentligt och förökar sig med diverse bottenskrap ändå. Beror troligtvis på att hennes föräldrar inte kunnat bistå med en ordentlig uppfostran med sunda värderingar.
Citera
2011-10-12, 21:45
  #5
Medlem
Malkos avatar
Tjejer vill bli "lurade" till att vara slampor. Alkohol, "våldtäkt" , "killens förslag" m.m.

Det är därför tjejer gillar killar som "tar för sig" och "vet vad dom vill". Tjejer vet inte hur dom ska få det dom gillar sexuellt. Det finns inga tekniker för en tjej att "utveckla" sexlivet.

Thats nature my friend!
Citera
2011-10-12, 21:56
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueMountainState
Fast problemet är väl mest skiten tjejen får om den bara "ligger". Du har garanterat sagt så me vännerna, "hon är djävligt lätt henne kan alla knulla". Men säger folk så till pojkar? Nej, för så är det icke.

Jag och tjejen måste alltså sätta upp en pjäs för hennes omgivning, där vi spelar ett någorlunda seriöst par innan vi kan knulla?

Citat:
Ursprungligen postat av Shane.Botwin
Haft samma problem, dumpade tjejen i en sjö och köpte mig en ny

Kudos!

Citat:
Ursprungligen postat av Charlatanen
Några måste ju stå för det selektiva urvalet här på planeten. Tänkt vilka miffon som skulle få sprida sina gener vidare om alla grabbar bara kunde lyfta på brudarnas kjol, smeka in den och pumpa ut sin säd. Därför är dessa "personlighetstester" viktiga. Dom avgör i mångt och mycket hur väl en man är integrerad i samhället. Tyvärr är det inte alla brudar som fattar sin uppgift ordentligt och förökar sig med diverse bottenskrap ändå. Beror troligtvis på att hennes föräldrar inte kunnat bistå med en ordentlig uppfostran med sunda värderingar.

Skitsnack. Att avla ett genetiskt under har ingenting med att få en snabb avsugning att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Tjejer vill bli "lurade" till att vara slampor. Alkohol, "våldtäkt" , "killens förslag" m.m.

Det är därför tjejer gillar killar som "tar för sig" och "vet vad dom vill". Tjejer vet inte hur dom ska få det dom gillar sexuellt. Det finns inga tekniker för en tjej att "utveckla" sexlivet.

Thats nature my friend!

Ska med andra ord behandla dom som skit? Funkar för mig.
Citera
2011-10-12, 22:05
  #7
Medlem
BlueMountainStates avatar
[quote=solarisX]Jag och tjejen måste alltså sätta upp en pjäs för hennes omgivning, där vi spelar ett någorlunda seriöst par innan vi kan knulla?


Nej. Jag hoppas du förstår exakt vad jag menar, annars är du inte klok.
Citera
2011-10-12, 22:19
  #8
Medlem
Det är inte så i hela världen. Det finns ställen där du kan vara mycket mer rakt på sak.
Citera
2011-10-12, 22:20
  #9
Medlem
youpendiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solarisX
ljuger dom rakt upp i ansiktet.

Vi har alla varit där, tjejer som kollar in en med en blick som skriker ta mig i röven, när väl man närmar sig och frågar om hon vill hänga med på lite knull, vad tror ni händer då? Ett bestämt nej, som bäst. Varför?! Jo, för att allt ska göras på ett visst sätt. Det ska bjudas på drinkar, charmas och ljugas en jävla massa - lite som att klara ett sexualpolitiskt prov. Varför inte bara knulla om ni är kåta?!!?!?!

Kan vi inte skippa alla normer, traditioner och politik och bara ligga?
Uppskattar inte ni kvinnor när man är ärlig med sina intentioner?

Tack TS för att du tar upp denna problematik. Jag håller verkligen med dig. Tänk om man bara kunde gå fram till en dam, fråga henne om hon ska med hem på lite äventyr? Dels så skulle man spara tid, slippa all prat där man måste sätta sig vid henne, komma med en massa komplimanger, försöka ljuga för att få henne att bli imponerad. Samtidigt skulle det också vara bra ur ett ekonomiskt perspektiv eftersom du inte skulle bli tvungen att bjuda henne på en massa drinkar som kostar så mycket. Så både tid och pengar sparas!

Tänk om vi människor kunde bara vara raka och ärliga mot varandra. Om nu en tjej skulle komma fram till mig och fråga ''ska du med hem till mig''? Klart som fan jag skulle svara ja och inte ta illa upp. Jag förstår inte de tjejer som skulle bli arga eller slå en på käften om jag ställde den frågan. Jag kommer ju ändå köpa en massa drinkar, försöka få dig att sätta vid mig, ljuga om hur framgångsrik jag är och hela köret. Så vad spelar det för roll?
Citera
2011-10-12, 22:38
  #10
Medlem
Nånting säger mig att TS inte är alltför bra med det täcka könet...
Citera
2011-10-12, 22:50
  #11
Medlem
Agamantums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlatanen
Några måste ju stå för det selektiva urvalet här på planeten. Tänkt vilka miffon som skulle få sprida sina gener vidare om alla grabbar bara kunde lyfta på brudarnas kjol, smeka in den och pumpa ut sin säd. Därför är dessa "personlighetstester" viktiga. Dom avgör i mångt och mycket hur väl en man är integrerad i samhället. Tyvärr är det inte alla brudar som fattar sin uppgift ordentligt och förökar sig med diverse bottenskrap ändå. Beror troligtvis på att hennes föräldrar inte kunnat bistå med en ordentlig uppfostran med sunda värderingar.
Verkar vara majoriteten av tjejer som gillar bottenskrapet.
Citera
2011-10-12, 22:57
  #12
Medlem
captengroggs avatar
Som folk har nämnt de vill vara svårfångade och inte ses som slampor.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback