Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-12, 14:38
  #1
Medlem
Lång version:

Träffade en tjej för ett tag sedan och hade det trevligt med. Sov över hos varandra ett par gånger och kysstes ganska mycket. Det blev aldrig så att vi hade sex trots att vi pratade om det och sa att vi båda skulle tänka oss det. Attraktionen var enbart sexuell så både hon och jag lade korten på bordet en tid in i bekantskapen och gjorde det klart att vi aldrig skulle passa ihop som annat än kompisar, möjligen ha sex då... Och det var vi båda nöjda med.
Nu för några veckor sedan träffades vi i stan och hon hade med sin syster. Henne hade jag träffat innan ett par gånger hemma hos de båda och vi alla tre hade kollat film osv.
Vi äter mat i stan alla tre och hänger lite och under tiden börjar systern göra närmanden. Lekfulla sådana som att "råka" komma emot min manlighet, suga av och slicka på en flaska och rent ut säga skämtsamt att vi borde ha sex.
Jag hängde såklart med på snacket för hon är verkligen attraktiv. En riktig tiopoängare. När det är dags att dra hem föreslår systern att vi alla drar hem till mig. Sagt och gjort snart sitter vi på bussen det pratas vardagliga saker blandat med anspelningar.
Väl hemma hos mig fortsätter det, jag och systern börjar till slut hångla och ta på varandra i köket. Storasystern (alltså tjejen jag först träffade) tröttnar på att det uppenbara antagligen kommer ske så hon drar.
Det ena leder till det andra och jag har sex med lillasystern. Det är nåt av det bästa jag varit med om men slutar lite dåligt då hon rider lite konstigt så min kuk hamnar snett och jag får skitont. I vilket fall så sover hon över och drar dagen efter.
Nu till saken:
Jag vill sätta henne igen. Men vet inte hur jag ska gå tillväga utan att framstå som ett äckel inför hennes storasystern för att jag bara vill besudla hennes lillasyster. Moralister, gtfo.
Storasystern i sin tur träffar andra killar (och ligger antagligen med dom) och det har jag inget problem med. Men grejen är den att jag har bara haft kontakt med lillasystern via storasystern. Har dessutom inte pratat med lillasystern sen den natten. Så något tips på vad man kan smsa/ringa och säga/ föreslå? "Hej, knulla igen?"

Kort version:

Låg med en tjej för några veckor sedan och har inte pratat sen dess. Nu vill jag ligga med henne igen för hon var så jävla go. Hur ska jag gå tillväga på smidigast sätt?
Citera
2011-10-12, 14:48
  #2
Medlem
Enkelt, tala om det för henne genom att fråga om hon är intresserad om en repris
Citera
2011-10-12, 14:49
  #3
Medlem
Storasyrran lär ju va lugn med att du träffar hennes syrra så fråga bara efter hennes nummer och smsa henne på fyllan.
Citera
2011-10-12, 14:53
  #4
Medlem
Nummer har jag och är vänner på facebook.
Fråga om en repris låter nog bra

Jävligt jobbig situation om hon säger nej bara. Lär ju inte kunna se någon av dem i ögonen mer...
Citera
2011-10-12, 15:18
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lupin
Nummer har jag och är vänner på facebook.
Fråga om en repris låter nog bra

Jävligt jobbig situation om hon säger nej bara. Lär ju inte kunna se någon av dem i ögonen mer...

Jamen om du inte frågar så kommer du ju ångra dig, e väl inte så farligt att få ett nej, bara att gå vidare. Ta det där "Va sägs om en favorit i repris?"
Citera
2011-10-12, 15:37
  #6
Medlem
Nej det blir inte pinsamt för dig om hon säger nej. Var en man och fråga nu. Och hon kommer inte att säga nej, hon kommer att knulla dig som en gudinna på köksbordet. Var så säker!
Citera
2011-10-12, 15:40
  #7
Medlem
DavidStHubbinss avatar
Varför skulle du inte kunna se henne i ögonen om hon säger nej? Du har ju redan haft sex med henne en gång. Syrran lär nog inte ändra sig för att du frågar en gång till, efter du låg med hennes lillasyster har hon nog redan skaffat sig en uppfattning om dig. Det är bara att fråga.
Citera
2011-10-12, 21:35
  #8
Medlem
Skickade sms efter alla uppmuntrande ord
Ska försöka träffas någon gång nästa vecka!
Citera
2011-10-12, 21:49
  #9
Medlem
Das-Papiers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lupin
Skickade sms efter alla uppmuntrande ord
Ska försöka träffas någon gång nästa vecka!

Farligt? Nej
Citera
2011-10-13, 10:16
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lupin
Skickade sms efter alla uppmuntrande ord
Ska försöka träffas någon gång nästa vecka!

Bra där
Lycka till!
Citera
2011-10-27, 22:19
  #11
Medlem
Update:

Smsade henne och vi pratade lite. Sa att vi skulle ses men det rann ut i sanden pga mitt jobb och lite annat. Har inte snackat på typ två veckor nu.
Går i tankar att vara lite mer direkt men i så fall måste det vara på ett snyggt sätt. Vill ju inte låta som Sveriges största äckel. VILL DU LIGGA?!?!? typ.
Ser henne inne på facebook varje kväll typ men kommer aldrig på någon bra öppningsreplik eller något fiffigt att säga. Hennes nummer har jag ju också som sagt så sms kanske vore bättre?

Tips? Får jag något vettigt att säga så testar jag direkt liksom. Handlar inte om att jag inte vågar utan att det måste se snyggt ut också
Citera
2011-10-27, 22:47
  #12
Medlem
Aeikzs avatar
Säg som det är, att du haft hårt med jobbet men att du gärna träffar henne nu i veckan!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback