2011-10-12, 13:54
Medlem
Känner en enorm frustration och ilska gentemot dessa fruktansvärda människor som för 5 månader sen våldtog vår äldsta dotter! Hon och hela familjen lider så kopiöst mycket som alla säkerligen förstår! Speciellt eftersom dessa fyra män går fria!!! eftersom bevisen inte räckte för att fälla de, då de bland annat skyllde ifrån sig samt på varandra! Alla runt omkring utanför rättsväsendet i samhället vet att det är de!! Vår dotter hotar ibland om att begå självmord. önskar att kunna ge igen till dessa män men hur?

//en trasig familj!
Citera
2011-10-12, 14:02
Bannlyst
Jag hade sökt upp dom och slagit nåt så in i helvete
Citera
2011-10-12, 14:02
Medlem
Släng upp deras namn här?
Citera
2011-10-12, 14:04
Medlem
fritjofkonkass avatar
Anlita någon maffiasnubbe att ta itu med dem.
Citera
2011-10-12, 14:07
Medlem
http://www.sitevip.net/wallpapers/Mi...ington-870.jpg
Citera
2011-10-12, 14:11
Moderator
Allaballawallas avatar
Inte för att jag förespråkar våld men du kan alltid kontakta lite "folk i väst" och se om de vill hjälpa dig med "problemet" mot lite ersättning...

Det ändrar inte situationen för din dotter och din familj men det förändrar med största säkerhet gärningsmännen så att de aldrig utsätter någon annan för något liknande.

Citera
2011-10-12, 14:14
Medlem
KungHermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av astridfet
http://www.sitevip.net/wallpapers/Mi...ington-870.jpg

Förslagsvis genomför ni hämnden hela familjen tillsammans. Sedan kan ni skylla på varandra...

Senast redigerad av KungHerman 2011-10-12 kl. 14:18. Anledning: Självklart var det inte KungHerman som skrev detta inlägg! Det var hans katt...
Citera
2011-10-12, 14:15
Medlem
berjers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av patwotrik
Släng upp deras namn här?
Har jag fattat det rätt: Om man outar någons namn är det okej så länge de inte är medlem här på fb?
Isf är det ju bara fritt fram att lägga ut deras namn här.
men om du anlitar någon att göra jobbet för dig, så kanske det inte är så smart att outa deras namn här.
Citera
2011-10-12, 14:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
Inte för att jag förespråkar våld men du kan alltid kontakta lite "folk i väst" och se om de vill hjälpa dig med "problemet" mot lite ersättning...

Det ändrar inte situationen för din dotter och din familj men det förändrar med största säkerhet gärningsmännen så att de aldrig utsätter någon annan för något liknande.

Måste bara fråga, "folk i väst"? Menar du göteborgare, Norrmän, Jänkare? Vem fan bor i väst liksom? Spontant hade jag nog sökt mig till "folk i öst", men jag vet inte :P

OnT:
Jag hade nog inte kunnat leva med. Hade nog inte haft balls att döda dem, men jag hade fan sökt upp dem en och en och misshandlat dem ordäntligt.
Citera
2011-10-12, 14:22
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berjer
Har jag fattat det rätt: Om man outar någons namn är det okej så länge de inte är medlem här på fb?
Isf är det ju bara fritt fram att lägga ut deras namn här.
men om du anlitar någon att göra jobbet för dig, så kanske det inte är så smart att outa deras namn här.

Du får även "outa" folk som är medlemmar på Flashback men du får inte koppla ihop dem med deras användarnamn och liknande här.

Jag håller dock med om att det inte är särskilt lyckat att lägga ut deras namn här om man även anlitar någon till att "ta hand om problemet"...

Men om man lägger ut namnen här så kan det bli lite av fri "klappjakt" på idioterna; först får alla jaga sen får alla klappa...

Edit:
Om man med "outa" bara menar namnge.
Senast redigerad av Allaballawalla 2011-10-12 kl. 14:31.
Citera
2011-10-12, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kamera999
Känner en enorm frustration och ilska gentemot dessa fruktansvärda människor som för 5 månader sen våldtog vår äldsta dotter! Hon och hela familjen lider så kopiöst mycket som alla säkerligen förstår! Speciellt eftersom dessa fyra män går fria!!! eftersom bevisen inte räckte för att fälla de, då de bland annat skyllde ifrån sig samt på varandra! Alla runt omkring utanför rättsväsendet i samhället vet att det är de!! Vår dotter hotar ibland om att begå självmord. önskar att kunna ge igen till dessa män men hur?

//en trasig familj!

Undrar lite här, blev det nån rättegång eller? Hur långt kom den juridiska processen?
Citera
2011-10-12, 14:28
Medlem
Galenfarfars avatar
Håller med som en annan sa, släng upp namnen!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in