Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-10-12, 00:18
  #1
Medlem
KittyCs avatar
Eftersom jag inte har varit ute på marknaden på 9 år, får jag känslan av att jag inte längre hänger med i spelet... Så är det någon som har lite tips och trix vore jag tacksam!
Citera
2011-10-12, 00:26
  #2
Medlem
PeterBorossys avatar
Vad är du ute efter? Tips nr 1 ta med dig några väninnor ifall du har några, fixa upp er och dra ut på närmaste bar och kom in i matchen.
Citera
2011-10-12, 00:35
  #3
Medlem
ajajs avatar
skulle säga att det beror på helt vad du är ute efter
Citera
2011-10-12, 00:41
  #4
Medlem
fskers avatar
Vill du ligga så tipsar jag dig om att gå ut på krogen och bara allmänt vara social och säga ja om du får frågan ifall du vill hänga med på efterpärla. Vill du ha nytt förhållande så är det bara att jaga runt.

Sen när behöver brudar tips om sånna här saker btw?
Citera
2011-10-12, 07:53
  #5
Medlem
senkomdus avatar
Vågar du prata med män? Gör det!

Svårare än så är det inte. Tar du initiativet till en konversation har du "halva fylld".
Citera
2011-10-12, 14:01
  #6
Medlem
KittyCs avatar
Har inga problem med att ta kontakt med män, eller som det oftast är att män tar kontakt med mej oavsett om det är på krogen eller inte. Efter att ha varit utan sex i knappt ett år,känner jag att jag har en hel del att ta igen, dock inte med olika personer eller vad man ska säga.

Jag vill helt enkelt träffa någon jag kan ha en seriös relation med men kravet är att han är bra i sängen och hur vet jag om han är det när jag träffar honom? Vill ju liksom inte prova flera innan jag hittar rätt.
Citera
2011-10-12, 14:13
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KittyC
Jag vill helt enkelt träffa någon jag kan ha en seriös relation med men kravet är att han är bra i sängen och hur vet jag om han är det när jag träffar honom? Vill ju liksom inte prova flera innan jag hittar rätt.

Inte fan kan du veta hur en kille är i sängen utan att ha testat honom? Hur tänkte du nu? Dessutom kan en kille bli bättre, man blir bättre när man har haft sex några gånger - man lär sig nämligen av erfarenheter.
Vill du ha en seriös relation - se då till personlighet och kommunikation. Har ni bra kommunikation kan ni få bra sex.
Citera
2011-10-12, 14:18
  #8
Medlem
KittyCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantNerdSnusk
Inte fan kan du veta hur en kille är i sängen utan att ha testat honom? Hur tänkte du nu? Dessutom kan en kille bli bättre, man blir bättre när man har haft sex några gånger - man lär sig nämligen av erfarenheter.
Vill du ha en seriös relation - se då till personlighet och kommunikation. Har ni bra kommunikation kan ni få bra sex.

Visst, sex blir bättre när man känner varandra men en del blir aldrig bra... Det är ju just det som är problemet, jag vill inte ligga runt. Det kanske finns någon gemensam nämnare bland dom som är bra i sängen. Erfarenheter någon??
Citera
2011-10-12, 14:19
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KittyC
Visst, sex blir bättre när man känner varandra men en del blir aldrig bra... Det är ju just det som är problemet, jag vill inte ligga runt. Det kanske finns någon gemensam nämnare bland dom som är bra i sängen. Erfarenheter någon??

Nej, men seriöst. Tror du verkligen det? Hur gammal är du? Det finns ingen gemensam nämnare på vem som är bra i sängen, förutom att de är bra i sängen.
Citera
2011-10-12, 14:33
  #10
Medlem
KittyCs avatar
På samma sätt som män avgör vilka tjejer som är flickvänsmaterial borde ju tjejer kunna avgöra vilka som är bra i sängen???
Jag vet vad jag vill ha, har inte lust att lära upp någon ny.
Citera
2011-10-12, 14:39
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KittyC
På samma sätt som män avgör vilka tjejer som är flickvänsmaterial borde ju tjejer kunna avgöra vilka som är bra i sängen???
Jag vet vad jag vill ha, har inte lust att lära upp någon ny.

Ja, hur avgör en man vem som blir en bra flickvän? Berätta gärna hur man kommer fram till det, för jag vet det inte.
Citera
2011-10-12, 20:32
  #12
Medlem
KittyCs avatar
https://www.flashback.org/t1238948

https://www.flashback.org/t1678137

https://www.flashback.org/t1606006

https://www.flashback.org/t1375764

Mm...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback