Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-10-08, 11:50
  #1
Medlem
Tja! Jag har lite problem med att få mina magrutor att synas. Jag är vältränad, men mina magrutor syns inte. Jag har tränar mina magmuskler 2-3 dagar i veckan, då jag har hört att om man tränar oftare får inte de tillräckligt med tid att återhämta sig. Jag tränar hemma, inte på gym. Jag brukar göra Situps, situps med armarna i sidan och något annat som jag inte minns vad det heter. Om ni har några andra bra övningar som har funkat för er så snälla säg det till mig! Tack.
Citera
2011-10-08, 11:52
  #2
Medlem
kommunistturkens avatar
Finns det inte tusentals liknande trådar?

Vill du ha magrutor så ska du satsa på att bränna bort fettet runt magen, alltså ut å spring är det bästa rådet du kan få!
Citera
2011-10-08, 11:53
  #3
Medlem
Situps hjälper inte, du får göra crunch övingar och springa mycket!

Situps övningar är för lata personer
Citera
2011-10-08, 11:54
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommunistturken
Finns det inte tusentals liknande trådar?

Vill du ha magrutor så ska du satsa på att bränna bort fettet runt magen, alltså ut å spring är det bästa rådet du kan få!
Vet inte riktigt om det finns andra men det gör det säkert.

Jo, kanske det. Men jag har inte mycket överblivet fett. Antar att jag har lite underhudsfett vilket gör det svårare för de att synas. Men jag var ute efter lite övningar som funkat för andra.
Citera
2011-10-08, 11:56
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZSpammerZ
Situps hjälper inte, du får göra crunch övingar och springa mycket!

Situps övningar är för lata personer

Haha. Nej, men alltså mina syns lite. När jag ligger ner syns de, när jag står upp gör de inte det. När jag springer syns de, men inte när jag står still. Jag anstränger ju de när jag springer men om jag spänner och står upp borde det inte bli samma sak?
Citera
2011-10-08, 11:59
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrixxyNox
Haha. Nej, men alltså mina syns lite. När jag ligger ner syns de, när jag står upp gör de inte det. När jag springer syns de, men inte när jag står still. Jag anstränger ju de när jag springer men om jag spänner och står upp borde det inte bli samma sak?

Gör inte situps var det hon ville säga eftersom det är bortkastad tid. Det finns en tråd som handlar om magrutor. Denna kommer bli låste och har du otur blir du bannad.
Citera
2011-10-08, 12:26
  #7
Medlem
Roads avatar
omvända crunches, chins fast du drar upp benen istället
om du har fett på rutorna gå ut i den fina solen och promenera en mil
eller spring en mil
Citera
2011-10-08, 12:29
  #8
Medlem
Wheeler88s avatar
Synliga muskler = bränn ditt fett. Ut och spring!
Citera
2011-10-08, 12:31
  #9
Medlem
https://www.flashback.org/t1454296
Citera
2011-10-08, 12:38
  #10
Medlem
0n0ffs avatar
Spring ofta så borde du se att det ska ge någon skillnad.
Citera
2011-10-08, 14:16
  #11
Avstängd
Atkinsons avatar
Löpning & längdåkning gör underverk för tvättbrädan. Löpning bränner fett (synliggör 6-packet) medans längdåkning ger bra träning för magen. Spring några mil per vecka och när snön kommer går du över till längdåkning. Lycka till.
Citera
2011-10-08, 14:34
  #12
Medlem
bc82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrixxyNox
Vet inte riktigt om det finns andra men det gör det säkert.

Jo, kanske det. Men jag har inte mycket överblivet fett. Antar att jag har lite underhudsfett vilket gör det svårare för de att synas. Men jag var ute efter lite övningar som funkat för andra.

Du har för mycket "överblivet fett". Du är för fet helt enkelt. Den absolut enklaste och snabbaste metoden för att visa upp sexpacket är att förbränna fettet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback