Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-16, 00:56
  #193
Medlem
Kurtkenneths avatar
Hör konstant ebba grön och offspring, de passar inte på denna kanal. (K)analen borde heta offspring-klassiker. Ett skitband som ingen person kan påstå sig gilla seriöst. Jag kommer nog bojkotta kanalen, t.o.m p2 på samiska känns mer lockande. Ibland kan RK briljera och spela igenom ett helt album men det är ytterst sällan.

I repeat: bojkotta skiten.
Citera
2015-01-19, 07:26
  #194
Medlem
LilyLazers avatar
Så sjukt trött på denna kanalen men finns inget annat att lyssna på förutom Spotify på morgonen.

Respektlös radiokanal av rang, Anton i morgonrock har försvunnit utan att något nämnts och alla frågor om detta samt kritik raderas från deras facebook.
Kan man inte stå upp och meddela sina lyssnare vad som hänt eller inte ta kritik kan man lägga ned.

Kanalen börjar med mer och mer sportprogram, seriöst ? En rockkanal som fokuserar mer på sport än rock?

Nej avgå !
Citera
2015-01-19, 20:13
  #195
Medlem
Mr Orbifolds avatar
Den här blöjrocken anser dom vara en klassiker http://youtu.be/L_jWHffIx5E idioter

Tack o lov för internet radio.
__________________
Senast redigerad av Mr Orbifold 2015-01-19 kl. 20:21.
Citera
2015-01-19, 20:22
  #196
Medlem
1FFs avatar
Rockklassikers tron togs över för länge sedan av Bandit radio på Fm bandet samt Dist.fm på nätet .
Citera
2015-01-19, 20:52
  #197
Medlem
Kurtkenneths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Orbifold
Den här blöjrocken anser dom vara en klassiker http://youtu.be/L_jWHffIx5E idioter

Tack o lov för internet radio.

Kan bara tänka på Shrek när jag hör låten, tänker helst på hur rockklassikers chefer och annat skräp blir analt våldtagna av Shrek samtidigt som låten spelar.
Citera
2015-01-20, 18:11
  #198
Medlem
Mr Orbifolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurtkenneth
Kan bara tänka på Shrek när jag hör låten, tänker helst på hur rockklassikers chefer och annat skräp blir analt våldtagna av Shrek samtidigt som låten spelar.

störtkul

Rockklassiker är en kanal för idioter, av idioter. Lyssnar nu på 3WK classic på Tunein.com. Gammal o god musik helt reklamfri och utan irriterande dj:s.
Citera
2015-01-21, 14:53
  #199
Medlem
Kurtkenneths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Orbifold
störtkul

Rockklassiker är en kanal för idioter, av idioter. Lyssnar nu på 3WK classic på Tunein.com. Gammal o god musik helt reklamfri och utan irriterande dj:s.

Jag har i princip varit blind och bara tänkt: finns ändå inget bättre på radion, lika bra att lyssna på detta. Men så läste jag lite på flashback och insåg att det är för fan inga rockklassiker som spelas, det är för fan rent skräp med Smash Mouth, Offspring, Evanscene och annat. Jag bojkottar kanalen totalt, de andra kanalerna ljuger inte i alla fall. Ska nog börja med internetradio faktiskt.
Citera
2015-03-21, 13:14
  #200
Medlem
Almighty1s avatar
Ska morronrock gänget med Jonas Nilsson i spetsen köra på radio vinyl också? Vet att det är samma ägare men ska dom byta helt och vilka kommer till rockklassiker istället?
Mysteriet tätnar och kräver ett svar..
Citera
2015-03-29, 00:19
  #201
Medlem
Hur kan en duktig musiker som Ian stå ut med att lyssna på allt skräp som spelas
i denna kanal?. Jag tyckte Jonas och Anton var småkul att lyssna på. Sedan
Lillemor och den där dryga komikern gjort entre så är kanalen kass. Kommersiella
kanaler suger
Citera
2015-12-04, 21:43
  #202
Medlem
Vilgotaans avatar
Blir så jävla trött på att de spelar konstant AC/DC hela tiden och alltid samma låtar...
Citera
2015-12-04, 22:12
  #203
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilgotaan
Blir så jävla trött på att de spelar konstant AC/DC hela tiden och alltid samma låtar...
Tyvärr så är det så, det gäller även Vinyl 107.

Det verkar som att cheferna bryr sig bara pengar och hur många lyssnare de har.

Om man bara lade ner lite mer pengar på kanalerna och musiken man spelar så hade det blivit bättre.

Rockklassiker har ungefär lika lyssnare många som P2 som ligger på ca 2-4 %.
Citera
2018-08-30, 20:44
  #204
Medlem
ProfessorAnuss avatar
Ian&Mick radiopar på RK måste vara världens sämsta radiopratare. WhiteTrash big time.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback