Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-07, 00:10
  #1
Avstängd
BroderQuetzalcoatls avatar
Tjena dudes & dudeetts.

Bor sedan 3 månader i Indien, rättare sagt i mångmiljon staden Mumbai (Bombay),
och har tidigare besökt landet som "turist" i 4 månader.
Är en man på 20 +, är av ungerskt/österrikiskt ursprung men är uppvuxen i Sverige.
Jobbar som receptionist på ett lyx hotell i norra delen av staden.
Har en MASSA erfarenhet när det kommer till Indien, är förlovad med en kristen indisk tjej som är tamil/malyali (mamma ifrån tamil nadu, pappa ifrån kerala).
Har besökt väldigt många delar av landet, Himachal Pradesh, Uttar Pradesh, Rajasthan, Karnataka, Maharastra, Goa, Punjab.

Till skillnad ifrån andra turister som oftast bara hänger med just det, andra turister har jag "minglat" en hel del med lokalbefolkningen, rika som fattiga, i alla delar av landet jag har befunnit mig i. (Har t.ex bott 4 veckor med en konservativ muslimsk familj i en by nära Himalayas fötter)
Jag är fascinerad av landet, kulturen, och människorna.
Har alltid varit en öppensinnad person och anser mig ha tillräckligt med erfarenheter för att svara på alla frågor ni har.
Allt ifrån underjorden (droger, sex, kriminalitet), kultur till hur man skaffar lägenhet..
Fråga mig vad som helst.

Brodern
__________________
Senast redigerad av BroderQuetzalcoatl 2011-10-07 kl. 00:13.
Citera
2011-10-07, 00:13
  #2
Medlem
FEFBGs avatar
Frågan som alla kommer vilja ha svar på: Hur kommer det sig att du bor i indien?
Citera
2011-10-07, 00:13
  #3
Medlem
knullklassons avatar
Toabesöken. Hur går de egentligen till? Torkar man sig med papper när man lagt en redig kabel eller hur fungerar det?
Citera
2011-10-07, 00:14
  #4
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Smakar indisk fitta curry?

Vilka maffior finns det i landet?
Citera
2011-10-07, 00:15
  #5
Avstängd
BroderQuetzalcoatls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Frågan som alla kommer vilja ha svar på: Hur kommer det sig att du bor i indien?