• 1
  • 2
2011-10-06, 22:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thejiberish
Vad är det för händelser?

Har ingen lust att slösa tid på energitjuvar.

Citera
2011-10-06, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-80
Har ingen lust att slösa tid på energitjuvar.

Okej, Kissie.
Citera
2011-10-06, 22:28
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:
Då vill jag inte begravas för , om man inte begravs så blir man gräs fortare och då får man fortare leva

Alla dör, dina föräldrar kommer försvinna, dina vänner kommer avlida, du kommer upphöra. Du kan inte ha liv utan död, det är priset du får betala.

Jag gissar på att du är ung och precis har börjat förstå din egen dödlighet, ett tips är att försöka acceptera det istället för att gömma dig bakom en snuttefilt av fantasier...
Citera
2011-10-06, 22:42
Medlem
anpe91s avatar
Citat:
Jag heter Alexander och är 18 år så klaga inte på min stavning eller särskrivning, är ny så mod får flytta om tråden inte har hamnat rätt.

När man dör så måste någonting hända, man måste bli en ny människa eller ett djur eller en ande för att om ingenting händer när man dör så finns det ju ingenting. Tänk er att ni skulle dö så blir allting svart, då finns det ju ingenting kvar då är allt svart då finns ingenting kvar. Så jag tror att någonting måste hända när man dör. Om jag inte finns, som ande eller djur då finns ingenting annat.

Vad tror ni?

Du har ju redan "inte existerat" innan du föddes, varför skulle man inte kunna återgå till det läget?
Citera
2011-10-06, 23:17
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Jag heter Alexander och är 18 år så klaga inte på min stavning eller särskrivning, är ny så mod får flytta om tråden inte har hamnat rätt.

När man dör så måste någonting hända, man måste bli en ny människa eller ett djur eller en ande för att om ingenting händer när man dör så finns det ju ingenting. Tänk er att ni skulle dö så blir allting svart, då finns det ju ingenting kvar då är allt svart då finns ingenting kvar. Så jag tror att någonting måste hända när man dör. Om jag inte finns, som ande eller djur då finns ingenting annat.

Vad tror ni?

Nej, det finns inget som säger att något måste hända.
Finns inga bevis för det.
Du dör bara.
Citera
2011-10-06, 23:21
Medlem
H.E.L.s avatar
Man ska inte tänka på döden mer än nödvändigt. Finns ju inget som kan få en att må så dåligt som att tänka på att man en dag skall dö och försvinna.
Citera
2011-10-07, 06:42
Medlem
adequates avatar
OT raderat.

/Mod
Citera
2011-10-07, 18:30
Medlem
Vi är inte så speciella som vi kanske vill tro

men ingen vet , alla få vi reda på svaret en dag
Citera