Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-04, 13:03
  #1
Medlem
Fick en gammal hederlig xbox för ett tag sen och har inte använt den så värst mycket. När jag fick den kunde den krångla med att läsa skivor ibland men då behövde man oftast bara starta om den så fungerade det. Nu fungerar det dock inte alls. Need help!
Citera
2011-10-04, 13:34
  #2
Medlem
CoupOfAGentlemans avatar
Har hänt mig flera gånger, dock på Ps2 och xbox (första generationen) några gånger har det varit damm i skivläsaren efter en lång tid undangömd i garderoben. Fast tillslut dog lasern på både xboxet och på mitt Ps2 Så pröva att få bort eventuellt damm från skivläsaren, men det kan vara så att lasern gått sönder
Citera
2011-10-04, 18:38
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoupOfAGentleman
Har hänt mig flera gånger, dock på Ps2 och xbox (första generationen) några gånger har det varit damm i skivläsaren efter en lång tid undangömd i garderoben. Fast tillslut dog lasern på både xboxet och på mitt Ps2 Så pröva att få bort eventuellt damm från skivläsaren, men det kan vara så att lasern gått sönder


Mja jag misstänkte att det kunde vara damm så jag testade att ta bort med tops men kom inte åt ordentligt känns det som för det funkar fortfarande inte.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback