Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-10-03, 13:44
  #1
Medlem
https://www.flashback.org/sp33227371
Citat:
Inte I&I, hur man än vänder och vrider på det. Kanske dags att starta en skvallertråd om människan?

I&I -> PK.

/Mod
Jag lyder moderatorns uppmaning.

Patrik Lundberg behöver ingen närmare introduktion, alla vet nog vem han är vid det här laget. Nu börjar han gnälla om asiaters små kukar: http://politisktinkorrekt.info/2011/...ers-konsorgan/

Har någon möjligtvis knullat med herr Lundberg och/eller känner till om hans kuk är lika liten som alla asiaters? Finns det något annat skvaller om honom?
Citera
2011-10-03, 13:46
  #2
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
alla vet nog vem han är vid det här laget
Inte jag. Har aldrig hört talas om människan.
Citera
2011-10-03, 13:47
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Inte jag. Har aldrig hört talas om människan.
Journalisten Patrik Lundberg hittar rasism i Kinapuffar!
https://www.flashback.org/t1661638
Citera
2011-10-03, 13:56
  #4
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Inte jag. Har aldrig hört talas om människan.
Exakt samma här. En random journalist som jobbar på något litet företag och det är kändisskvaller? Tror inte att över 10.000 människor i detta land vet hur han ser ut? Hur kan han då vara en kändis?
Citera
2011-10-03, 14:05
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Exakt samma här. En random journalist som jobbar på något litet företag och det är kändisskvaller? Tror inte att över 10.000 människor i detta land vet hur han ser ut? Hur kan han då vara en kändis?
Ärligt talat, bara för att du har missat den här Kinapuffsdebatten så är det inte mitt problem. Han var med på Debatt för några dagar sedan, ett program som långt mer än 10000 människor tittar på. Han platsar definitivt här på Kändisskvaller bland alla andra B- och C-kändisar. Så, håll käften och håll dig borta från tråden.
__________________
Senast redigerad av Kommunistfittan 2011-10-03 kl. 14:07.
Citera
2011-10-03, 15:39
  #6
Medlem
Den känsliga journalisten Patrik Lundberg som blev världsberömd genom de rasistiska Kinapuffarna, är nu igång igen. Nu handlar det om fördomarna om asiaters sexualitet och storlek på deras könsorgan. Den rasistiska vita befolkningen sägs ha uppfattningen att asiatiska mäns ”apparat” är liten och oansenlig medan de asiatiska kvinnorna uppfattas som översexuella och mestadels villiga.


Haha så sant så!
Citera
2011-10-03, 15:44
  #7
Medlem
HAHA! den där jäveln Patrik Lundbög... kinapuffar och asiatkukar, vad blir det härnäst? bukkakke kommer från tyskland?
Citera
2011-10-03, 15:52
  #8
Avstängd
Bitsockers avatar
Så, är han emot fördomarna eller påstår han rent ut att de är falska?
Citera
2011-10-03, 16:00
  #9
Medlem
Och de uppfattas inte som attraktiva av svenska tjejer som förmodas tända på muskulösa, långa och blonda män.
Vem fan är det som har fördomar.
kanske han får dra till Norge nu.

Nu verkar det som risk föreligger att en lika stor rasistskandal kan vara under uppsegling i Norge.

Diplom-Is är ett glassföretag som förutom sina egna glassar även marknadsför ett antal kända glassmärken som Mövenpick, Mars Ice-cream och Nestlé, en del godissorter, frozen youghurt osv. Nu har företaget lanserat en ny logga – med en eskimå.
Citera
2011-10-03, 16:15
  #10
Avstängd
Korvknullarns avatar
Lite OT men bara jag som tycker Patrik ser oerhört bra ut?
Kanske känner den svenske mannen (ni) bara er lite underlägsna och frustrerade över detta?
Citera
2011-10-03, 16:24
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korvknullarn
Lite OT men bara jag som tycker Patrik ser oerhört bra ut?
Kanske känner den svenske mannen (ni) bara er lite underlägsna och frustrerade över detta?

Vet inte hur rismagen ser ut,så har ingen uppfattning i det hela taget.
Citera
2011-10-03, 16:35
  #12
Medlem
Moffegrevs avatar
Det bästa för den här Patrik vore naturligtvis om han skickades hem till Korea/Kina/Thailand eller varfan han nu härstammar från.

Alla världens jävla folkslag behöver inte komma till Sverige och gråta ut om hur hemskt det är att vara en "diskriminerad minoritet".

Passar det inte så åk hem förfan!


Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback