Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-01-26, 15:45
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sim-man92
Nja spelar nog ingen roll om hur känd man är. Michael Nyqvist är en bra skådis inget snack om den saken. Se bara på Tillsammans och Vägen ut
Dock är de väldigt otacksama roller han fått både i Abduction och MI4. Så att basera hans skådespel på 2 skurk roller i hollywood., tycker jag att man kan låta bli att göra.

Inget snack om saken? Man får alltså inte tycka annorlunda?

Tycker precis motsatsen, det är de här rollerna han kan klara av i Hollywood utan att gå obemärkt förbi. Dessutom alldeles för usel engelska för att bli något annat än typecastad.
Citera
2012-01-26, 15:58
  #14
Medlem
sim-man92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFantastisk
Inget snack om saken? Man får alltså inte tycka annorlunda?

Tycker precis motsatsen, det är de här rollerna han kan klara av i Hollywood utan att gå obemärkt förbi. Dessutom alldeles för usel engelska för att bli något annat än typecastad.

Absolut får man det men i mina ögon är det inget snack om saken

I min mening får han ingen utrymme att agera över huvudtaget i dem skurk rollerna. Men visst kommer han bli typecastad om han inte pratar bra engelska. Men de har inget med skådespelet att göra.
Citera
2012-01-26, 16:12
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sim-man92
Absolut får man det men i mina ögon är det inget snack om saken

I min mening får han ingen utrymme att agera över huvudtaget i dem skurk rollerna. Men visst kommer han bli typecastad om han inte pratar bra engelska. Men de har inget med skådespelet att göra.

Jag var lite otydlig, menar att han är tillräckligt bra även om han hade fått en perfekt engelska. Men det är ju så klart subjektivt. Vore så klart kul om han kunde fortsätta få typecastade roller i Hollywood, hellre det än inga alls.
Citera
2012-01-26, 16:26
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldtanden
Har du sett MI4?

Nej, jag har inte sett MI4.
Citera
2012-02-01, 17:52
  #17
Medlem
Jag kommer inte ihåg så mycket av själva filmen, men efter att ha sett denna film har jag ett sug efter

*Spela CoD: MW3 på Xbox360
*Köpa två macbook pro
*Köpa en stor iMac
*Köpa en iPad2
*Köpa en BMW Suv
*Köpa en BMW sportbil.
Citera
2019-01-16, 16:31
  #18
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Jaså, filmen har fått kass kritik såg jag. Trist att se.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback