Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2012-02-08, 03:55
  #85
Medlem
meister2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.other.side
Jag tänker, efterblivna inavlade skåningar

Ha ha ha..ja merparten av skåningarna e nog det.. Intressant med DNA-tester i det landskapet..
Citera
2012-02-08, 04:46
  #86
Medlem
Zentowers avatar
Bara i Skåne...
Citera
2012-02-08, 10:39
  #87
Medlem
folkparks avatar
Rätt att han får fängelsestraff. Vem fan vill ha sex med sin egen dotter?
Domen är intressant, särskilt om man jämför med den 18-åriga afghanska ensamkommande flyktingbarnet i Kalmar som hade sex med en 12-13 åring i ett års tid på ett flyktingboende. Han dömdes bara till skyddsbehov eller nåt liknande, samt att han fick egen lägenhet på köpet....
Citera
2012-02-28, 15:52
  #88
Medlem
jag antar att det är det här fallet som diskuteras:

http://www.aftonbladet.se/senastenyt...cle14445118.ab

enligt den här artikeln så sänks alltså pappan straff för samlag med avkomma.

jag reagerade dock på stycket "Dottern var svårt berusad vid tillfället. Hon tillerkänns också ett skadestånd på 50 000 kronor för kränkning och 13 800 kronor för sveda och värk."

varför anses pappan som har kränkt dottern om det var 'frivilligt' och hon var myndig? vad har fyllan med det hela att göra -var hon så redlös att hon inte ansågs veta vad som skedde? men hon hade ju också haft samlag med pappan flera gånger 'frivilligt' och nykter innan, varför är just det här samlaget intressant för åklagaren -för att hon var onykter? men borde han då inte dömts för våldtäkt -eller skedde samlaget innan lagen ändrades på den punkten, dvs att man är i ett försvarslöst tillstånd.
__________________
Senast redigerad av meetthefockers 2012-02-28 kl. 16:45.
Citera
2012-02-28, 16:22
  #89
Medlem
Creepy24s avatar
Sicka jävla idioter det finns i denna tråd . Vissa får det att låta som att detta som hänt är helt okej ? dumma jävlar det är så fel det kan bli,Och idioten till far borde Kastreras.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback