Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-09-30, 06:41
  #1
Medlem
-Pace-s avatar
Jag har fortfarande inte kunnat lira Bf3 betan pga att det inte var nog med det helt värdelösa programmet Steam, nu ska vi även få Origin som verkar suga mer molnkuk än något annat. Programmet hänger sig hela tiden innan jag ens hunnit klicka download. Efter flera timmars försök så funkar programmet men kan inte ladda ned 1% för den växlar medan "0.00%" och "förbereder". Det kan inte bara vara jag som inte lyckas ladda ned.

Jag har även provat via Battlelog men de skickar mig bara till Origin med. DICE kan dra åt skogen, otroligt överhypat spel som de inte kan hantera.
Citera
2011-09-30, 08:02
  #2
Medlem
tn-scorpions avatar
Origin fungerar helt utmärkt. Sen så är det inte DICEs val att man måste spela det igenom Origin, det är EA.
Citera
2011-09-30, 08:49
  #3
Medlem
zikkus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tn-scorpion
Origin fungerar helt utmärkt. Sen så är det inte DICEs val att man måste spela det igenom Origin, det är EA.


Nej det fungerar inte utmärkt. När jag ska köra igång spelet så står det att filen inte har något program för att utföra åtgärden...
Citera
2011-09-30, 18:51
  #4
Medlem
-Pace-s avatar
Otroligt otaggad man blev nu, har än inte fått det att funka. Provade installera om Origins, men fortfarande 0%. Ett stort misslyckande, hoppas elder scrolls blir bättre.
Citera
2011-09-30, 18:52
  #5
Medlem
Rickenbacker69s avatar
Du kan inte köra spelet via origin, du måste starta det via serverbrowsern på Battlelog-sidan.
Citera
2011-09-30, 18:55
  #6
Medlem
Rickenbacker69s avatar
...inte för att det spelar någon roll just nu, alla 100 servrar är så fulla att man inte har en chans att komma in. D v s de gånger serverbrowsern funkar, vilket väl är kring 50%.
Citera
2011-09-30, 19:49
  #7
Medlem
-Pace-s avatar
man startar det via hemsidan, men jag kan inte ens ladda ner betan som sagt.
Citera
2011-09-30, 20:15
  #8
Medlem
ReloadMasters avatar
Skit bakom skärmen.

Inga problem här.
Citera
2011-09-30, 21:27
  #9
Medlem
kristoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReloadMaster
Skit bakom skärmen.

Inga problem här.

+1
Folk verkar inte fatta att det är en beta heller.. Spelet är inte färdigt.
Allt funkar dock fint för mig
Citera
2011-09-30, 22:23
  #10
Medlem
-Pace-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kristoe
+1
Folk verkar inte fatta att det är en beta heller.. Spelet är inte färdigt.

Spelet släpps om ca 1månad, tror du de ens hinner fixa nåt nu efter betan?

De verkar absolut inte lärt sig från tidigare releases. Nu kan man inte ens ladda ned betan.
Citera
2011-10-01, 09:20
  #11
Medlem
-Pace-s avatar
Jag testade att installera ORIGIN på en annan dator som inte klarar av BF3. Men där kunde jag påbörja nedladdningen som jag inte kan på denna dator som är ganska ny.

Är det någon som vet vad det kan vara för fel?

När jag trycker på "Ladda Ned" så växlar den mellan "0.00%" och "Förbereder". Det ska komma fram en ruta som bekräftar att jag accepterar osv, men får inget och fastnar här. Måste vara någon inställning som är fel på datorn, har även stängt av antivirus. Det är som att jag inte kan koppla till deras servrar.
Citera
2011-10-01, 09:23
  #12
Medlem
kailuss avatar
Dra ner BF3 från valfri torrent istället (piratebay tex) så slipper du Origin
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback