Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2012-03-23, 18:57
  #13
Medlem
Rue Saint-Denis, i synnerhet området mellan rue Réaumur and boulevard Saint-Denis. Men bordellerna förbjöds redan 1946.
Citera
2012-04-19, 13:07
  #14
Medlem
meramans avatar
På gatan Rue Saint Denis i kvarteren nära lilla triumfbågen visade det sig att under dagtid så kunde man utan problem se ca 20 talet gatuhoror. På kvällstid ökade det till uppåt 50 st. De allra flesta väldigt sunkiga gamla och slitna. Men enstaka yngre fräschare tjejer fanns oxå.

I parken Bois de Boulogne fanns det dagtid ett 15 tal skåpbilar inredda med säng parkerade längs Route de la Porte des Sablons ā la Porte Maillot. Detta var riktigt vidriga slitna och gamla horor där säkert upp mot 75% var transvestiter. På den högra sidan av södra delen av All'ee de la Reine Marguerite fanns det horor bland träden och buskarna för utomhusarbete eller sex i små gömda tält. Även här främst äldre slitna horor och kanske 25% transvestiter. Dock enstaka lite fräschare tjejer.

Fick många olika erbjudanden om att köpa sex när jag utforskade dessa områden men tackade nej. Jag var där för att fotografera speciella bilder och gjorde vad jag skulle.
Citera
2013-08-17, 13:29
  #15
Medlem
dawthedudes avatar
Bra erfarenheter med prostitutuin i Paris?

Någon som har något bra att komma med ifrån Paris?
Citera
2019-01-13, 21:19
  #16
Medlem
Någon som kan rekommendera nått i Paris? Skall dit i Mars
Citera
2019-01-13, 21:21
  #17
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Någon som kan rekommendera nått i Paris? Skall dit i Mars
Jag köpte ett billigt fnask i parisför några år sedan. Hon var dock enbent så det blev en märklig upplevelse. ..
Citera
2019-01-22, 21:48
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Jag köpte ett billigt fnask i parisför några år sedan. Hon var dock enbent så det blev en märklig upplevelse. ..

Ett på årxsedan? Behöver info om status idag
Citera
2019-01-23, 08:50
  #19
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Ett på årxsedan? Behöver info om status idag
Vissa fnask i Paris ser ut som sju svåra år. Det finns dock en hel del riktigt fina damer, men då får du hosta upp rejält med pluring.
Citera
2019-01-23, 10:03
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Vissa fnask i Paris ser ut som sju svåra år. Det finns dock en hel del riktigt fina damer, men då får du hosta upp rejält med pluring.
Det har hänt en del i Paris så prostitutionen har ofta gått inomhus. Det finns gott om bra massage parlors speciellt asiatiska. Googla så finner du.
Lycka till!
Citera
2019-01-23, 10:04
  #21
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenneth40se
Det har hänt en del i Paris så prostitutionen har ofta gått inomhus. Det finns gott om bra massage parlors speciellt asiatiska. Googla så finner du.
Lycka till!
Jag behöver ingen hjälp.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback