• 1
  • 2
2004-12-10, 22:10
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Det kan ju helt enkelt bero på att folk insett att det är dumt att ta syra när man är ute "på lokal" bland främmande människor i en främmande miljö, och att starka hallucinogener säkrast intas i en trygg miljö.
Dessutom passar ju ectasy och tjack väldigt bra att dansa på. På syra har man en tendens att tappa tråden och gå in i ett hörn och titta på sina händer istället för att ryckas med i musiken

Precis! Och jag måste nog säga att det är tack vare RK som att folk slutat med syra mer eller mindre. För vilka plockar inte RK om inte dem som står och kollar fascinerat på sina händer e.dyl...
Citera
2004-12-10, 22:24
Awaiting Email Confirmation
Subutex
Citera
2004-12-10, 22:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flows
För vilka plockar inte RK om inte dem som står och kollar fascinerat på sina händer e.dyl...

ja hoho.. det är synd om dessa syratomtar när snuten brakar in.. medan tjackisarma snabbt och nervöst försvinner ut genom fönster och brandörrar och i hörnen i rummets dunkel snabbt tömmer sina fickor över golvbrunnarna så står syratomten kvar där i hörnet och betraktar glatt sina händer tills en uniformerad herre knackar honom på axeln "ööööh.. va? fööölja med? coooolt!"

Citat:
Ursprungligen postat av Nate
Subutex

Jag väljer att tro att du menar allvar (för inte är vi väl så töntiga att vi skriver "skoj-svar" för att va rolig?) - så: varför tycker du subutex är bra på ett raveparty?
Citera
2004-12-10, 22:40
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Jag väljer att tro att du menar allvar (för inte är vi väl så töntiga att vi skriver "skoj-svar" för att va rolig?) - så: varför tycker du subutex är bra på ett raveparty?

Då jag inte är mycket av en dansare tar jag det för det brukar bli så grymt skön surrealistisk känsla..
Lite slowmotion film du vet
Citera
2004-12-10, 22:57
Medlem
flowss avatar
Citat:
ja hoho.. det är synd om dessa syratomtar när snuten brakar in.. medan tjackisarma snabbt och nervöst försvinner ut genom fönster och brandörrar och i hörnen i rummets dunkel snabbt tömmer sina fickor över golvbrunnarna så står syratomten kvar där i hörnet och betraktar glatt sina händer tills en uniformerad herre knackar honom på axeln "ööööh.. va? fööölja med? coooolt!"

Hehe så sant. Jag har hört att polisen måste följa vissa regler när de "spärrar in" syrade människor för att inte skada psyke e.dyl.

Någon som kan bekräfta/dementera? (Kanske ny-tråd-material).
Citera
2004-12-11, 05:27
Medlem
Om jag skulle ta så : E
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem