2011-09-26, 23:10
Medlem
Jag nskar jag kunde ge dig ngot bra tips, srskilt efter att ha fljt din andra trd om benso. Jag vet inget preparat som r likvrdigt, tyvrr.

Ibland fr man gra vad som r ndvndigt fr att st ut.
Citera
2011-09-27, 07:23
Medlem
evelin733s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChokingHazard
Jag nskar jag kunde ge dig ngot bra tips, srskilt efter att ha fljt din andra trd om benso. Jag vet inget preparat som r likvrdigt, tyvrr.

Ibland fr man gra vad som r ndvndigt fr att st ut.

Tack, snllt av dig

Synd att det ska vara s. ...
Citera
2011-09-27, 09:21
Medlem
Boxis avatar
Atarax annars, det r en antihistamin som inte r beroendeframkallande och som r lugnande som benso (fr dom flesta iaf). Det r receptbelagt men om du har problem med benso r antihistaminer (allts atarax m.m) ett bra alternativ.
Citera
2011-09-27, 09:44
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Kava Kava r det nrmsta som kan liknas vid det. Men mycket mildare och s blir man inte dimmig i skallen. Jag upplever mindre social ngest nr jag har druckit det och blir litet smskn.

Men man kan inte kpa det i Sverige men det r lagligt att importera.

Kan kpas i kapslar p Iherb.com
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2011-09-27 kl. 09:53.
Citera
2011-09-27, 19:47
Medlem
Ikes avatar
Finns inget lagligt som ger samma goda effekt. Antar att du testat atarax och theralen om inte testa dessa. Funkar vldigt bra p vissa och r inte vanebildande !

MVH IKE
Citera
2011-09-27, 20:00
Medlem
u-99s avatar
Tycker theralen funkar bst av alla dom dr hittep medicinerna, 2 ml smakar gott.
Citera
2011-09-27, 20:02
Medlem
Ikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av u-99
Tycker theralen funkar bst av alla dom dr hittep medicinerna, 2 ml smakar gott.

haha det r hittep men det funkar bra ? :S hur kan det d vara hittep ?
Citera
2011-09-27, 20:17
Medlem
u-99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ike
haha det r hittep men det funkar bra ? :S hur kan det d vara hittep ?

Nej men dom r vl inte hittep, men jag vet ingen som blivit hjlpt till 100% av dom.
Citera
2011-09-27, 20:19
Medlem
evelin733s avatar
Det dr Kava Kava har jag aldrig hrt talas om, men det verkar ju rtt ok nr man googlar. Men jag r nd lite skeptisk mot naturmedel och rtter och blad och snt. Knns bttre med ngot mer kemiskt framstllt.

Jag har varken provat Atarax eller Theralen. Har ftt frslag av lkaren men de kndes smre n det jag har s jag har inte bytt. Tror inte jag kan f recept p nn av dom utan att byta s att sga, fr bda r vl receptbelagda?
Citera
2011-09-27, 20:25
Medlem
Ikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av u-99
Nej men dom r vl inte hittep, men jag vet ingen som blivit hjlpt till 100% av dom.

D vet du en nu som har blivit det. Mnga som tar dem rknar med att man tar en tablett eller droppar och efter det s r allt bra. Men atarax och theralen har hjlp mig mnga ntter nr det var svrt att sova.

Har man en panikngest attack tex s hjlper dem ju inte. Eller ja dem hjlper men tar en liten stund innan det gr ngot och d har den oftast gtt ver av sig sjlv s. Fast andra sidan finns det ju inget recept belagt som funkar s snabbt heller.
Citera
2011-09-27, 21:41
Medlem
u-99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ike
D vet du en nu som har blivit det. Mnga som tar dem rknar med att man tar en tablett eller droppar och efter det s r allt bra. Men atarax och theralen har hjlp mig mnga ntter nr det var svrt att sova.

Har man en panikngest attack tex s hjlper dem ju inte. Eller ja dem hjlper men tar en liten stund innan det gr ngot och d har den oftast gtt ver av sig sjlv s. Fast andra sidan finns det ju inget recept belagt som funkar s snabbt heller.

Jag kan bara gratulera att dina problem hjlps av sdana preparat.
Citera
2011-09-28, 01:19
Medlem
Avva66s avatar
Atarax har jag erfarenhet av, men det funkar inget vidare fr mej.
Men Theralen har jag aldrig testat. Finns det ngon ntshop man kan kpa det
frn? Det r ju nda bara lkemedelsklassat hr i Svea rike.
Sjlv s vill jag ju bara f sova dom gngerna hjrnan inte vill det.
Senast redigerad av Avva66 2011-09-28 kl. 01:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in