Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-26, 16:53
  #229
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eyedol
Hej gott folk.

Är det någon som vet om nätverksproblemen är åtgärdade i senaste versionen på steam? Förr var det väldigt mycket problem och då beslutade jag o mina vänner att vi inte skulle köpa spelet. Nu är det brist på spel och vi har alltid velat ha torchlight. Så.. någon som har koll ?
Jag spelade det för några veckor sen.. En hel del med en polare och vi hade aldrig problem.
Citera
2013-10-26, 19:10
  #230
Medlem
Eyedols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stribb
Jag spelade det för några veckor sen.. En hel del med en polare och vi hade aldrig problem.

Okej. När vi spelade så hände allt möjligt konstigt. En del blev osynliga för andra och det stod " xxx has disconnected from the server" trots att de var kvar och kunde se alla. Mobs blev dödade men vissa av oss kunde fortfarande se levande mobs som stod stilla med fullt HP osv.

Får ladda ner nån crackad version kanske o testa. Om det funkar så köper vi det o kör på.

Tack för svaret
Citera
2014-01-13, 01:56
  #231
Medlem
Hej_tjos avatar
Någon som fortfarande spelar detta? Går för 40kr på steam just nu. Jag har inget att spela just nu och letar efter något som liknar diablo spelen, är kanske detta något för mig?
Citera
2014-01-13, 05:50
  #232
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Någon som fortfarande spelar detta? Går för 40kr på steam just nu. Jag har inget att spela just nu och letar efter något som liknar diablo spelen, är kanske detta något för mig?


Undrar detsamma! skulle lirat nu i helgen när det var Free-To-Play men hann aldrig -.-
Citera
2014-01-13, 13:43
  #233
Medlem
Hej_tjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Undrar detsamma! skulle lirat nu i helgen när det var Free-To-Play men hann aldrig -.-

Jag köpte då det, provade demot! Tycker det var riktigt roligt Det är 40 kronor liksom
Bara att höra av dig om du vill lira
Citera
2014-01-13, 14:44
  #234
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Någon som fortfarande spelar detta? Går för 40kr på steam just nu. Jag har inget att spela just nu och letar efter något som liknar diablo spelen, är kanske detta något för mig?
Passar troligtvis dig perfekt, jag gillade det starkt.. det håller dock inte lika länge som Diablo då det går ganska fort att fixa bästa gearen på max lvl men jag hade riktigt kul med torchlight tyvärr får man se det för vad det är, det vill säga inget evighetsspel men riktigt roligt/bra spel!
Citera
2014-01-13, 15:11
  #235
Medlem
Hej_tjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stribb
Passar troligtvis dig perfekt, jag gillade det starkt.. det håller dock inte lika länge som Diablo då det går ganska fort att fixa bästa gearen på max lvl men jag hade riktigt kul med torchlight tyvärr får man se det för vad det är, det vill säga inget evighetsspel men riktigt roligt/bra spel!

Okej Jag är rätt nöjd med mitt köp ändå, 40 kronor för att roligt i en vecka eller vad det nu tar att klara ut det (max level osv) är värt i mina ögon.
Citera
2014-01-13, 18:21
  #236
Medlem
Deon Limes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Okej Jag är rätt nöjd med mitt köp ändå, 40 kronor för att roligt i en vecka eller vad det nu tar att klara ut det (max level osv) är värt i mina ögon.

Mycket bra köp. Hade mycket roligt när jag spelade och tycker personligen att det var rokigare än Diablo. Annars finns ju path of exile som är mycket bra det också.
Citera
2014-01-13, 22:41
  #237
Medlem
kinky_Ms avatar
Massor av mods i steam workshop förlänger spelet livslängd.
Citera
2014-01-14, 11:04
  #238
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinky_M
Massor av mods i steam workshop förlänger spelet livslängd.
Jaa just det, det hade jag glömt bort.. borde kanske ta en titt på dem nån dag
Citera
2014-01-14, 23:24
  #239
Medlem
KristerKvists avatar
Jag äger detta om nån vill lira. Har berserk max lvl och lirar med synergies mod
Citera
2019-03-10, 16:31
  #240
Medlem
Lite småsugen på att pröva Torchlight. Ej spelat ettan men funkar la bra att hoppa rätt in i uppföljaren? Rätt många år sedan folk senast skrev i denna tråd. Bra spel?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback