Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-16, 22:31
  #3085
Medlem
robertlus avatar
Första gångerna vräkte man in sig allt (minns då jag drack ren sirap). Men med tiden avtar muchin och då käkar jag gärna mdma, ibland tjack för dom tripparna kan var underbara och bara flyta runt på, samt knulla någon brud som är på samma nivå (blir 50 shades of grey x 100). Men man får inte röka sig för väck bara, lagom av allt. Har haft härliga orgies på dom kombinationerna.
Citera
2017-06-17, 00:11
  #3086
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robertlu
Första gångerna vräkte man in sig allt (minns då jag drack ren sirap). Men med tiden avtar muchin och då käkar jag gärna mdma, ibland tjack för dom tripparna kan var underbara och bara flyta runt på, samt knulla någon brud som är på samma nivå (blir 50 shades of grey x 100). Men man får inte röka sig för väck bara, lagom av allt. Har haft härliga orgies på dom kombinationerna.
Lol! Vad i hela friden?!
Själv är jag torsk på isglass när jag är drabbad. Kan trycka i mig 3-4 st på en kväll.



MVH/Gnomegirl
Citera
2017-06-17, 03:44
  #3087
Medlem
robertlus avatar
har bunkrat upp några gånger den senaste tiden (helt själv) med chips, godis och ben & jerrys. Kört igenom en massa kultfilmer och bara njutit i min ensamhet. Sådana stunder kan jag uppskatta som fan ibland, men tycker det även det är jävligt nice att sitta med några polare (helst på samma mentala nivå, fast med olika åsikter om det mesta) älskar dom konversationerna då alla vill ha rätt och önskar att jag spelat in oss på band ibland. Slutar alltid med att någon ska försöka slå på en film, blir stående vid tv:n o datorn i 20 min (böjd rygg o knän) och letar efter en film i filmlistan. Dock okapabel att att hitta den då bokstäverna samt tangentbordet inte gör som han vill. Så det sluter med att personen slänger sig i soffan med kramp i vaderna och ryggen. Skrattar åt det varje gång. Slutar med att det blir "å, vilket party" med peter sellers, från 60-talet.

Sen säger dom att inkörsporten till tyngre droger är blaze? skulle vilja se vad som hänt om alla istället tryckt i sig en halvliter vodka under en sådan kväll. Förmodligen armbrytning, brottningsmatch och ett lite kompisslagsmål för att hävda sig. Sen vidare ut på krogen och dumförklara allt och alla för att att deras frisyrer ser ut som bajs. Sen en stadig lina tjack på toalocket, för att sedan åka med farbror blå till fyllehäcken.

Kommer aldrig sluta röka, dock har jag respekt för det och gör det kanske 1-2 gånger i månaden.
Det är min lilla guldkant i tillvaron och jag har talat om för hela släkten att så är det bara. Nu blir det dock ett 6 månaders uppehåll för att få tillbaka kökrkortet.

One Love! som bobban skrev=)


Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Lol! Vad i hela friden?!
Själv är jag torsk på isglass när jag är drabbad. Kan trycka i mig 3-4 st på en kväll.



MVH/Gnomegirl
Citera
2017-06-29, 10:29
  #3088
Medlem
Goose420s avatar
Nu får jag sällan munchies längre men när det väl beger sig är det Kexchoklad och Ben n Jerrys wich som gäller, de och Pucko
Citera
2017-07-08, 16:16
  #3089
Medlem
Puffpazzs avatar
Pistagenötter(Skalen kan vara ett helvete som stukad), bira. Nåt lite sötare.. Snickers glass, iskall O'boy.
När det kommer till mat så måste jag säga Pizza
Citera
2017-07-08, 16:40
  #3090
Medlem
loosecanons avatar
Brukade tycka det var jäkligt gott med KFC, kycklingklubbor med bluecheesedipp! Eller stekt ägg på ostsandwich med massor av ketchup! Det mesta var gott när man fick the munchies. Choklad, vaniljmuffins, Jaffacakes! Röker inte på längre. Inte gjort på år och dagar. Cirka 15 år sedan sist. Men kan sakna känslan av hur fruktansvärt gott allting smakade när man hade munchies. Minns med viss nostalgi!
Citera
2017-07-23, 15:51
  #3091
Medlem
find-hers avatar
Usch jag är glad att jag inte är lika besatt av munchies som tidigare, minns alla ica-kassar man fyllt med skit som man stoppat i sig under en kväll bara för man inte kan behärska sig
Nuförtiden köper jag oftast bara en liten energi-boost i form av snickers eller liknande och försöker äta ordentlig hemlagad mat istället, inte mycket som klår en hemlagad veg-burgare eller en god pastasås.
Citera
2017-08-04, 09:50
  #3092
Medlem
Drumedarens avatar
Finns inte mycket som klår en pizza när man är stukad. Beställa pizza, hämta hem den (eller hemkörning), och dra igång en bra film och röka en gåsis. Otroligt skönt
Citera
2017-08-04, 10:40
  #3093
Medlem
Izunis avatar
Krispiga äpplen direkt från kylskåpet är oslagbart!
Citera
2017-08-18, 15:30
  #3094
Medlem
Hittade nyss en ny favvo - vispgrädde, smält choklad och smält smör! Helt ljuvligt att sitta och muncha i sig!
Citera
2017-08-19, 17:19
  #3095
Medlem
kool-g-raps avatar
Munchies så man är hungrig: Pizza!!
Munchies så man är sugen på något gott: Helt klart Ben n Jerry's! Inget slår det när man är hög utom sex. Älskar även att dricka iskall icecoffie eller smutta på Malibu när jag är stenad.

Klementiner och meloner är också underskattat när man är stenad, både goda och läskande. Känns fräschare och nyttigare än att trycka i sig chips och choklad.
__________________
Senast redigerad av kool-g-rap 2017-08-19 kl. 17:22.
Citera
2017-08-19, 17:43
  #3096
Medlem
snöat in som fan på å oliver å grejjer tvär gött !
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback