Flashback bygger pepparkakshus!
2015-01-26, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Någon som testat nya Chanel Platinum Egoiste?
http://www.nordicfeel.se/doft/parfym...-egoiste-23114

Hört den ska va reformulated åt det bättre hållet

måste bara fråga ifall nordicfeel är en säker sida. ser många kommentarer angående falskhet osv osv. man vet ju inte heller vilka av de bra omdömena som är skrivna av dem själva.
Citera
2015-01-27, 17:20
Medlem
morkfromorks avatar
Köpte en svindyr flaska Karl Lagerfeld, vet att en del dissar den men jag gillar den verkligen
Citera
2015-01-27, 17:27
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morkfromork
Köpte en svindyr flaska Karl Lagerfeld, vet att en del dissar den men jag gillar den verkligen
Då har du blivit lurad, för det finns inga svindyra Karl Lagerfeld-dofter vad jag vet.
Citera
2015-01-29, 21:23
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cramus
I synnerhet Noir. Gillar Grey Vetiver också men håller nog Extreme och Noir högre.

Det visste jag faktiskt inte. Klickar hellre hem en flaska då och köper något annat i USA.

Jag köpte en Tom Ford Extreme i julas och är väldigt nöjd. Dock tycker jag den är lite "vintrig" varvid jag är på jakt på en ny parfym inför våren och sommaren. Passar TF Noir in i det jag söker?
Citera
2015-01-29, 21:27
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Jag köpte en Tom Ford Extreme i julas och är väldigt nöjd. Dock tycker jag den är lite "vintrig" varvid jag är på jakt på en ny parfym inför våren och sommaren. Passar TF Noir in i det jag söker?
Har du eller har testat Grey Vetiver? Den är helt sjukt bra tycker jag. Kommer antagligen passa ännu bättre till våren, men funkar riktigt bra nu på vintern också.
Citera
2015-01-29, 21:36
Medlem
Jannebigplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Har du eller har testat Grey Vetiver? Den är helt sjukt bra tycker jag. Kommer antagligen passa ännu bättre till våren, men funkar riktigt bra nu på vintern också.

Är den inte lite neutral? Jag vill ha något som sticker ut lite. Jag provluktade bara på den dock och då var näsan lite bedövad dessutom efter all provluktning Förutom Vetivern, har du något annat tips? Vetivern var ju billig så man kan ju slå till och köpa två olika.
Citera
2015-01-29, 21:50
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannebigplay
Är den inte lite neutral? Jag vill ha något som sticker ut lite. Jag provluktade bara på den dock och då var näsan lite bedövad dessutom efter all provluktning Förutom Vetivern, har du något annat tips? Vetivern var ju billig så man kan ju slå till och köpa två olika.
Gillar ju Acqua di Parmas Colonia-dofter. Passar också bra till våren, iaf originalet, Assoluta och Essenza.

Grey Vetiver sticker ut på så vis att den doftar väldigt friskt och gott tycker jag. Klass på den. Däremot har den ju inga märkliga/ovanliga noter som sticker ut.
Citera
2015-01-29, 22:53
Medlem
SoulAmazins avatar
Det var någon ett par månader sedan som länkade till den här bloggen som säljer parfymsplittar av Creed-parfymer. Men den verkar ha blivit privat nu?

https://svenskaparfymsplittar.wordpress.com/
Citera
2015-01-30, 19:33
Medlem
Kumhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoulAmazin
Det var någon ett par månader sedan som länkade till den här bloggen som säljer parfymsplittar av Creed-parfymer. Men den verkar ha blivit privat nu?

https://svenskaparfymsplittar.wordpress.com/
Finns på Facebook istället under samma namn.
Citera
2015-01-30, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuedetkrig
måste bara fråga ifall nordicfeel är en säker sida. ser många kommentarer angående falskhet osv osv. man vet ju inte heller vilka av de bra omdömena som är skrivna av dem själva.
Nordicfeel är hur säker som helst.
Citera
2015-01-31, 16:57
Medlem
Tjenare!
Nu är det så att jag letar efter en kryddig parfym till att ha på kvällar/fester. Skulle varit gött om någon kan länka någon god från nordicfeel!
Citera
2015-01-31, 18:06
Medlem
Någon annan som testat diesel only the brave? Köpte den precis och den verkar inte hålla så länge
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in