2011-09-25, 10:07
Medlem
grow a backbone ffs.
Ts har alltför mycket fritid och så uttråkad att hon nu vill dö.
Ts har gett upp hoppet så de är inte värt att ge några uppmuntrande ord.
Jag blev misshandlad hela min uppväxt, men va fan. jag hakade inte upp mig på de. bara addade några personer på min dödslista och sen skaffade jag utbildning och jobb.
så ta nu för fan å sluta tyck synd om dig själv å hitta din ryggrad, eller så gör du som du förtjänare å fortsätter ta skit resten av livet, bli trampad på.. herregud..
Citera
2011-09-25, 11:31
Medlem
Dr. Löhks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muslimH8er
grow a backbone ffs.
Ts har alltför mycket fritid och så uttråkad att hon nu vill dö.
Ts har gett upp hoppet så de är inte värt att ge några uppmuntrande ord.
Jag blev misshandlad hela min uppväxt, men va fan. jag hakade inte upp mig på de. bara addade några personer på min dödslista och sen skaffade jag utbildning och jobb.
så ta nu för fan å sluta tyck synd om dig själv å hitta din ryggrad, eller så gör du som du förtjänare å fortsätter ta skit resten av livet, bli trampad på.. herregud..

Har du läst tråden?
Citera
2011-09-25, 13:10
Medlem
mumin-trollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Haha! Ja läser man dina inlägg och trådar så ser man ganska fort att du vet mycket om livet Sitt du där på ditt pojkrum och runka till asiatisk porr tills förhuden ramlar av, din lilla hora.

hon är en s.k "självmordsbög" för att hon tvivlar på livet, i hennes situation? Skulle du ha valet mellan evig smärta eller en dödsdom inom en snar framtid tvivlar jag på att du skulle vara så jävla munter.

Återigen, din lilla hora. Döden tar även dig en dag
Nej,jag ligger långt före döden.
Den kommer inte ta mig,Ack jag blir så förbannad!
Va fan vet du? jag har rest runt jorden,det har inte du?
blir du avundsjuk då?finns så jädrans fy katten så många människor som du.
Va jobbar du med? el eller? är du kassörska?!

Fan, jag blir så arg jag flyger ur folkdräkten
Citera
2011-09-25, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CXT
En lirare som heter Eckhart Tolle har skrivit en bok som heter The power of Now, finns som ljudbok också. Den har hjälpt mej mycket, och jag rekommenderar alla att tanka den. Finns på piratebay.

Fantastisk bok, ungefär det bästa man kan tipsa om i trådar som dessa.
Citera
2011-09-30, 01:21
Medlem
karollos avatar
Lustigt att vissa missar att individen har ont hela tiden och tål inte medicinen... och så ska dom spy galla för att människan tvivlar på framtiden som ändå inte blir så lång
Citera
2016-06-04, 12:25
Medlem
Har läst denna tråden och även hennes sista tråd (som är nyare än denna) och jag har verkligen bölat ihjäl mig när jag läst dom. Hennes sista tråd varom hur hon skulle begå självmord och hon har inte varit inloggad sedan 2013. En månad efter sin sista tråd, kom hon aldrig tillbaka på flashback. Jag undrar verkligen hur det har gått för henne. Hennes story är så jävla rörande o gör mig ledsen. Hoppas inte att hon begick självmord bara. Mina tankar är med dig, TS
Citera
2016-06-05, 15:57
Medlem
För de som hamnar i en liknande situation så vill jag säga att medicinisk utveckling går rasande fort just nu så ge inte upp hoppet!

Om 10 år kommer bland annat parkinsons och alzheimers vara utplånade och antagligen många olika typer av cancer så håll lågan vid liv!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in