Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-09-27, 13:18
  #13
Medlem
glorups avatar
jag tror att den officiella delen kommer minska de närmaste åren. Men jag tror att längtan till wows olika expansioner kommer vara eller bli för stor. Jag kommer till exempel börja med vanilla wow den här veckan. För att jag vill anta utmaningen igen och leva ut av det gamla. Det finns ett väldigt stort utbud av privata servrar i wow att välja bland idag.
Citera
2011-09-28, 10:43
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glorup
jag tror att den officiella delen kommer minska de närmaste åren. Men jag tror att längtan till wows olika expansioner kommer vara eller bli för stor. Jag kommer till exempel börja med vanilla wow den här veckan. För att jag vill anta utmaningen igen och leva ut av det gamla. Det finns ett väldigt stort utbud av privata servrar i wow att välja bland idag.

Är privatservrar fortfarande aktuella och bra? Sist jag prövade sög de allihopa
Citera
2011-09-28, 11:05
  #15
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sobboo1337
My thoughts exactly. Men jag tror inte dom kommer kunna slå in sig på marknaden lika hårt som dom gjorde med TBC, med tanke på att det inte finns så mycket kvar att göra efter Cataclysm. (Lorewise, alltså)
Vafan snackar du om? Finns hur mycket som helst kvar att göra Lorewise.
Citera
2011-09-28, 11:14
  #16
Medlem
Vi får se hur bra 4.3 blir, lyckas dom bra med den + den nya expansionen så kan det nog bli ett uppsving igen!
Citera
2011-09-28, 11:47
  #17
Medlem
Yollos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeltVild
Vi får se hur bra 4.3 blir, lyckas dom bra med den + den nya expansionen så kan det nog bli ett uppsving igen!
I 2-3månader!

rip
Citera
2011-09-28, 11:50
  #18
Medlem
wootens avatar
Det skulle nog inte skada om de piffade upp grafiken lite heller. Var ju ett rätt snyggt spel när det kom.
Citera
2011-09-28, 15:29
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Vafan snackar du om? Finns hur mycket som helst kvar att göra Lorewise.

Jag menar att allt sedan vanilla har i princip gått ut på att döda/stoppa LK och Burning Legion, båda dessa är nu avklarade och nu känns det mer som att de bara plockar fram forna hot mot Azeroth och "återupplivar" dem för att få pengarna att fortsätta rulla.
Citera
2011-09-28, 16:32
  #20
Medlem
Precis som många andra la jag av när Cataclysm kom, jag tappade intresse för jag var healer och som ni säkerligen vet var det totalt omöjligt att heala i 85 i början då man gick OOM efter 3 flash heals (typ). Jag var trött på att ständigt bli kickad så jag tröttnade, sen började jag igen för att göra RaF, men tröttnade snabbt och har inte spelat sen början av sommarlovet. Vet inte om jag kommer börja, men jag tycker Cataclysm verkar så fruktansvärt tråkigt så det blir nog inget med det.

Tillbaka till ämnet, antagligen när Blizzard inte tjänar pengar på det längre - vilket jag inte vet hur många spelare de behöver för att göra. Däremot är det mycket möjligt att det kanske blir som Counter-Strike, att det 20 år senare fortfarande spelas, bara att det inte uppdateras längre, men jag vet inte.
Citera
2011-09-28, 17:16
  #21
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogsander
Precis som många andra la jag av när Cataclysm kom, jag tappade intresse för jag var healer och som ni säkerligen vet var det totalt omöjligt att heala i 85 i början då man gick OOM efter 3 flash heals (typ). Jag var trött på att ständigt bli kickad så jag tröttnade, sen började jag igen för att göra RaF, men tröttnade snabbt och har inte spelat sen början av sommarlovet. Vet inte om jag kommer börja, men jag tycker Cataclysm verkar så fruktansvärt tråkigt så det blir nog inget med det.

Tillbaka till ämnet, antagligen när Blizzard inte tjänar pengar på det längre - vilket jag inte vet hur många spelare de behöver för att göra. Däremot är det mycket möjligt att det kanske blir som Counter-Strike, att det 20 år senare fortfarande spelas, bara att det inte uppdateras längre, men jag vet inte.
Gick hur bra som helst får våra healers i början av Cata, visst dem gick oom men dem lyckades ändå hålla oss uppe. Du kanske helt enkelt inte var bra nog?
Citera
2011-09-28, 17:35
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Gick hur bra som helst får våra healers i början av Cata, visst dem gick oom men dem lyckades ändå hålla oss uppe. Du kanske helt enkelt inte var bra nog?

Du körde guildruns låter det som? Det kanske har något med det att göra i sådana fall? Och nej, jag joinade grupper som precis hade kickat en healer eller ofta möttes man av "Why are all the healers so fucking bad" etc. Det hade nog med en kombination av tanks som inte förstod att man kunde aggra halva instancen, DPS som inte förstod att man skulle använda sig utav CC och healers (även jag själv) som inte visste att flash heal betydde att man var oom 20 sekunder senare.
Citera
2011-09-28, 18:11
  #23
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogsander
Du körde guildruns låter det som? Det kanske har något med det att göra i sådana fall? Och nej, jag joinade grupper som precis hade kickat en healer eller ofta möttes man av "Why are all the healers so fucking bad" etc. Det hade nog med en kombination av tanks som inte förstod att man kunde aggra halva instancen, DPS som inte förstod att man skulle använda sig utav CC och healers (även jag själv) som inte visste att flash heal betydde att man var oom 20 sekunder senare.
Ah jo, kan förstå att det gick åt helvete när du beskriver allt det där. Hade nog tagit livet av mig om min guild spelade så då vi just nu är rankade som 20e bästa guilden i världen i 25 manna raiding. :P
Citera
2011-10-31, 14:53
  #24
Medlem
Opilus5500s avatar
Spelet lever längre om utvecklarna gör nya saker till det. De klart att spelet aldrig kan uppnå samma spelar siffror som 12 miljoner gamers som de var ett tag...
Men jag tror majoriteten kommer tröttna snart, när de inser att blizzard addar inget nytt, utan de bara sak fast ny miljö och nya items...

Jag tror WoW lever högst 5 år till sen är nog de flesta trötta på det även blizzard själva haha...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback