2004-12-08, 05:01
Medlem
Betong_Taxens avatar
hej. nu ligger det till såhär att jag anser mig själv som beroende av droger i allmänhet och tänker därför göra ett ärligt försök att hålla upp till nyår.

då kommer frågan: vad tycker ni att jag ska fira nyår med ? jag har lite ingredisenser till ayahuasca.... kanske blir nåt sånt? har ni några förslag ? schysta mixar som e kul ?
Citera
2004-12-08, 05:04
Medlem
Odrägligs avatar
Bli hög på livet.
Citera
2004-12-08, 06:13
Medlem
Escanios avatar
Funderar också kring vad jag ska ha på nyår :P
Röka sprit och sen morfin nja svårt att bestämma sig! man vill ju inte vara allt för seg på nyår
Citera
2004-12-08, 10:53
Medlem
fLxs avatar
!!

Citat:
Ursprungligen postat av Betong_Taxen
hej. nu ligger det till såhär att jag anser mig själv som beroende av droger i allmänhet och tänker därför göra ett ärligt försök att hålla upp till nyår.

då kommer frågan: vad tycker ni att jag ska fira nyår med ? jag har lite ingredisenser till ayahuasca.... kanske blir nåt sånt? har ni några förslag ? schysta mixar som e kul ?

Charlie och sprit såklart!
Citera
2004-12-08, 11:54
Medlem
Porrpojkes avatar
Nåt jag alltid velat göra på nyårsafton är att slänga i mig ett par schyssta E:n o sen lägga mig i en sopsäck o sen åka ner för den största o längsta skidbacken...borde ge en omtumlande känsla på hög nivå...hehe
Citera
2004-12-08, 12:09
Medlem
Ralle_s avatar
Hihi på Nyår ska jag käka svamp och röka som fan.Funderar på om jag ska köpa typ en 5a svamp och en 10a röka eller nått sånt.

Annars om jag hade kunnat tagit E hade jag lätt tagit 2-3 E:n och typ 3-4 Gram svamp.Det hade varit en tripp man sent hade glömt.
Citera
2004-12-08, 19:39
Medlem
nxstys avatar
Alkohol i stora mängder + lite nikotin antagligen.

Förra nyår tog jag E. Från början hade jag inte tänkt att göra det men sen när man blir lite berusad så försvinner ju omdömmet. :P Jag hade askul, bästa nyåret någonsin! Sen dess har jag inte knarkat heller. En riktigt bra final på knarkandet faktiskt! :P
Citera
2004-12-08, 19:50
Medlem
Blir väl tjack eller E, fan jag vill ha svamp lr syra.
Är så jävla lack för att jag inte kan fixa det =(
Citera
2004-12-08, 20:22
Medlem
z0ks avatar
sweetaste rökat direkt importerat genom mitt anus och e
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem