Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-23, 02:00
  #49
Medlem
mr.arnes avatar
En tjej, 17, med en väldigt stor pälsmössa står vid busshållsplatsen.
Man, 40, stannar upp och utbrister: Åh herrejösses!
Tjejen tittar konstigt på mannen och ser sig sedan runt och omkring.
Mannen viskar: Vet myndigheterna om det här?
Tjejen ser helt oförstående ut.
Mannen utbrister: Men du har ju en björn på huvudet!
Citera
2011-09-23, 02:34
  #50
Medlem
taigalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeppaPeppa
Haha bajshumor är den bästa humorn! Jag själv är en jävligt ironisk prick tillsammans med mina vänner och nära, då passar bajshumor så förbannat bra eftersom att det är så tråkigt, och säger man något omoget med ordet bajs så förstår man ju, helvete vad tråkigt, och så garvar man. Så fungerar vi karlar
Exakt! Bajshumor är en slags meta-humor som blir rolig för att det är tråkigt. Så enkelt är det. "Haha, din mat ser ut som en rysk gruvarbetares veckoskörd av bajs" är ju inte speciellt kul egentligen. Men med rätt glimt i ögat så blir det kul för att det är så fruktansvärt tråkigt och omoget. När man är vuxen är det tabu att vara omogen. Och tabun är ju roligt att använda som verktyg i sina skämt.


Citat:
Ursprungligen postat av License.To.Thrill
nyligen när jag skulle gå på toaletten på ett köpcentrum så kom en gammal gubbe ut från toaletten och önskade mig lycka till.

som att någon riktig utmaning väntade mig
Hahahah. Fan vilken sköning! Den ska jag också köra nästa gång jag går på en offentlig toalett.
__________________
Senast redigerad av taigalp 2011-09-23 kl. 02:39.
Citera
2011-09-23, 02:44
  #51
Medlem
Bajs!! Det är BAJS!!
BAJS! BAJS! BAJS! ALLT är BAJS!! Jippie! Hurraaaaaaaaaa!!
Han är 50+...

Kiss- och bajshumor är EN sak, intellektuellt tillkortakommande en helt annan.
(tror ts kanske pratar om en äkta "skitstövel" nu? Relationsforat el. Psykforat nästa kanske ?)
Nej, ts, det finns inga "vuxna män" och som tycker enbart "bajs" är kul
Har du kollat upp dessa "män" med Särskolan?
__________________
Senast redigerad av hee4r 2011-09-23 kl. 03:12.
Citera
2011-09-23, 03:12
  #52
Medlem
har en bekant 30+ som ritar bajskorvar var helst han kommer åt. oftast på fabriker och industrier, oftast sådana rykande pudelhögar med flugor flygandes ovanför.. han älskar det verkligen och har alltid med sig sin svarta spritpenna
Citera
2011-09-23, 03:13
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tdix
har en bekant 30+ som ritar bajskorvar var helst han kommer åt. oftast på fabriker och industrier, oftast sådana rykande pudelhögar med flugor flygandes ovanför.. han älskar det verkligen och har alltid med sig sin svarta spritpenna

Hm, sniffar han på denna pennan också eller var han störd redan från födseln?
Ah, men shit! Nu blev det ju verkligen humor!
__________________
Senast redigerad av hee4r 2011-09-23 kl. 03:19.
Citera
2011-09-23, 12:24
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av License.To.Thrill

nyligen när jag skulle gå på toaletten på ett köpcentrum så kom en gammal gubbe ut från toaletten och önskade mig lycka till.


Ja men såna skämt drar jag också. Det jag syftade på är folk som använder bajs som humor till alla tillfällen för att det är det enda dem kan.

Till exempel "Andromedagalaxen ser ut som en bajskorv". Varför inte bruka en annan jämförelse som ligger närmare objektet i fråga? Det vore mycket roligare och singalerar att personen är flexibel i sin humor.

De som blev provocerade av min fråga läste uppenbarligen inte hela trådstarten. Jag frågade varför vissa människor har behållit samma humor sedan 3 års ålder, utan att förlänga den med nya element allt eftersom dem har lärt sig nya skämt eller fakta.
Citera
2013-01-04, 18:03
  #55
Avstängd
Pizzaface2000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rembrandts
Robert Haschberg är väl typexemplet på en "vuxen" man med extrem bajshumor. Han fjärtar gladeligen i TV den fula gubben. Så fort han får chansen att dyka upp i obscenaprogram så kniper han tillfället i akt.
nån som har tips på highschool filmer med kiss o bajs humor? american pie 2 är ett mästerverk!
Citera
2013-01-04, 18:50
  #56
Medlem
gloryholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoachWade
Det var en gång två bajskorvar som lekte med varandra. Då kom en diarré och sa:

"Får jag leka med er?"

En av bajskorvarna svarade:

"Nej, detta är bara för hårdingar."
Citera
2018-09-22, 12:47
  #57
Medlem
Fittheligeandes avatar
Jag läste en artikel där man kommit fram till att personer som gillar prutthumor har högre iq. Det beror på att personer med högt iq går och tänker och filosoferar över komplicerade problem hela dagarna, och då är det skönt att släppa det och bli lite barnslig för en stund. Jag kan tycka både prutt och bajshumor är roligt och jag skäms inte ett dugg över det.
Citera
2018-09-22, 13:06
  #58
Avstängd
53280s avatar
Dags att göra potträningen till en betyg i grundskola. Är man över 2 år fortfarande behöver blöja, så är risken att något bli fel i huvudet på människa.
Citera
2018-10-06, 21:24
  #59
Medlem
Kukdukens avatar
Jag vet en sådan man. Obegåvad rackare som brukade roa gäster på festerna med genomtänkta bajsskämt, vilket endast gjorde att han framstod som ännu dummare. Jag satt och skämdes i ett hörn men kunde inte protestera eftersom jag inte vågade på grund av ung ålder. Men jag skämdes åt hans vägnar.

Ibland drog han skämten vid köksbordet, då brukade jag skratta för att vara snäll, men helst ville jag klippa till honom med stekpannan och skrika Du är inte rolig!.
Citera
2018-10-06, 22:04
  #60
Medlem
B0B0s avatar
Det finns ingenting som är tråkigare och mer värdelöst än vuxna män med bajshumor. Jag har totalt rynkat på näsan åt allt vad sån humor ens heter sedan den gången jag själv var riktigt dålig i magen och sket så det stod härliga till. Sedan, när jag väl äntligen var klar, så tittade jag ner i den totalt nersprutade toastolen och såg att jag hade skitit ut en till röv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback