Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-19, 18:37
  #1
Medlem
aokones avatar
Hej.

Nu är det såhär att micen på min Mac är wierd, om jag tex går in på Photo Booth, och spelar in så hör man inte min röst om jag pratar, bara om jag skriker jävligt högt.

Allt på inställningarna är precis som mina polares macs inget har direkt ändrats, så jag undrar ska man lämna in den på lagning? Eller åka till Digital in (Mac Affär) och fråga dom så kanske dom hjälper?

Är det någon annan som har haft så? För jag börjar bli sur över detta, jävligt irriterande. Som fan alltså. Är det någon här som vet något? Snälla säg isf.

Tack på förhand.

/aokone.
Citera
2011-09-19, 18:49
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aokone
Hej.

Nu är det såhär att micen på min Mac är wierd, om jag tex går in på Photo Booth, och spelar in så hör man inte min röst om jag pratar, bara om jag skriker jävligt högt.

Allt på inställningarna är precis som mina polares macs inget har direkt ändrats, så jag undrar ska man lämna in den på lagning? Eller åka till Digital in (Mac Affär) och fråga dom så kanske dom hjälper?

Är det någon annan som har haft så? För jag börjar bli sur över detta, jävligt irriterande. Som fan alltså. Är det någon här som vet något? Snälla säg isf.

Tack på förhand.



/aokone.

Fick exakt samma problem, kolla under Program--> verktygsprogram och leta efter Ljud/midi programmet,
Där kan du fixa det.
Citera
2011-09-19, 18:59
  #3
Medlem
aokones avatar
Tack man! Ska titta nu och se om det fungerar!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback