Flashback bygger pepparkakshus!
2004-12-06, 11:26
Medlem
Siden-Carlssons avatar
Oken gottfolk, dags att ta fram motorsågen igen. Vem har FB:s sämsta/töntigate/mest idiotiska nickname?

Jag förstår att mitt namn kommer med på listan och det gör mig ingenting alls. Själv röstar jag på Groovesnus som antagligen ska vara lite roligt och fyndigt men bara blir riktigt jävla lökigt.

Inga hard feelings va, groove?

Blanda nu inte ihop namnet med personen, vänner. Pluxor blir inte ett dåligt namn bara för att jag inte älskar personen bakom.

Den här tråden borde finnas, men jag har inte hittat den. Finns det en liknande tråd ber jag såklart om ursäkt.
2004-12-06, 11:54
Medlem
Shallows avatar
Kantarel_snusk nominerar jag. Fast ifs gillar jag hans nick. Ja, man skulle nog till och med kunna säga att jag finner det lustigt.
2004-12-06, 11:57
Medlem
TomBombadills avatar
Jag röstar på Roger_Persson. Sådana nick ger jag inte mycket för. Men han är ju den han är så det väger väl upp antar jag.

rabias nick tål jag inte heller. Bara namnet får mig att vilja döda.
2004-12-06, 11:59
Medlem
sekazzs avatar
Prettygirl låter väldigt, eh..fjortis.
2004-12-06, 12:02
Bannlyst
TuXI

Det låter som namnet på en hygienartikel och blandningen av små och stora bokstäver är anskrämlig. Inget illa menat.
2004-12-06, 12:04
Awaiting Email Confirmation
Ola Hanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Jag röstar på Roger_Persson. Sådana nick ger jag inte mycket för. Men han är ju den han är så det väger väl upp antar jag.
Jag antar att mitt nick inte faller dig i smaken, i så fall? Jag har ingen som helst koll på nick-estetik, men jag är överhuvudtaget en ganska oestetisk person.
2004-12-06, 12:07
Medlem
Goblins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sekazz
Prettygirl låter väldigt, eh..fjortis.

Håller med. Gillar inte heller de som bara har en teckenkombination som inte går att uttala.
2004-12-06, 12:11
Medlem
groovesnuss avatar
[quote=Siden-Carlsson]Oken gottfolk, dags att ta fram motorsågen igen. Vem har FB:s sämsta/töntigate/mest idiotiska nickname?

Jag förstår att mitt namn kommer med på listan och det gör mig ingenting alls. Själv röstar jag på Groovesnus som antagligen ska vara lite roligt och fyndigt men bara blir riktigt jävla lökigt.

Inga hard feelings va, groove?

Blanda nu inte ihop namnet med personen, vänner. Pluxor blir inte ett dåligt namn bara för att jag inte älskar personen bakom.
QUOTE]

Det speglar mig som person väldigt bra! Försöker vara rolig men allt blir bara fel......
2004-12-06, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siden-Carlsson
FB:s lökigaste nickename
Löken himself kanske?

Annars är ju Bajs Lasse i kombination med sin avatar en förskäckelse. Han skrev inte många inlägg, men jag minns honom än.
2004-12-06, 12:17
Medlem
Makehastes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Annars är ju Bajs Lasse i kombination med sin avatar en förskäckelse. Han skrev inte många inlägg, men jag minns honom än.

Honom hade jag missat.
2004-12-06, 12:19
Medlem
jrosens avatar
TRAMS OFFTOPIC MOBBING OSV.
Detta har inget att göra i FB, skärpning!

*tråd superlåst*
Den som vill invända mot låsningen är välkommen att skicka ett PM,

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in