Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2011-10-13, 14:23
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janne6304
Har ni sex varje dag då eftersom han inte får runka? Annars så brukar man ju kunna ladda om kanonen till nästa dag om man runkat.

Ja och hade jag fått välja så hade det varit sex 2-3 gånger varje dag. Men han orkar inte mer än en gång. Då kan du ju tänka dig hur det skulle bli om han runkade istället för den gången med sex?
Nu är detta inget problem eftersom att det är samförstånd och båda inser att det är bäst att avstå onani och istället njuta tillsammans. Jag som har större sexlust skulle såklart kunna tillfredställa mig själv extra också, men det gör jag inte, för istället är jag extra kåt när jag väl får ligga med honom.

Under lingonveckan så är det såklart okej om han runkar, men där är vi också båda överens om att det är trevligare med avsugningar och avrunkningar...

Som sagt, nu är det inga problem, men jag FÖRSTÅR de som har problem med det, men kommer man inte överens sexuellt så är det lika bra att göra slut, i alla fall i min värld. Sex är för viktigt för viktigt helt enkelt.
Citera
2011-10-26, 17:51
  #50
Medlem
TheBurdens avatar
Lika vanligt som att killen gör det. De allra flesta gör det, även i ett förhållande.
Citera
2011-10-26, 18:38
  #51
Medlem
sjuktanonyms avatar
När jag onanerar ökar snarare lusten till sex.
Det bildar ett sug efter mer ...
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback