Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-01, 01:34
  #3661
Medlem
Spark i pungen skulle dom ha.
Citera
2014-01-02, 18:38
  #3662
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LizzieF
Information om cirkeln ser ut att blockeras av okända spelare utan att man vet varför. Titans roll i denna historia är egendomlig. Man äger 30-40 timmar film man inte vill publicera samtidigt som Mystery beneath skulle visa en av vår tids största upptäckter. Är Titan ointresserade eller finns det personer som vill göra sig förmögna bakom kulisserna? Om hela det inspelade materialet kom ut skulle detta ju också hjälpa till med att sälja Mystery Beneath och eventuella fler dokumentärer.

Dom har ju pratat om att göra en andra dokumentär , titan sitter väl och håller på materialet för brinnande livet , dom gör väl gärna 10 dokumentärer om dom får , allt handlar om pengar för titan.
Citera
2014-01-02, 20:48
  #3663
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Dom har ju pratat om att göra en andra dokumentär , titan sitter väl och håller på materialet för brinnande livet , dom gör väl gärna 10 dokumentärer om dom får , allt handlar om pengar för titan.

Och vad skulle den andra dokumentären handla om? Den lär väl spelas in på torra land i såfall!
Citera
2014-01-02, 21:08
  #3664
Medlem
Jepp med en idiot som sitter & tittar upp mot himlen när han svamlar om UFO:n..
Citera
2014-01-02, 23:28
  #3665
Medlem
En ny dokumentär kommer förmodligen att handla om årets expeditioner i Östersjön.
Citera
2014-01-03, 00:03
  #3666
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LizzieF
En ny dokumentär kommer förmodligen att handla om årets expeditioner i Östersjön.

Behövs inte, jag kan sammanfatta skiten här och nu istället:
Det blåste 2m i sekunden ute på stora Östersjön. När det blåser så jävligt kan man tydligen inte stå still med båten. Sen satt Dennis och flummade om ufon. Ptjaa... Vet inte om det finns så mycket mer att säga?
Citera
2014-01-03, 00:50
  #3667
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemskamannen
Behövs inte, jag kan sammanfatta skiten här och nu istället:
Det blåste 2m i sekunden ute på stora Östersjön. När det blåser så jävligt kan man tydligen inte stå still med båten. Sen satt Dennis och flummade om ufon. Ptjaa... Vet inte om det finns så mycket mer att säga?

Ser du in i framtiden ? eller hur vet du hur 2014 :s expeditioner kommer utveckla sig ? :O
Citera
2014-01-03, 08:34
  #3668
Medlem
Nemesis457s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Ser du in i framtiden ? eller hur vet du hur 2014 :s expeditioner kommer utveckla sig ? :O

Nej, det gör han troligtvis inte. Däremot besitter han förmågan att minnas de 3 senaste åren
Vad vet vi idag 2014? I princip inget mera än 2011 när den upptäcktes. Jo, att skalet är hårt och det finns ett svart poröst material under skalet (vilket visar återigen att det är en geologisk formation).
Det är enda skillnaden.

De s k proverna vet man ju inte inte varifrån de kommer så de ä ju totalt ointressanta.
De är dessutom gjorde av några studenter från Israel - vars handledare inte vill förknippas med detta då han bl a anser proverna vara amatörmässigt gjorda.
Även om proverna hade varit tagna direkt från cirkeln så visar de ändå inget "häpnadsväckande" utan bara stödjer tesen om geologisk formation ytterligare.

Det enda roliga i sammanhanget är att sektmedlemmarna fortfarande tror att ET ska öppna luckan och säga hej.
__________________
Senast redigerad av Nemesis457 2014-01-03 kl. 08:47.
Citera
2014-01-03, 09:21
  #3669
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis457
Nej, det gör han troligtvis inte. Däremot besitter han förmågan att minnas de 3 senaste åren
Vad vet vi idag 2014? I princip inget mera än 2011 när den upptäcktes. Jo, att skalet är hårt och det finns ett svart poröst material under skalet (vilket visar återigen att det är en geologisk formation).
Det är enda skillnaden.

De s k proverna vet man ju inte inte varifrån de kommer så de ä ju totalt ointressanta.
De är dessutom gjorde av några studenter från Israel - vars handledare inte vill förknippas med detta då han bl a anser proverna vara amatörmässigt gjorda.
Även om proverna hade varit tagna direkt från cirkeln så visar de ändå inget "häpnadsväckande" utan bara stödjer tesen om geologisk formation ytterligare.

Det enda roliga i sammanhanget är att sektmedlemmarna fortfarande tror att ET ska öppna luckan och säga hej.
Men sluta babbla om UFO och ailens ,det är ingen som tror det är ett UFO ,inte ens Dennis , jag förstår inte varför du fortsätter envisas med det för ,dock tror inte jag det är en vanlig sten , vi får se.
Citera
2014-01-03, 09:29
  #3670
Medlem
Nemesis457s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Men sluta babbla om UFO och ailens ,det är ingen som tror det är ett UFO ,inte ens Dennis , jag förstår inte varför du fortsätter envisas med det för ,dock tror inte jag det är en vanlig sten , vi får se.

Jag bara refererar till vad jag läser till i ox-gruppen. En klar majoritet av knäppgökarna tror att det är ett UFO.
Dennis tror det är ett UFO, det har han ju sagt i en video till och med.
Är det någon som babblar om Aliens och UFO så är det väl Dennis??
Citera
2014-01-03, 11:23
  #3671
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis457
Jag bara refererar till vad jag läser till i ox-gruppen. En klar majoritet av knäppgökarna tror att det är ett UFO.
Dennis tror det är ett UFO, det har han ju sagt i en video till och med.
Är det någon som babblar om Aliens och UFO så är det väl Dennis??

Folk måste väl få tro vad dom vill? det är väl många som tror på Ailens , själv tror jag också på utomjordiskt liv , dock tror jag inte cirkeln är ett rymdskepp , men om vi varit besökta av utomjordiska rymdskepp det vet precis ingen säkert , helt omöjligt behöver det inte va .
Citera
2014-01-03, 12:48
  #3672
Medlem
Nemesis457s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Folk måste väl få tro vad dom vill? det är väl många som tror på Ailens , själv tror jag också på utomjordiskt liv , dock tror jag inte cirkeln är ett rymdskepp , men om vi varit besökta av utomjordiska rymdskepp det vet precis ingen säkert , helt omöjligt behöver det inte va .

Men försök koncentrera dig lite nu. Det är cirkeln vi pratar om, inte om UFO generellt.
Jag är själv intresserad av UFO´n, men att cirkeln skulle vara ett är lika med 0,00001% chans.
Allt pekar på en geologisk formation än så länge - men vissa tycks ignorera dessa fakta.

Följer post gjordes av Kirk Bonnett, ett UFO i sig själv:
Kirk Bonnett That object is a remnant of a flying craft from a previous civilization that occupied this planet before a global flood wiped them out.

..och genast fick han 5 likes
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback