• 1
  • 2
2011-09-15, 13:48
Medlem
Någon som vet vem detta är?

http://www.aftonbladet.se/sportblade...cle13627443.ab
Citera
2011-09-15, 16:04
Medlem
Skulle kunna tänka mig Leif Strömberg, han hade väl stora problem med alkohol och diverse?
Citera
2011-09-15, 16:11
Medlem
Om han hade sparkat och slagit henne så borde hon väl haft märken på kroppen? Inget sånt får vi veta något om.

Antar att det var hon som fick utbrott och han försvarade sig genom att trycka ner henne utan att göra någon större skada, men åker ändå dit för att hon är kvinna och han är man.
Citera
2011-09-15, 16:28
Moderator
KomissarieBecks avatar
Jag sätter mitt odds till Tommy Salo.
Spelare NHL och senare elittränare i två allsvenska klubbar.
Salo var ju i Oskarshamn och numera i Leksand....
Citera
2011-09-15, 16:32
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Jag sätter mitt odds till Tommy Salo.
Spelare NHL och senare elittränare i två allsvenska klubbar.
Salo var ju i Oskarshamn och numera i Leksand....

Jag tar tillbaka det omgående Salo är gift och i blaskan står det flickvän, sorry
Citera
2011-09-15, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Jag tar tillbaka det omgående Salo är gift och i blaskan står det flickvän, sorry

Dessutom har han aldrig tränat leksand, endast varit sportchef.

Något annat bud på någon som varit tränare i två allsvenska lag och varit proffs utomlands?
Citera
2011-09-15, 16:43
Medlem
Det här med proffs utomlands känns som att det borde vara i de "lägre" ligorna typ italienska, danska, norska eller liknande.
Citera
2011-09-15, 16:43
Medlem
kh31d4rs avatar
hade han spelat i NHL så hade det stått NHL-stjärna, inte någon som varit proffs "utomlands"... så troligen någon som spelat i Schweiz eller något (Ryssland känns inte så troligt, då han förmodligen inte spelat på ett tag).
Citera
2011-09-15, 17:15
Medlem
Rockishs avatar
Skulle tro att det någon som tränat Leksand. Källan är en mycket nära vän som jobbade i Leksand för ett tag sedan och snacket gick ganska ordentligt där om att en tränare hade sopat på frugan. Har tyvärr inget namn då jag har dålig koll på deras organisation.
Citera
2011-09-16, 19:48
Medlem
hassehustlers avatar
Ingen som vet vem det kan vara?
Citera
2011-09-16, 20:10
Medlem
det är Petter Hägerbäck som fick sparken från Mora och sen var med i HCZ som assisterande tränare åt Kenta Nilsson.
Hon hade skador på hela kroppen värst i ansiktet, som dokumenterades därav dömdes han, tycker att det är tragiskt att skydda en kvinnomisshandlare.....
Svinet kom lindrigt undan!! Var finns rättvisan?
Citera
2011-09-16, 20:23
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldgunnar
det är Petter Hägerbäck som fick sparken från Mora och sen var med i HCZ som assisterande tränare åt Kenta Nilsson.
Hon hade skador på hela kroppen värst i ansiktet, som dokumenterades därav dömdes han, tycker att det är tragiskt att skydda en kvinnomisshandlare.....
Svinet kom lindrigt undan!! Var finns rättvisan?

Välkommen till FB, har Du någon källa på detta eller är det enbart en egen tolkning?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in