Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-18, 19:01
  #877
Medlem
gr6810s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InnesI
Jag antar att det har med rättigheterna i England att göra. Kan tänka mig att Viaplay inte vill ha det som det är nu. Jag betalar hellre för en match i taget än för en hel kanal där jag kanske aldrig får se den matchen jag vill se live.
Ja, det är engelska fotbollsförbundet som har bestämt att man bara får visa en match klockan 16 på lördagar, Viaplay vill nog kunna visa sina kunder alla matcher.
Citera
2014-01-18, 23:36
  #878
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Jag streamar bl a genom en samsung smart tv och det funkar hur bra som helst. Jag streamar även netflix genom samma tv och där är det ofta långa svarstider och ibland måste jag stänga ner appen och börja om för att få igång det jag vill titta på. Sådana problem har jag aldrig med viaplay.

Okej det lät ju bra har ev planer på att inhandla en smart tv och skaffa Viaplay
Citera
2014-01-20, 19:44
  #879
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gr6810
Nej, FA skjuter sig i foten genom att inte förstå att folk vill betala för att se sitt favoritlag. Står valet mellan att betala för att se andra lag eller att fulstreama sitt lag så är nog valet ganska enkelt för de flesta.

Jag skaffade Viaplay förra året för att kunna se alla Arsenals matcher och det var fantastiskt när det funkade så, i år känner jag att jag har haft tur för att de ofta väljer Arsenals matcher för att vi leder ligan. Jag förstår verkligen inte FAs resonemang att det gynnar Premier League om de inte visar matcherna för folk som vill betala för att se dem.



Jag tror inte FA i första hand tänker på folk i andra länder utan vill naturligtvis att folk går på fotboll istället för att sitta hemma i soffan.
Citera
2014-01-22, 21:49
  #880
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Jag streamar bl a genom en samsung smart tv och det funkar hur bra som helst. Jag streamar även netflix genom samma tv och där är det ofta långa svarstider och ibland måste jag stänga ner appen och börja om för att få igång det jag vill titta på. Sådana problem har jag aldrig med viaplay.

Kör du via Wifi och iså fall vad har du för router? Mitt viaplay har en tendens att lagga när man kollar på live-event. Jag kör genom en Airport express (2:a generationen)
Citera
2014-01-24, 21:27
  #881
Medlem
Ratis avatar
Sitter just nu och försöker gå igenom tv-tablån till vinter OS. Snacka om rörigt och ostrukturerat.
Citera
2014-01-27, 17:41
  #882
Medlem
Jag har fixat en gratis månad och såhär ser mitt paketinfo ut just nu: http://gyazo.com/8c7b0c345187fe6938d2adc078613fff Om jag inte vill betala när gratismånaden är slut, ska jag säga upp dagen innan nästa dragningsdatum eller måste jag göra det tidigare?

Hoppas jag placerade detta i rätt tråd.
Citera
2014-02-03, 14:19
  #883
Medlem
Holisistics avatar
Jag har försökt hitta gamla säsonger av Paradise Hotel Danmark utan framgång. Finns det? Hur hittar man de isf?
Citera
2014-02-04, 18:51
  #884
Medlem
Precis köpt en Samsung tv och kommer då få Viaplay gratis i 3 månader.

Någon som vet hur jag ska tolka det här? " *Ansökt kod måste användas senast den 30 april 2014."

När jag aktiverar erbjudandet får jag Viaplay gratis i 3 månader, men det är ju mindre än 3 månader till den 30 april. Kommer jag inte kunna använda erbjudandet i 3 månader då? Någon som vet?

Här står villkoren ---> http://www.samsung.com/se/tvviaplay/
Citera
2014-02-05, 08:57
  #885
Medlem
Edit: var inget
__________________
Senast redigerad av D1990 2014-02-05 kl. 09:05.
Citera
2014-02-06, 10:38
  #886
Medlem
eternussermos avatar
Någon som får det här att fungera?
http://os.viaplay.se/videos/video/al...ing-27963.html

Får "Videon fungerar inte eller är inte tillgänglig i din region"

Gäller andra OS Livesändningar också.
Citera
2014-02-06, 11:00
  #887
Medlem
Ja, det fungerar.
Var befinner du dig?

Edit: Om du är utomlands så beror det sannolikt på det. Om du befinner dig i Sverige: använder du någon tjänst i stil med Mediahint, Hula unblocker eller någon VPN-tjänst som kan göra att deras system tror att du inte befinner dig i Sverige?
__________________
Senast redigerad av Straiter 2014-02-06 kl. 11:15.
Citera
2014-02-06, 11:05
  #888
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PIN0CCHI0
Precis köpt en Samsung tv och kommer då få Viaplay gratis i 3 månader.

Någon som vet hur jag ska tolka det här? " *Ansökt kod måste användas senast den 30 april 2014."

När jag aktiverar erbjudandet får jag Viaplay gratis i 3 månader, men det är ju mindre än 3 månader till den 30 april. Kommer jag inte kunna använda erbjudandet i 3 månader då? Någon som vet?

Här står villkoren ---> http://www.samsung.com/se/tvviaplay/


Det innebär väl att du senast måste använda koden den 30e april, annars missar du dina 3 månader.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback