Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-09-14, 02:15
  #13
Medlem
Kleinbeins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cpkrille123
Annars kan du alltid koppla in hdd i datorn när den är igång, det brukar jag göra... dock så kanske det inte är så *Hälsosamt* för burken? jag vet inte
Gjorde det, och då blev skärmen svart bara.. så, det gjorde inte så mycket nytta :/
Citera
2011-09-14, 12:53
  #14
Medlem
Cpkrille123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleinbein
Gjorde det, och då blev skärmen svart bara.. så, det gjorde inte så mycket nytta :/

fan, då har jag nog inget mer att komma med
Citera
2013-10-18, 20:10
  #15
Avstängd
Vafan jag har haft detta problem med min toshiba satellite laptop i ett halvår. När windows 7 loggan dyker upp så för inte datorn mig över till användare så att jag kan komma in i datorn. Den står bara så i flera minuter. När jag sedan stänger av datorn med knappen så får jag endast två menyer, att starta startreparation eller att starta windows normalt. När jag då väljer startreparation så läser den först in filer men sedan händer inget mer, jag ser bara en svart bakgrund.

Har tagit paus i ett halvår och enbart använt min skoldator men jag vill så gärna använda min toshiba igen då den är större och mer bekväm. Så är det någon som har lösningar på detta problem? Jag har sökt överallt och startade t.o.m. trådar om mitt problem för ett halvår sedan men folk hade inga konkreta lösningar att komma med. Så vilka lösningar finns det?

Om lösningarna ej finns, vad bör jag göra? Hur ska jag lämna in den för reparation då jag inte har garanti kvar? Är beredd att pröjsa men undrar vilka som kan fixa datorn?
__________________
Senast redigerad av J-Ce 2013-10-18 kl. 20:12.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback