Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-03-03, 19:42
  #37
Medlem
Pankreatits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killer-queen
Nu bor jag inte i Jkpg, men har jobbat där i perioder och då har jag tränat på Friskis i centrumgallerian. Ingen klagade på magnesia där, och de hade två powerracks vad jag minns. Bra grejer från Eleiko och bälten att låna, så jag var nöjd. Kan vara värt att kolla upp eller ta en provvecka gratis kanske.
Helt ok gym, om det nu var där jag var, hehe.

____________________________________

Min dotter tycker jag ska skriva "Den där fetisen" så då gör jag väl det då.

Edit: De valde smilys också.
Citera
2015-06-29, 15:37
  #38
Medlem
Dimaks avatar
Tjenare letar efter ett gym i centrala Jkpg,

Det ska inte vara för mycket folk
Skall finnas duschar
bra pris!
Inget sånt där Nordic lalal hälso skit bara ett vanligt gym!
Citera
2015-07-01, 22:06
  #39
Medlem
pezrulezhaakons avatar
Friskis
Cardio club
Nordic wellness är ett vanligt gym
Idrottshuset "källargym"
Fitness 24 seven
__________________
Senast redigerad av pezrulezhaakon 2015-07-01 kl. 22:10.
Citera
2015-07-09, 19:41
  #40
Medlem
Ska flytta till Jönköping nu i Augusti då jag kom in på JTH. Undrar bara om det finns några bra gym som har öppet på lov, helgdagar osv. Gymmet bör ha hantlar upp till 50 kg minst, ha ett par skivstänger och schysta maskiner (helst maskiner där man kan lägga på egna vikter). Priset spelar ingen roll, några alternativ?.

Ps: Första inlägget!
Citera
2015-07-09, 19:46
  #41
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zedax1996
Ska flytta till Jönköping nu i Augusti då jag kom in på JTH. Undrar bara om det finns några bra gym som har öppet på lov, helgdagar osv. Gymmet bör ha hantlar upp till 50 kg minst, ha ett par skivstänger och schysta maskiner (helst maskiner där man kan lägga på egna vikter). Priset spelar ingen roll, några alternativ?.

Ps: Första inlägget!
Nordic Wellness har öppet 05-23 alla dagar. Dessutom ligger ett NW-gym på Campus.
Citera
2015-07-09, 21:45
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Nordic Wellness har öppet 05-23 alla dagar. Dessutom ligger ett NW-gym på Campus.

Okej, tack för ett snabbt svar! Hur är det med vikterna där? finns det upp till ca 50kgs hantlar? Är maskinerna bra där? Kan man lägga på egna vikter eller ställer man in en vikt på maskinerna, i så fall, vad brukar dem ligga på?
Citera
2015-07-09, 22:44
  #43
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zedax1996
Okej, tack för ett snabbt svar! Hur är det med vikterna där? finns det upp till ca 50kgs hantlar? Är maskinerna bra där? Kan man lägga på egna vikter eller ställer man in en vikt på maskinerna, i så fall, vad brukar dem ligga på?
Jag tror de tyngsta hantlarna är på 45 kg, om jag inte minns helt fel. NW har väl någon uttalad policy att man inte klarar av tyngre än så om man inte tar illegala preparat. Men annars är det gymmet rätt OK. Två bänkpressar och två squat racks. Maskinerna går inte att lasta på fria vikter på. Åtminstone var det så när jag var där och tränade, men det är ett tag sedan.
Citera
2015-07-09, 23:20
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Jag tror de tyngsta hantlarna är på 45 kg, om jag inte minns helt fel. NW har väl någon uttalad policy att man inte klarar av tyngre än så om man inte tar illegala preparat. Men annars är det gymmet rätt OK. Två bänkpressar och två squat racks. Maskinerna går inte att lasta på fria vikter på. Åtminstone var det så när jag var där och tränade, men det är ett tag sedan.

Okej tack igen för ett snabbt svar! Får väl ta o testa på lite olika gym ställen och se vilket som passar mig bäst. Haha jag tog som bäst 55 kg i sne hantelpress 4 reps, tar inte ens kosttillskott. Dem måste nog börja inse att folk kan bli stora utan att ta en massa skit...
Citera
2015-07-09, 23:58
  #45
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zedax1996
Okej tack igen för ett snabbt svar! Får väl ta o testa på lite olika gym ställen och se vilket som passar mig bäst. Haha jag tog som bäst 55 kg i sne hantelpress 4 reps, tar inte ens kosttillskott. Dem måste nog börja inse att folk kan bli stora utan att ta en massa skit...
Gör så. NW har ett stående erbjudande på en veckas gratis träning. Annars har du, som tidigare användare skrivit, JSK som är ett typiskt lyftargym bara några hundra meter ifrån campus. Nu var det visserligen flera år sedan jag tränade där så jag kan inte uttala mig om deras maskinutbud.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback