• 1
  • 2
2011-09-07, 16:41
Medlem
Har ni överhuvud taget läst artikeln eller följt det här fallet? Hans blogg är inte egenupplevda händelser utan skrönor inom polisen. Han har aldrig ollat några bilar, allt är påhittat. Tror ni att en polis får behålla jobbet om han kastar sten på en självmordsbenägen?

Jag har till och med läst om poliser som blev tagna ur tjänst för att de körde på en kanin under utryckning, så om en polis beter sig på det sättet kan han glömma att han får jobba kvar.
2011-09-07, 16:41
Medlem
RazorTongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvardHalvHuve
Nix, han fick 125000 i ERSÄTTNING.

My bad tidigare. Jag trodde verkligen inte att de kunde vara så dumma att de betalade skadestånd till puckohelvetet. Fy fan! Han ska inte ha ett jävla rött öre, det äcklet!
2011-09-07, 16:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Turbopanda
Har ni överhuvud taget läst artikeln eller följt det här fallet? Hans blogg är inte egenupplevda händelser utan skrönor inom polisen. Han har aldrig ollat några bilar, allt är påhittat. Tror ni att en polis får behålla jobbet om han kastar sten på en självmordsbenägen?

Jag har till och med läst om poliser som blev tagna ur tjänst för att de körde på en kanin under utryckning, så om en polis beter sig på det sättet kan han glömma att han får jobba kvar.

Vad spelar det för roll om det är skrönor eller inte? Poliser är olämpliga om man skriver sånt där oavsett om det handlar om skrönor eller verklighet. Hade en förskolelärare varit lämplig om han hade skrivit en blogg om hur han "ollar" barn? Förstår inte du att skrönor kan leda till verkliga händelser?

Hade varit kul om ditt barn gick i skolan och dennes lärare skrev "skrönor" om hur han skulle olla barnen i sin klass. Ditt argument håller inte jävla ärthjärna.
2011-09-07, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinPappaLiknarMig
Vad spelar det för roll om det är skrönor eller inte? Poliser är olämpliga om man skriver sånt där oavsett om det handlar om skrönor eller verklighet. Hade en förskolelärare varit lämplig om han hade skrivit en blogg om hur han "ollar" barn? Förstår inte du att skrönor kan leda till verkliga händelser?

Hade varit kul om ditt barn gick i skolan och dennes lärare skrev "skrönor" om hur han skulle olla barnen i sin klass. Ditt argument håller inte jävla ärthjärna.
Jag påstod aldrig att det är bra att han har skrivit såna saker om polisen. Tvärtom tycker jag att det är väldigt dålig stil. Jag märkte bara att många här verkar tro att han faktiskt har genomfört allt han skriver om, vilket självklart hade varit tusen gånger värre än att bara skriva om det.

Jag håller dock med om att det var omoget av honom. Dock var bloggen ganska underhållande att läsa
2011-09-07, 16:51
Medlem
Finns redan en tråd om horsnuten.

https://www.flashback.org/t1143175
2011-09-07, 16:59
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FackDePolis
Finns redan en tråd om horsnuten.

https://www.flashback.org/t1143175
Just precis.