Flashback bygger pepparkakshus!
2011-09-07, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderkakan
* Jag brukar plocka ut vita klumpar från halsmandlarna och lukta på dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Grytter
Åh, visste inte dom klumparna kom därifrån. Det brukar komma upp i min mun ibland (en gång i månaden kanske) Dom luktar förjävligt starkt. Men det hindrar mig inte från att fortsätta lukta

Citat:
Ursprungligen postat av Ipodi
Åhh klumparna som luktar bajs <3 hahah

VAAAA??? Vafan snackar ni om?? Har aldrig hört talas om något liknande. Har frågat min kära väninna som sitter här bredvid och hon fattar ingenting heller.

Är det något slags skämt?? Vita klumpar som man kan plocka (???) som luktar bajs??? Allvarligt fyfan vad äckligt...
Citera
2011-09-08, 00:33
Medlem
Grytters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamUp
VAAAA??? Vafan snackar ni om?? Har aldrig hört talas om något liknande. Har frågat min kära väninna som sitter här bredvid och hon fattar ingenting heller.

Är det något slags skämt?? Vita klumpar som man kan plocka (???) som luktar bajs??? Allvarligt fyfan vad äckligt...

Inget skämt, dock trodde jag det kom när man drack mycket mjölk eller liknande. Kunde få upp såna tidigare när jag hostade starkt. Alltså inte ofta alls, de luktar inte bajs för mig men en stark doft har de. Äcklig doft.
Citera
2011-09-08, 00:42
Medlem
YogurtBertils avatar
Är kille men ser inte dina "problem" så värst jobbiga
Det som skulle störa mig är mattallrikar och sånt skit som får stå i flera veckor och mögla, kanske inte vore så roligt att pussa dig om du inte borstar tänderna. Själv borstar jag för att inte få hål, annars hade jag skitigt i det rätt ofta också.

Annars verkar du ha samma fina klass som mig
Citera
2011-09-08, 05:41
Medlem
fenderous1s avatar
Jag tror en inföding i Amazonas sköter sin hygien bättre!
Har ni kanske blivit så curlade av era föräldrar att nu när ni är äldre och har flyttat hemifrån inte ens klarar de mest fundamentala saker....
I såna här exempel skulle verkligen millitärtjänstgöring göra nytta.
Citera
2011-09-08, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamUp

Det kan bli typ var-böldar på halsmandlarna. Det är de dom snackar om.
Citera
2011-09-08, 14:20
Medlem
rottenbones avatar
Det är inte ett problem om det inte kommer ivägen för vardagen....

Edit: vad roligt att flashbackare tycker det är jättehemskt med dålig hygien fast flashback är fullt med självmordsbenägna, nasister, goreälskare osv. Folk kanske just upptäckt internet...
Senast redigerad av rottenbone 2011-09-08 kl. 14:23.
Citera
2011-09-08, 15:25
Medlem
swebarbs avatar
Har svårt att tro nån kan vara så äcklig idag alltså..
Citera
2011-09-10, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissEmo

Citat:
Ursprungligen postat av Grytter
Inget skämt, dock trodde jag det kom när man drack mycket mjölk eller liknande. Kunde få upp såna tidigare när jag hostade starkt. Alltså inte ofta alls, de luktar inte bajs för mig men en stark doft har de. Äcklig doft.

Ok, tack för infon. Detta hade jag aldrig hört talas om tidigare och det låter fett äckligt. Vill inte uppleva det.

Kan fortfarande inte fatta hur man kan plocka dem från halsmandlarna thou.....
Citera
2011-09-10, 22:30
Medlem
ZlatanManias avatar
Vad säger din pojkvän om allt det där? tycker han inte att din andedräkt luktar illa ens?
Citera
2011-09-12, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissEmo

Det du pratar om är ett symptom på halsfluss eller någon annan slags infektion i halsen. Det h*n menar är "Tonsillolit", eller "Halsmandelstenar". http://sv.wikipedia.org/wiki/Tonsillolit
Citera
2011-09-13, 19:59
Medlem
sabbares avatar
Kan se mig själv i många av dom asspekterna när jag flyttar hemifrån, men skulle nog ändå inte bli så då jag har en jävla utseende fixering....

dock har jag en mor som är som en jävla höck över mig.... Dock är jag noga med att träna och lukta gott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in