• 35 375 online
  • 1 193 092 medlemmar
  • 61 812 091 inlägg
2018-08-12, 12:48
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingRing2014
Man undrar ju vad Virrovic gör på dagarna. Någon som sett farbrorn glida runt på Stockholms gator kanske?

Det senaste jag hörde var att irrade omkring på trottoarerna i Visby under Almedalsveckan, plufsig och blek. Högljutt och överdrivet glatt hejande på gamla kollegor som dock generat vände sig bort eller snabbt gick över till motsatta sidan av gatan när de såg att han närmade sig.

Han trodde ju uppenbarligen att Almedalen skulle bli en vändpunkt och att han skulle välkomnas in i medievärmen igen efter att han stått och stammat på scenen där. Men så blev det ju inte.

Efter det har jag inte hört något nytt.

Min egen gissning är att han återgått till det han gjorde innan Almedalen:

Sitta hemma på soffan i sina skitiga kalsonger och dricka sprit och snyfta och tycka synd om sig själv.

Eller är han tillbaka på Aftonbladet?
Citera
2018-08-16, 19:54
Medlem
Så här är dets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Det är ju klart att man kan droga någon med tex benso eller ghb i rätt dos utan att andningsdepression uppstår.

Jaha? Var CW medvetslös under våldtäkten, eller ej? Att man kan droga en person vet jag redan men inte att man kan söva en person.
Citera
2018-08-22, 11:56
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Det ryktas om att feministen Virtanen är extremt bitter över att hans (före detta) kollega Oisin Cantwell klarade sig undan med blotta förskräckelsen och fick vara kvar på Aftonbladet, medan han själv, Våldtäkts-Virre, åkte ut i kylan och numera betraktas som en pestsmittad varböld som ingen inom media längre vill ha att göra med.

Någon annan som hört om detta?
Citera
2018-08-22, 20:52
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Det ryktas om att feministen Virtanen är extremt bitter över att hans (före detta) kollega Oisin Cantwell klarade sig undan med blotta förskräckelsen och fick vara kvar på Aftonbladet, medan han själv, Våldtäkts-Virre, åkte ut i kylan och numera betraktas som en pestsmittad varböld som ingen inom media längre vill ha att göra med.

Någon annan som hört om detta?
Nej, men det låter mycket troligt. Vem vet, kanske var Cantwell ett ännu större svin än Virtanen?
Då känns det nog inte roligt att sitta arbetslös medan den andre är till tillbaka i sin
glidartillvaro som välbetald folkuppfostrare på Sveriges största dagstidning.

För övrigt så håller Uppdrag Granskning i skrivande stund på med att slakta heliga kor
på löpande band i SVT. Virtanen formligen öste beröm över UG när det på ett välvilligt
sätt tog upp hans fall. Nu tar de upp invandrare och våldtäkt!

Kan tänka mig att de hade krossats i Virtanens kolumn, om han hade någon, som
fruktansvärd högerpropaganda som går SDs ärenden.
Citera
2018-08-26, 15:24
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Nej, men det låter mycket troligt. Vem vet, kanske var Cantwell ett ännu större svin än Virtanen?

Svårt att veta. Skulle nog snarare säga att svineriet och hyckleriet är ett normalt svenskt journalistbeteende men att Oisin och Våldtäkts-Virre var de som råkade åka dit i #metoo. Det blev ju påtagligt oroligt i gammelmedia när det visade sig att det var deras egna journalister, "komiker" och annat henvänsterpack som visade sig vara kladdarna, snuskgubbarna och våldtäktsmännen. Då släcktes kampanjen raskt ner av en orolig journalistkår.

Citat:
Då känns det nog inte roligt att sitta arbetslös medan den andre är till tillbaka i sin
glidartillvaro som välbetald folkuppfostrare på Sveriges största dagstidning.

Det går envisa rykten om att Virtanen är oerhört bitter och arg över detta.

Citat:
För övrigt så håller Uppdrag Granskning i skrivande stund på med att slakta heliga kor
på löpande band i SVT. Virtanen formligen öste beröm över UG när det på ett välvilligt
sätt tog upp hans fall. Nu tar de upp invandrare och våldtäkt!

Kan tänka mig att de hade krossats i Virtanens kolumn, om han hade någon, som
fruktansvärd högerpropaganda som går SDs ärenden.

Visst är det så, visst är det så.

Virtanen har ju hysteriskt retweetat precis allt som varit kritiskt mot #metoo sedan han skamligt hängdes ut som våldtäktsman av Cissi. Plötsligt är han superduperkompis med alla bara de är kritiska mot #metoo. Han skulle glatt gå med i NMR om han trodde att det skulle göra att han fick komma tillbaka till Aftonbladet.

Han framstår som så oerhört svag och ynklig. En riktig krake. Att se honom stå och stamma på scen i Almedalen, blek och rödögd och plufsig, fick mig att plocka fram min allra största skämskudde och det hjälpte fan knappt. Från att malligt och uppblåst hatat Sverige och svenskarna på bästa plats i Aftonbladet i flera år till detta förnedrande spektakel. Vilken åsna!

Jag höll nästan på att skriva att det är synd om honom men det är det naturligtvis inte.
Citera
2018-08-27, 05:00
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Vilken åsna!

Jag höll nästan på att skriva att det är synd om honom men det är det naturligtvis inte.
Haha får också slå mig på fingrarna varje ggn jag tycker synd om han. Dock väldigt frestande. Fyfan vilket fall.

Det är en svensk pkpajas uppgång och fall vi sett framför oss. Ridå.
Citera
2018-08-31, 15:22
Medlem
Det jag retar upp mig pa ar att Virtanen forsoker framstalla sig som nagonting han inte ar. Jag ska inte saga for mycket men den liraren I NY-barer pa kokaintiden var inte bra att se...
Senast redigerad av Parsons 2018-08-31 kl. 15:24.
Citera
2018-09-04, 15:30
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Har hört envisa rykten om att Virtanen nu lämnat in ännu fler anmälningar om förtal mot Cissi Wallin.

Någon som har mer insyn än jag som bekräfta eller dementera?

Om det stämmer: Vad försöker han uppnå?

Tror han att han ska få komma in i medievärmen igen ju fler förtalsmål han vinner?

Ha ha... Tänka sig... Vid den här tiden förra året var han mitt uppe i sin gamla karriär
Jisses vad fort livet kan slira ner i avloppet eller vad säger du Virre?

Citera
2018-09-05, 01:36
Medlem
Citat:
Har hört envisa rykten om att Virtanen nu lämnat in ännu fler anmälningar om förtal mot Cissi Wallin.

Inte alls förvånande om det nu stämmer, hon är en ond människa. Hon har gett tokfeminismen ett ansikte.

Citat:
Någon som har mer insyn än jag som bekräfta eller dementera?

Nope men du borde kanske inte lyssna så mycket på illvilligt skvaller?

Citat:
Om det stämmer: Vad försöker han uppnå?

En offentlig ursäkt kanske innan hon får skaka galler ett tag?

Citat:
Tror han att han ska få komma in i medievärmen igen ju fler förtalsmål han vinner?

Han är oskyldig till våldtäkt. Såklart han ska in i värmen, du kan dock stanna ute i kylan.
Citera
2018-09-05, 14:02
Medlem
Detanvändarnams avatar
Men så späk den skälmen.
Citera
2018-09-05, 15:33
Medlem
Citat:
Det senaste jag hörde var att irrade omkring på trottoarerna i Visby under Almedalsveckan, plufsig och blek. Högljutt och överdrivet glatt hejande på gamla kollegor som dock generat vände sig bort eller snabbt gick över till motsatta sidan av gatan när de såg att han närmade sig.

Han trodde ju uppenbarligen att Almedalen skulle bli en vändpunkt och att han skulle välkomnas in i medievärmen igen efter att han stått och stammat på scenen där. Men så blev det ju inte.

Efter det har jag inte hört något nytt.

Min egen gissning är att han återgått till det han gjorde innan Almedalen:

Sitta hemma på soffan i sina skitiga kalsonger och dricka sprit och snyfta och tycka synd om sig själv.

Eller är han tillbaka på Aftonbladet?

Ser kört ut för Virtanen, från tidigare artikel i juli i Resumé:

Citat:
Fredrik Virtanen: ”Det går inte att gå vidare”

Citat:
Åsa Linderborg:

– Jag tror att Uppdrag Granskning är en del av upprättelsen. Men ingen skulle anställa Fredrik, säger hon följt av ett tyst ”sorry” till Fredrik Virtanen.

Citat:
På publikfrågan vad Fredrik Virtanen har för framtidsplaner säger han från scen:

– Jag ser inga framtidsmöjligheter.

Citat:
Resumé byter några ord med Fredrik Virtanen efter debatten.

– Förra året fick jag mejl om att delta i en mängd debatter i Almedalen. I år var det bara Resumé som frågade. Jag är tacksam för detta. Min röst har blivit helt oväsentlig. Men det är också jobbigt att röra sig bland folk, att vara här i Almedalen gör att jag får ont i magen. Jag kunde inte sova i natt, säger han.
https://www.resume.se/nyheter/artikl...att-ga-vidare/
Citera
2018-09-05, 17:25
Medlem
luddesbros avatar
Buhu virre känner sig orättvist behandlad buhu
Citera