Flashback bygger pepparkakshus!
2011-09-04, 15:33
Medlem
KjellBergqvists avatar
Jag hade en period för 1-2 år sedan, som varade i ett halvår, när jag bodde utomlands och sket i allt, ALLT och bara levde mitt eget liv. Har skrivit om det i en annan tråd så jag citerar!

Texten går ut på att jag tyckte att jag var stark nog att klara mig själv och inte behövde andra, när det i själva verket var jag själv som var svag och skämdes över vem jag nu var och ville inte att någon annan skulle få komma nära mig så jag drog mig undan. Fegis.

Nu känner jag samma känsla, att jag fan inte pallar mer, att det inte ger något resultat osv... Vill bara glida runt i min egna värld, tjäna lite pengar så att jag klarar mig och käka gott och mest vara själv. Samtidigt var ju detta vad jag gjorde i Spanien, och när jag var hemma ett år senare så kände jag att jag bara hade förspillt ett år av min ungdom. Varför är det så? Kan det vara så att jag har en typ av prestationsångest på vad min ungdom ska generera?

Någon som känner igen sig i detta med isolering som kan få mig på andra banor? Tips o så...
Citera
2011-09-04, 18:55
Medlem
KjellBergqvists avatar
Jag känner att isolering från allt är det slutgiltiga steget, som nirvana ungefär. Att man spenderar livet för att bli redo, nu känner jag mig redo att dra mig tillbaka trots att jag bara är 21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in