• 1
  • 2
2004-11-29, 19:28
Medlem
Vet någon någon bra inet affär där man kan köpa några exklusiva fina hoodies (Ej JL)
Citera
2004-11-29, 20:06
Medlem
Whipping Floyd gör snygga och prisvärda hoods och t-shirts.
Kolla in Zoovillage.com eller Solo i Stockholm.
Citera
2004-11-29, 20:08
Medlem
mi:nes avatar
Saturn return
CUM
Speedway
Citera
2004-12-01, 09:43
Medlem
PuzzelGirls avatar
Hoodies...
Själv kallar jag de för munkjacka/munktröja...

Kolla in dessa "exklusiva fina hoodies" som du syftar på - och jämför med de som finns i Ellos, på H&M osv. Det enda som är skillnad är priset.
Istället för att köpa en kan du få mängder i en annan affär - bra om man är lika velig som jag och vill ha i flera olika färger!

Ha, ha - Hoodies...
De med hel dragkedja fram är och kommer så att förbli min stora favorit när det gäller kläder. Now and Always...
Citera
2004-12-01, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PuzzelGirl
Hoodies...
Själv kallar jag de för munkjacka/munktröja...

Kolla in dessa "exklusiva fina hoodies" som du syftar på - och jämför med de som finns i Ellos, på H&M osv. Det enda som är skillnad är priset.
Istället för att köpa en kan du få mängder i en annan affär - bra om man är lika velig som jag och vill ha i flera olika färger!

Ha, ha - Hoodies...
De med hel dragkedja fram är och kommer så att förbli min stora favorit när det gäller kläder. Now and Always...

Jag har haft HM-munkjackor och de tappar färg, Har taskig kvalité osv. så priset är knappast det enda som skiljer.
Citera
2004-12-01, 22:36
Bannlyst
gate one har ju rätt dyra grejer...
Citera
2004-12-02, 05:16
Medlem
PuzzelGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phieniac
Jag har haft HM-munkjackor och de tappar färg, Har taskig kvalité osv. så priset är knappast det enda som skiljer.

Man får väl hoppas det.
Själv har jag en som jag haft i 13 år (!) och förutom att den blivit lite skönare sladdrig i materialet (är verkligen mycket vältvättad eftersom det är en klar favorit) har den varken tappat färg, gått sönder eller något.
Men jag har säkert haft tur i alla år och alla "Hoodies" som ännu hänger i min garderob...!
Citera
2004-12-02, 09:05
Medlem
Ah, tack för alla tips om någon har några bra webshops där man kan handla dessa vore underbart!

Hoodies/Munkjackor/Huvtröja - same shit different name

Men kan inte förneka att dom är jävligt snygga ^^
Citera
2004-12-02, 09:20
Bannlyst
Kopte en otroligt snygg munkjacka senast jag var hemma i Sverige till det facila priset utav SEK 1,195 hos Gant...
Citera
2004-12-03, 00:47
Medlem
mbanans avatar
kolla in Abercrombie & Fitch. Mycket snyggt senast jag kollade.
www.abercrombie.com

Dollarkursen är ju dessutom mkt förmånlig för tillfället!
Citera
2004-12-03, 08:50
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Kopte en otroligt snygg munkjacka senast jag var hemma i Sverige till det facila priset utav SEK 1,195 hos Gant...
En sådan har jag också, köpte den vita. Nu har tyvärr någon jävla idiot spillt rödvin på den...
Citera
2004-12-03, 10:57
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av charmed
Ah, tack för alla tips om någon har några bra webshops där man kan handla dessa vore underbart!

Hoodies/Munkjackor/Huvtröja - same shit different name

Men kan inte förneka att dom är jävligt snygga ^^

www.skatewarehouse.com har en massa hoods.

Jag har t.ex en från Independent som jag tycker är snygg, och håller hög kvalitet (tjock tyg etc).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in