Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-09-03, 02:29
  #1
Medlem
MrFiremans avatar
Jag och min tjej är lite sugna på swing / testa ngn swingersklubb, Är det någon här som testat detta ?
Citera
2011-09-03, 03:14
  #2
Medlem
Kolla wandas swing
Citera
2011-09-03, 18:07
  #3
Medlem
BigIvars avatar
Att swinga med andra hemma i sängkammaren, ja. På swingerklubb, nej.

Att träffa likasinnade för kreativ vuxengympa kan rekommenderas. Den är en mycket trevlig umgängesform !
Citera
2011-09-04, 01:13
  #4
Medlem
Jag o mannen är också sugna på det. Har kollat på klubbar i Göteborg.
Men vi vill inte hamna på nåt sunkställe. Nån som har nån klubb att rekommendera?
Citera
2011-09-04, 08:43
  #5
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyOtherMe
Jag o mannen är också sugna på det. Har kollat på klubbar i Göteborg.
Men vi vill inte hamna på nåt sunkställe. Nån som har nån klubb att rekommendera?

Känner inte till några ställen i Gbg men en taktik är att gå till nåt ställe och checka in det. Faller det inte i smaken så är det bara att gå hem igen. Ingen tvingar dig att ha sex bara för att det råkar vara swingerklubb.
Citera
2011-09-04, 14:00
  #6
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyOtherMe
Jag o mannen är också sugna på det. Har kollat på klubbar i Göteborg.
Men vi vill inte hamna på nåt sunkställe.Nån som har nån klubb att rekommendera?
Kan bli svårt att hitta eftersom swingers är genuint vidriga.
Citera
2011-09-04, 22:05
  #7
Medlem
Nu tänkte jag ju mer på miljön än människorna där.
Citera
2011-09-05, 00:26
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrFireman
Jag och min tjej är lite sugna på swing / testa ngn swingersklubb, Är det någon här som testat detta ?

Japp, jag har testat. Gå till rätt klubb bara. Undvik egentligen alla klubbar i sthlm. Dom suger.
Citera
2011-09-05, 00:29
  #9
Medlem
Arzs avatar
Vill så gärna få min kvinna att börja knulla tillsammans med andra par.
Har försökt få henne till att bjuda in någon extra, kille eller tjej, till en akt, men har ännu inte lyckats.
Sex ute där vi riskerar att bli påkommna har hon börjat acceptera och vi har haft samlag i buskage.

Tips på lite övertalningsknep någon?
Citera
2011-09-05, 11:03
  #10
Moderator
evilhoneys avatar
E&S--BDSM, fetisch, kinkysex
//mod
Citera
2011-09-06, 18:34
  #11
Medlem
Crimphris avatar
www.lustkammaren.se
www.wandas.se
www.svenskaswingers.se
www.amante.se

Wandas har riktigt fräscha lokaler.
Lustkammaren har riktigt trevligt folk
Svenska swingers är mest killar på festerna
Amante har jag inte testat
Citera
2011-09-06, 19:01
  #12
Medlem
www.clubadamoeva.se
www.club-eden.se
www.pih.se
www.paradiseswings.se

Finns även ett antal riktigt bra klubbar strax utanför vårt avlånga land, för exempelvis ett härligt veckoslut med lite intressanta upplevelser.

Ja, det är gjort och kommer göras igen. Kreativ vuxengympa är onekligen en mycket trevlig umgängesform.

@Arz
Övertalningsknep är "sådär" just i detta sammanhang. Hon måste själv vilja det, fullt ut, annars blir det bara pannkaka av alltihop. Osäkra individer som övertalats av sin partner kommer bara springa iväg gråtandes när det roliga väl drar igång. Ta det lugnt, hon kanske behöver tid, prata med henne, men pressa INTE.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback