Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-28, 18:37
  #157
Medlem
Dissociatives avatar
Mina favoriter är Super Mario Bros 1 och 3. Samt Gun Smoke (detta är riktigt bra!) Ice Hockey och Pro Wrestling (riktigt roliga spel att spela med en polare)

Citera
2016-01-09, 00:42
  #158
Medlem
Mina favoriter är alla Super Mario Bros. Förutom Mario är 2 spelars co-op spel riktigt bra t.ex Probotector som jag minst slet ut en dosa på. Försökte lista mina favorit co-op spel nedan var dock några år sedan spela dem. Mitt inbördes rakningen är ganska mycket på minnen än hur bra de är idag valde bunta ihop spel serier.

1. Probotector/Contra/Gryzor
1. Probotector II: Return of the Evil Forces/Super C
2. Snake Rattle 'n' Roll
3. Bubble Bobble
4. Teenage Mutant Ninja Turtles II: The Arcade Game
4. Teenage Mutant Ninja Turtles III: The Manhattan Project
5. Chip 'n Dale Rescue Rangers
5. Chip 'n Dale Rescue Rangers 2
6. Rush'n Attack
7. River City Ransom
8. Ikari Warriors
8. Ikari Warriors II: Victory Road
8. Ikari Warriors III: The Rescue
9. Jackal
10. Ice Climber
11. Mario Bros
12. Double Dragon
12. Double Dragon II: The Revenge
12. Double Dragon III: The Sacred Stones
13. Battletoads & Double Dragon
14. Battletoads
15. Gauntlet
15. Gauntlet II
16. Joe & Mac
16. 8 Eyes
17. Life Force/Salamander
18. Smash TV
19. Pipe Dream
20. M.U.L.E.
Citera
2016-01-10, 06:15
  #159
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Jag tror det hette "Commando", man kunde spela 2 pers och fuska med ABBA för att få ny gubbe, köra tanks och kasta granater. Det var ett top-down spel, basically att skjuta allt och alla, minns att jag och en polare spelade tills vi kom till slutbossen som var helt buggad, man dödade honom och sedan var man fast i det rummet.

Lätt det bästa NES-spel jag spelat
Citera
2016-01-10, 11:12
  #160
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Jag tror det hette "Commando", man kunde spela 2 pers och fuska med ABBA för att få ny gubbe, köra tanks och kasta granater. Det var ett top-down spel, basically att skjuta allt och alla, minns att jag och en polare spelade tills vi kom till slutbossen som var helt buggad, man dödade honom och sedan var man fast i det rummet.

Lätt det bästa NES-spel jag spelat

Ikari warriors tror jag du menar?
Citera
2016-01-10, 11:25
  #161
Medlem
AnnaDeas avatar
Star Force
Citera
2016-01-10, 17:52
  #162
Medlem
Dissociatives avatar
Kommenterade här tidigare men måste även lägga till Castlevania och Ninja Gaiden nu när jag spelat dem med!
Citera
2016-01-11, 07:30
  #163
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Ikari warriors tror jag du menar?
Det har du helt rätt i, var så säker på att det hette Commandos eller något liknande Kollade in lite gameplay på Youtube och visst fan är det Ikari Warriors. Jag och min kompis satt i timmar och spelade det, så underbart lir det var
Citera
2016-01-11, 12:50
  #164
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaDea
Star Force
Vilket jävla skitspel


Life force däremot är en jävla höjdare!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback