• 1
  • 2
2011-09-02, 02:15
Medlem
Buttersss avatar
http://www.skanskan.se/article/20110...cannabisrokare

haha, låter ganska töntigt.. iofs är dessa "städer" ganska cannabistätt ?
Citera
2011-09-02, 03:33
Medlem
bustashots avatar
"dödsknark", de ska alltid bre på så fasligt.
Citera
2011-09-02, 03:33
Medlem
bustashots avatar
Eller så brer du ju på. Cannabis är ju inte dödsknark så förstår inte riktigt vad det var för rubrik men "ok"
Citera
2011-09-02, 03:42
Medlem
Sickmyducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bustashot
Eller så brer du ju på. Cannabis är ju inte dödsknark så förstår inte riktigt vad det var för rubrik men "ok"

Valet att använda sig av ordet "Dödsknark" i topic är jag säker på att TS gjorde i syfte att göra ironi över de rubriker olika tidningar använder sig av när de talar om Cannabis. Sök på ordet "Dödsknark" på FB så kommer du förstå.

OnT: Slöseri på skattepengar.
Citera
2011-09-02, 03:46
Medlem
bustashots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Valet att använda sig av ordet "Dödsknark" i topic är jag säker på att TS gjorde i syfte att göra ironi över de rubriker olika tidningar använder sig av när de talar om Cannabis. Sök på ordet "Dödsknark" på FB så kommer du förstå.

OnT: Slöseri på skattepengar.

Lite svårt med ironin över nätet så att säga.
Citera
2011-09-02, 04:31
Medlem
Hade oturen att åka fast i onsdags i skånetrakten med några vänner.

Shit happens, "dödsknark" bullshit!

EDIT: Tänkte själv att det var mysko att de lyckades, men denna artikeln visade klart och tydligt varför just de civilarna var ute och stoppade oss helt random tur att jag aldrig kommer röka igen

Lay low smokers!
Citera
2011-09-02, 05:51
Medlem
nygraddads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bustashot

Du är ny här ser jag.

Vilket jävla slöseri med skattebetalarnas pengar.
Citera
2011-09-02, 07:43
Medlem
AntiSociaL.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Noob2Rule
Hade oturen att åka fast i onsdags i skånetrakten med några vänner.

Shit happens, "dödsknark" bullshit!

EDIT: Tänkte själv att det var mysko att de lyckades, men denna artikeln visade klart och tydligt varför just de civilarna var ute och stoppade oss helt random tur att jag aldrig kommer röka igen

Lay low smokers!

Förklara lite mer hur det gick till? Stormade dom er eller fick ni bara pissa i en mugg?
Citera
2011-09-02, 13:52
Medlem
GreenProphets avatar
Inget annat än förtryck, att polisen inte klarar av att lösa riktiga brott syns ännu en gång klart och tydligt.
Citera
2011-09-02, 14:18
Medlem
zoccers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenProphet
Inget annat än förtryck, att polisen inte klarar av att lösa riktiga brott syns ännu en gång klart och tydligt.
Narkotikabrott är riktiga brott, vad skulle de annars vara?
Citera
2011-09-02, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiSociaL.
Förklara lite mer hur det gick till? Stormade dom er eller fick ni bara pissa i en mugg?

Vi promenerade i en ort efter att vi precis handlat riktigt bra weed och påväg till stationen så dök det upp en man och en kvinna som visade sina brickor för oss och bad oss att stå still och ta ut händerna ur fickan. De va såklart civilklädda. Edit: detta hände i onsdags i den trakten, så de ville verkligen fånga folk som röker ..

Där fick vi vänta tills de kom några uniformerade poliser i 2 andra bilar och jag och mina 2 vänner fick åka i vars en bil till stationen för att lämna ett urinprov. De kollade även genom oss och hittade 2 bitar på mig.

That's it
Citera
2011-09-02, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoccer
Narkotikabrott är riktiga brott, vad skulle de annars vara?

Påhittat såklart?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback