Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-02-28, 16:15
  #13
Medlem
Jag tycker benson dämpar canabis ruset.
Citera
2016-02-29, 22:19
  #14
Medlem
kingdeads avatar
Gillar personligen inte själv att blanda droger, hasch är en underbar drog som funkar på många sett som medicinskt. Benzo är fan endast medicin. Låt haschet verka för sig själv å spara benzon till den behövs mina "kära vänner"
Citera
2017-12-17, 23:26
  #15
Medlem
Sov 14 timmar efter den kombon
Citera
2017-12-17, 23:43
  #16
Medlem
Ser inga problem i den kombon. Dock så kombinerar jag cannabis oavsett vad jag intar. För mig krockar det inte med något .
Citera
2018-01-16, 00:27
  #17
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Var ett bra tag sedan jag knaprade benzo eller rökte på. Men för dom allra flesta så dämpar benzo cannabisruset.
Citera
2018-01-16, 00:30
  #18
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dobelol
Ser inga problem i den kombon. Dock så kombinerar jag cannabis oavsett vad jag intar. För mig krockar det inte med något .

Samma, det hör till. Tycker alla droger är så tråkiga utan rökat och man får inte ut allt av den. Sen helst nån bärs på det oxå
Citera
2018-01-16, 01:31
  #19
Medlem
Tycker om en normal dos av benzo för att dämpa ångest, paranoia och gör att man sover bättre men tycker inte så mkt om skyhöga doser av benzo på cannabis faktiskt för att de tar ofta över ruset över lite för mycket. Gäller att hitta en balans då man kan känna av både och på lika nivå. Blir oftast att jag antingen röker för mycket och för lite benzo eller tvärtom svårt att få till det perfekt... Men när man lyckas gud då är det nog en av de skönaste drogbladningarna.
Citera
2018-01-21, 22:26
  #20
Medlem
Rysk-katts avatar
kan tycka det är skönt att blanda men måste röka så mycket mer för att bli nöjd med benso i kroppen.
Citera
2018-01-22, 14:19
  #21
Medlem
CoopColas avatar
Jag tycker det är onödigt att röka om man har tagit för mycket bens, men typ 20mg diazepam till en spliff är oslagbart! Lite horse på det så är man hemma
Citera
2018-01-22, 14:24
  #22
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Jag tycker det är onödigt att röka om man har tagit för mycket bens, men typ 20mg diazepam till en spliff är oslagbart! Lite horse på det så är man hemma
Även jag upplever att det är onödigt att röka cannabis när man intagit för stora mängder benso. Blir knappt väck oavsett hur mycket jag röker när jag har benso i kroppen.

Men en liten mängd tar bort all paranoia som kan uppkomma.
Citera
2018-01-24, 04:44
  #23
Medlem
sluskjohans avatar
Haha du är allt för rolig du Cannabis går att blanda med alla droger så du vet om det Tycker benzo, tramadol, alkohol och kola suger balle utan röka.
__________________
Senast redigerad av sluskjohan 2018-01-24 kl. 04:46.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback