Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-11-25, 18:51
  #25
Medlem
fjolla666s avatar
Member 24 är helt okey gym. Plus: Stora fina lokaler iaf 2 av gymmen. Nya fina maskiner. Bra med fria vikter. Rena lokaler.

Minus: För mycket aggressiva anabola snubbar som släpper vikterna så det smäller i hela lokalen. Många lägger inte tillbaka vikterna efter sig. Tyvärr är ca 90% av dom som missköter sig är ej av svenskt ursprung.
Citera
2014-04-05, 14:18
  #26
Medlem
WangHaos avatar
Känns som det är en hyffsad överetablering i Västerås?
Citera
2017-09-04, 13:09
  #27
Medlem
Jag har gymmat på member i 1 år nu, säger upp det snart då jag inte bor i västerås längre.
Min erfarenhet av det är att personalen är trevliga. Dock skriker dom på en om man släpper vikterna, vilket kan vara svårt om man ska maxa mark.

gymmet har bra lokaler, Erikslund är absolut bäst och Sigmatorget är det sämsta enligt mig.
Hantlarna går upp till 50 kg, finns bra speglar och ok ljus om man letar noga.
Det är väl mest disco-gymmare som kör där vilket är rätt jobbigt.

Gymmet får 7/10 av mig, inget speciellt med duger(dock har jag inte sagt upp kortet än så vi får se hur trevliga personalen är då..)
Citera
2023-10-14, 06:06
  #28
Medlem
Återupplivar tråden då jag gärna vill få svar på hur First Class gym I City är. Jag gymmar just nu på fitness24seven men har tröttnat på den, dels för att lokalerna i både Hälla och stan är ganska små och en del typer kommer dit. T.ex. en a-lagare mitt på dagen som satt och svor åt mig i omklädningsrummet, en fläskig besswisser som berättar hur man ska lyfta egentligen fast det uppenbart att han inte vet vad han gör och det händer om gymmar på en söndag att någon full killer kraschar i omklädningsrummet. Nu har jag tittat på priset och det ska kosta 584 kr/månad i First Class vilket är mer än dubbelt så mycket än finess, frågan är om det är dubbelt så bra?
Citera
2023-10-18, 22:17
  #29
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakenfranhavet
Återupplivar tråden då jag gärna vill få svar på hur First Class gym I City är. Jag gymmar just nu på fitness24seven men har tröttnat på den, dels för att lokalerna i både Hälla och stan är ganska små och en del typer kommer dit. T.ex. en a-lagare mitt på dagen som satt och svor åt mig i omklädningsrummet, en fläskig besswisser som berättar hur man ska lyfta egentligen fast det uppenbart att han inte vet vad han gör och det händer om gymmar på en söndag att någon full killer kraschar i omklädningsrummet. Nu har jag tittat på priset och det ska kosta 584 kr/månad i First Class vilket är mer än dubbelt så mycket än finess, frågan är om det är dubbelt så bra?
Har du kollat in "Gymmet" som ligger på Sintervägen?
Om jag har uppfattat det rätt så är det vid gamla metallverken det ligger.
https://gymmet.nu/

Har inte själv tränat där ännu, men ska till v-ås och jobba om några veckor och tänkte då passa på att testa stället. Ser ju ganska nice ut.
Citera
2023-10-19, 11:10
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
Har du kollat in "Gymmet" som ligger på Sintervägen?
Om jag har uppfattat det rätt så är det vid gamla metallverken det ligger.
https://gymmet.nu/

Har inte själv tränat där ännu, men ska till v-ås och jobba om några veckor och tänkte då passa på att testa stället. Ser ju ganska nice ut.
Faktiskt inte, men av att döma på bilderna verkar det vara okej i guess, men inget för mig men eftersom de har veckokort och om du bara är i Västerås tillfälligt, kör. Men är positivt överraskad av first class dock, stort utbud även om priserna är saftiga fast rekommenderar ej för folk som bara är här tillfälligt eller gymmar oregelbundet.
Citera
2023-10-22, 10:36
  #31
Medlem
RollonHomies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakenfranhavet
Faktiskt inte, men av att döma på bilderna verkar det vara okej i guess, men inget för mig men eftersom de har veckokort och om du bara är i Västerås tillfälligt, kör. Men är positivt överraskad av first class dock, stort utbud även om priserna är saftiga fast rekommenderar ej för folk som bara är här tillfälligt eller gymmar oregelbundet.
First Class ser också jävligt nice ut. Ligger det i det som kallades "Punkt" förut?
Kul med en löparbana mitt i allt, för de som vill kunna löpträna utan maskiner på vintrarna.
Citera
2023-10-22, 13:55
  #32
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
First Class ser också jävligt nice ut. Ligger det i det som kallades "Punkt" förut?
Kul med en löparbana mitt i allt, för de som vill kunna löpträna utan maskiner på vintrarna.
Det heter fortfarande Punkt.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback