Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-08-29, 23:27
Medlem
Till att börja med, jag är inte oskuld. Dock har dom få gångerna jag legat (3 gånger, 2 olika partners) varit förjävliga.

Den första som det blev två gånger med, var det lite strul, sen kom gummit fram, och så tryckte jag in den och körde lite. Kom ganska snabbt och efter de var de över. Likadant andra gången.

Sista gången med annan partner körde vi utan då jag visste hon tog piller och förmodligen frisk. Där var det ännu mer brådis, ner med trosan, in med den lite kvickt och sen när du kommer så är de slut.

Så här ska det såklart inte vara? Visst, ett problem att jag kommer för fort, men det ska väl gå att komma, och sedan köra på igen.

Ska förmodligen ligga i helgen, och då utan kondom då jag vet att hon föredrar detta. Så, om vi nu säger att vi kommer till sexandet (självklart tråkiga missionären) så kör jag in den, kommer och sen ut med den och på med kallingarna, för.. vad gör man med den nersaggade kuken? Om jag kommer, kan jag ju inte glida ner och dra en liten slick.

Ge mig från början till start! När byter ni position, vad säger ni när ni kommer etcetc. Alla tips för att få ett bra ligg! Btw, vet att jag tänker för mycket men det har ju inte gått något vidare ännu så

Tack!
Citera
2011-08-29, 23:34
Medlem
Jag eller vi brukar oftast hångla, smeka, oralsex, sedan knulla. Brukar köra missionären i kanske 3-5 minuter om man kan hålla sig den tiden. Sedan kanske byta så att hon rider. Känner man att man är påväg att komma så kan man ju ta en lite en minuters pause då är chansen att man kan hålla på MYCKET längre. Iallafall i mitt fall.
Efter det så är doggy gutt som fan att köra vilket är ställningen som jag oftast kommer på.

brukar ibland spruta henne på ryggen

Sen kan man vänta iallafall 5 minuter sedan är det bara att börja smeka igen och ja man får nog upp den ska du se.
Citera
2011-08-29, 23:36
Medlem
börja från början... med lite smek å pill här å där... du kankse kan slicka henne före... uppskattas

När du är redo å peta in den så gör det då... kanske går det att hinna känna efter att du är på väg att komma... å byta ställning lite innan.. så du får en naturlig paus på några sekunder liksom. försök prata med flickan så går allt mycke enklare... inkl ev ställningsbyte. Är hon lite erfaren kan du ju fråga om hon vill rida dej. men försök hellre "ha det skönt/mysigt/roligt ihop" än å vara teknikfreak. Lycka till!
Citera
2011-08-29, 23:39
Medlem
micaeles avatar
In-ut-sprut är väl vanliga tågordningen...

Men har du aldrig blivit avsugen eller slickat, pojk?
Citera
2011-08-30, 00:18
Medlem
Ta det lugnt till å börja med
Andas henne i örat och kyss henne försiktigt längs med käkbenet ner till munnen.
Lek med finger topparna försiktigt över hennes hud och smek henne försiktigt över rygg/mage/midja/lår osv. Rusa inte till själva fittan om man ska uttrycka sig så. :P
Sug och naffsa i bröstvårtorna, stoppa in dom i munnen och blöt ner dom ordentligt med varm saliv, sedan blåser du försiktigt kall luft på dom, kommer hon rysa i hela kroppen
Kyss henne på magen och arbeta dig nedåt, kyss och smek insidan lår och retas så mycket du
Sedan börjar du kyssa och slicka/suga på henne där nere, börja försiktigt och arbeta sig inåt med mjuka tungrörelser, se till att hon blir riktigt våt innan du börjar fokusera på klittan.
Samtidig som du ligger och arbetar så glöm inte bort att du har två händer, smek henne med dom över kroppen samtidigt.
Låt henne komma
Du själv kommer va kåt som fan vid det här laget och kommer va skönare för dig å komma med.
Och även om själva penetrations sexet bara varar några minuter så lovar ja hon kommer va nöjd om de inte är nått fel på henne :P

Du har även vid det här laget visat henne att du ger och tänker på henne, så du kommer få tillbaka.
Sedan kommer det bara bli bättre och bättre, längre sex och experiment med nya ställningar.

Lycka till
Citera
2011-08-30, 01:16
Medlem
Tack för alla svar! Fler och utförligare svar mottages gärna!

Citat:
Ursprungligen postat av russiaprivjet

Antar du är tjej, något som var fel med det han skrev?
Citera
2011-08-30, 03:43
Medlem
cannabis-slampas avatar
Utgå icke från att alla tjejer gillar att bli slickade.
Jag tycker det är riktigt vidrigt.
Jag tappar typ sexlusten helt och hållet om en kille plötsligt börjar slicka.
USCH!!!

Alla tjejer har olika zoner som är mer eller mindre erogena.
"Glöm" därför från gång till gång vad andra tjejer har gillat/ogillat.

Koncentrera dig enbart på just den aktuella tjejen och utgå från hennes preferenser.
Var väldigt lyhörd för vad hon njuter av och "backa" om du märker att hon ogillar.

Det bästa sättet är förmodligen att fråga HENNE rent ut vad hon föredrar.
Hon kanske älskar missionären och hennes mest erogena zoner kanske sitter på halsen, fötterna, händerna, nacken etc.

Bröst och fitta kan t.o.m. vara relativt ointressant för många tjejer,
men naturligtvis inte för alla.

Kort sagt: vi är alla olika och gillar också olika sexvarianter.

Fråga den aktuella tjejen hur hon vill bli tillfredsställd.
Om hon har svårt att prata och förklara så kan du be henne att fysiskt föra dina händer till rätt ställen.

Tack för ordet. Lycka till!
Citera
2011-08-30, 04:34
Medlem
Hmm.. Tror att många tjejer gillar lite tuffare tag än vad som beskrivs här ovan, själv slaknar den när jag läser den här skiten. Ta för dig i sängen och var en man. Följ dina instinkter. De flesta tjejer gillar att bli dominerade, de vet bara inte om det.

Ett mer konkret råd är att om du tagit ett gäng öl kan du hålla på hur länge som helst utan att komma. Eller om du tömt magasinet någon timme innan. Sedan ordnar det sig nog med tiden, man kan kämpa för att hålla emot, ta en paus, smiska och byta ställning när man är nära osv.
Senast redigerad av stray_dog 2011-08-30 kl. 04:38.
Citera
2011-08-30, 09:14
Medlem
Jesus christ!!!!!

Glöm allt ni läser i den här tråden (och alla andra för den delen med).

ALLA brudar är OLIKA!!!!! Omöjligt att generalisera, omöjligt att ge allmänna tips!

That's the god honest truth!

Lycka till!
Citera
2011-08-30, 10:03
Medlem
Kadde1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabis-slampa
USCH!!!

Alla tjejer har olika zoner som är mer eller mindre erogena.
"Glöm" därför från gång till gång vad andra tjejer har gillat/ogillat.

Koncentrera dig enbart på just den aktuella tjejen och utgå från hennes preferenser.
Var väldigt lyhörd för vad hon njuter av och "backa" om du märker att hon ogillar.

Det bästa sättet är förmodligen att fråga HENNE rent ut vad hon föredrar.
Hon kanske älskar missionären och hennes mest erogena zoner kanske sitter på halsen, fötterna, händerna, nacken etc.

Bröst och fitta kan t.o.m. vara relativt ointressant för många tjejer,
men naturligtvis inte för alla.

Kort sagt: vi är alla olika och gillar också olika sexvarianter.

Fråga den aktuella tjejen hur hon vill bli tillfredsställd.
Om hon har svårt att prata och förklara så kan du be henne att fysiskt föra dina händer till rätt ställen.

Tack för ordet. Lycka till!

Frågan är ju varför du inte säger till en kille vad DU vill ha istället för att han ska gissa sig fram via de bokstavligt talat tusentals kombinationerna, speciellt om du nu blir så avtänd av att bli slickad.

Edit: Du poängterar väldigt väl att ni alla är olika - ja, rätt. Men du lägger ALLT ansvar på killen låter det som, wth?
Senast redigerad av Kadde1 2011-08-30 kl. 10:07.
Citera
2011-08-30, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cannabis-slampa
USCH!!!

Självklart är alla olika men jag skulle tro att de tjejer som inte gillar att bli slickade utgör typ en procent av alla kvinnor så det är ändå ett bra, generellt tips.
Citera
2011-08-30, 10:51
Medlem
Jag kör alltid på känsla, och man märker vad bruden tycker om.

GL
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in