Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-26, 19:15
  #757
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Det är inget problem att komma in. Det är bara glidet som är knackigt, det blir liksom inte särskilt skönt. Jag är ingen färsking, det handlar om kvalitén på sexet.
Vi kör inte direkt in med kuken. Jag värmer upp med mun och hand ordentligt. En del av tjusningen.

Det är hon som inte vill ha plugg. Hon har aldrig ens haft en dildo i musen eller vibbat.
Jag förstår tjusningen med det mentala du beskrev, det låter ju sexigt, men i praktiken vette fan om det är min grej.

Ska införskaffa det glid du tidigare rekommenderade. Tack för tips.

Ok, då förstår jag. Ett ytterligare tips ska du få på vägen, och det är att ev. använda en glidmedelsspruta, så du får in glidet där det behövs (finns speciella sådana). Det känns ju dock inte så hett, och jag har aldrig använt det själv.

Lycka till!
Citera
2016-05-27, 19:47
  #758
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Ok, då förstår jag. Ett ytterligare tips ska du få på vägen, och det är att ev. använda en glidmedelsspruta, så du får in glidet där det behövs (finns speciella sådana). Det känns ju dock inte så hett, och jag har aldrig använt det själv.

Lycka till!

Köpte pjur-glidet och det går som smort. Tack för tips.
Nja, finger duger bra till att få in kleten. Har provat spruta in med rengöringsblåsan nån gång och det gjorde ingen skillnad.
Citera
2016-05-27, 21:23
  #759
Avstängd
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Det är inget problem att komma in. Det är bara glidet som är knackigt, det blir liksom inte särskilt skönt. Jag är ingen färsking, det handlar om kvalitén på sexet.
Vi kör inte direkt in med kuken. Jag värmer upp med mun och hand ordentligt. En del av tjusningen.

Det är hon som inte vill ha plugg. Hon har aldrig ens haft en dildo i musen eller vibbat.
Jag förstår tjusningen med det mentala du beskrev, det låter ju sexigt, men i praktiken vette fan om det är min grej.

Ska införskaffa det glid du tidigare rekommenderade. Tack för tips.

Ja tjejerna kan vara lite hämmade inför en buttplugg en gång köpte jag en liten då åkte din in helt i röven på tjejen och hon fick panik och fick skita ut den i muggen, inte helt lyckat
Citera
2016-05-28, 13:30
  #760
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Köpte pjur-glidet och det går som smort. Tack för tips.
Nja, finger duger bra till att få in kleten. Har provat spruta in med rengöringsblåsan nån gång och det gjorde ingen skillnad.

Höhö...
Låter bra, kul att jag kunde vara till hjälp.
Citera
2017-10-10, 16:50
  #761
Medlem
plastgubbens avatar
Finns det något glidmedel (eller någon produkt som fungerar att använda som glidmedel) som det inte är några problem att slicka i sig?
Citera
2017-10-12, 14:02
  #762
Medlem
Loeptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastgubben
Finns det något glidmedel (eller någon produkt som fungerar att använda som glidmedel) som det inte är några problem att slicka i sig?

Oliv eller rapsolja!
Citera
2020-12-21, 22:41
  #763
Medlem
Om man vill ha ett härligt vattenbaserat glidmedel, som har lång tid innan det torkar, och även vill ha en någorlunda god smak eller diskret smak på det, vilket är era bästa tips?

Har provat RFSU:s "Massage glide" med någon trevlig smak och lukt, men det torkar ganska fort vid handjobb på mannen, så önskar något som har lite längre glid-tid men som ändå inte har silikon i sig, vad finns det för bra alternativ då?
Citera
2021-02-28, 21:08
  #764
Medlem
Bartz.Lejons avatar
Glidmedel vs Vaselin?

Vad fungerar egentligen bäst vid penetration? Är det glidmedel eller det heliga vaselinet som har används av stjärtgossar i decennier?

Själv har jag aldrig provat vaselin, men där emot glidmedel.
__________________
Senast redigerad av Bartz.Lejon 2021-02-28 kl. 21:11.
Citera
2021-02-28, 21:12
  #765
Medlem
Akvariumfiskarns avatar
Satsa på det gamla beprövade så är du på den säkra sidan, varför inte bara spotta?
Citera
2021-02-28, 21:17
  #766
Medlem
Bartz.Lejons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akvariumfiskarn
Satsa på det gamla beprövade så är du på den säkra sidan, varför inte bara spotta?
Vill gärna ha det spottfritt när jag bonkar bäver.
__________________
Senast redigerad av Bartz.Lejon 2021-02-28 kl. 21:19.
Citera
2021-02-28, 21:21
  #767
Medlem
Akvariumfiskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartz.Lejon
Vill gärna ha det spottfritt i sängen.

Ok, i see. Alternativet kan vara att använda en tjockare handduk.
Citera
2021-02-28, 21:48
  #768
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bartz.Lejon
Vad fungerar egentligen bäst vid penetration? Är det glidmedel eller det heliga vaselinet som har används av stjärtgossar i decennier?

Själv har jag aldrig provat vaselin, men där emot glidmedel.
Vaselin ska det vara. Perfekt vid analsex!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback