Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-29, 01:37
  #13
Medlem
Deebo83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spartak
Kan du då svara på min fråga?

Hur kan de tusentals inblandade vara tysta? Du förstår vilken enorm operation det här är i sådan fall?

Och hur kommer det sig att ingen av betydelse(som inte tillhör de sammansvurna) ser det du vet? Är alla politiker, medier och militärer sammansvurna?

Och jag har läst mycket om WTC och sett alla konsprations dockumentärer i ämnet, jag var och helt 100% säker att mossad mm låg bakom det, jag satt också och försvarade mina teorier när alla skrattade åt mig.


Som jag ser det, USA gjorde bort sig, de trodde inte att något sådant skulle kunna ske. Det har aldrig hänt tidigare. Sen tar det nog emot för en stridspilot att skjuta ihjäl 300 civila landsmän. Allting kommer vi aldrig få reda på såklart. Jag håller med om att krigslobbyisterna utnyttjade situationen på ett vidrigt sätt. Bin Ladin har snart lyckats, hela USAs ekonomi är påväg att kollapsa och orsaken heter krig, Homeland security och CIA.

Det behöver inte alls vara tusentals som är inblandade i den saken!

CIA är enormt starka och kapabla till ALLT och lite till.
Varför man inte skjöt ner planet? utan att dra nån slutsats av alla dokumentärer jag har sett så tror jag att de "va värt" att offra alla dom liven som gick åt för att komma åt oljan i öst. allt handlar om olja. kolla vad som hände med IRAK trots att absolut INGA massförstörelsevapen hittades, kolla sedan vad som händer nu med lybien, bara för ett år sedan va USA och Kadaffi allierade, även sverige likaså...ähh tar för mycket plats att skriva och alldelles för mycket off topic. men summa sumarum...ett land gör inte BORT sig med försvar, och speciellt inte ett land som USA som består av 90% stridspittar i regeringen!
NÅN gång kommer vi nog att få reda på vad som egentligen hände, dock så tror jag aldrig i hela livet att G.W bush skulle tala ut om det. aldrig!
men han är en skön figur, det ska man ge honom! i särklass den mest COWBOY presidenten som någonsinn har funnits!

god natt och sov gott. ber om ursäkt för mitt tidiga arga inlägg....
Citera
2011-08-29, 01:38
  #14
Medlem
Mvks avatar
Den jävla fittan.
Den mannen har en egen plats reserverad i helvetet tillsammans med Zionisterna, diverse pedofiler, våldtäktsmän och alla korrupta GBG-pampar.
Smutsiga luder, tvi.
Citera
2011-08-29, 03:09
  #15
Avstängd
BillyWalshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spartak
Kan du då svara på min fråga?

Hur kan de tusentals inblandade vara tysta? Du förstår vilken enorm operation det här är i sådan fall?

Och hur kommer det sig att ingen av betydelse(som inte tillhör de sammansvurna) ser det du vet? Är alla politiker, medier och militärer sammansvurna?

Och jag har läst mycket om WTC och sett alla konsprations dockumentärer i ämnet, jag var och helt 100% säker att mossad mm låg bakom det, jag satt också och försvarade mina teorier när alla skrattade åt mig.


Som jag ser det, USA gjorde bort sig, de trodde inte att något sådant skulle kunna ske. Det har aldrig hänt tidigare. Sen tar det nog emot för en stridspilot att skjuta ihjäl 300 civila landsmän. Allting kommer vi aldrig få reda på såklart. Jag håller med om att krigslobbyisterna utnyttjade situationen på ett vidrigt sätt. Bin Ladin har snart lyckats, hela USAs ekonomi är påväg att kollapsa och orsaken heter krig, Homeland security och CIA.
Tusentals? TUSENTALS? Tror du på fullaste allvar att det krävs tusentals för att orkestrera ett sånt här attentat? Räcker med att max 5 pers. från Vita Huset vet om det. Ett par from CIA, Pentagon och diverse andra underrättelsetjänster. Skulle tippa på runt 25-30 pers inom USAs regering som har planerat det här - OM jag nu trodde på det.
Citera
2011-08-29, 03:22
  #16
Medlem
kaakis avatar
Alltså det kommer alltid att finnas tusentals frågor om varför och hur och vad... Det enda som är mest trovärdigt är att det absolut inte kan vara av Al-qaida... De kunde åtminstone ha stoppat det andra flyget då det första var rapporterat kapad och inkörd i WTC.... och sen som det nämnts.. PENTAGON??? Hallåå vakna upp människor, det är inte så lätt som det verkade... Och att Al qaida ligger bakom... bara BS.

Inga bevis mer än "DNA från en muhammed och en abdul"... allt annat var bränt.

Kaaki
Citera
2011-08-29, 03:24
  #17
Medlem
Noppismans avatar
Det skulle vara roligt om han faktiskt erkände att det var de som låg bakom det, typ som Nixon.Men med största sannolikhet är det bara propaganda. Folk börjar glömma och måste bli påminda, de vill ju helst inte behöva göra det igen.

Personligen tycker jag G.W.B e en skön snubbe, han försöker inte äns spela smart och man märker verkligen hur oseriös han är. Han bara skrattar alla i ansiktet.

En lite rolig grej jag hittade; högst upp på CIA:s "Terrorism FAQ":
Citat:
Q: Has the CIA ever provided funding, training, or other support to Usama Bin Laden?

A: No. Numerous comments in the media recently have reiterated a widely circulated but incorrect notion that the CIA once had a relationship with Usama Bin Laden. For the record, you should know that the CIA never employed, paid, or maintained any relationship whatsoever with Bin Laden.

Tänk er, ca 1940: Q: Has the MI5 ever provided funding, training, or other support to Adolf Hitler?
__________________
Senast redigerad av Noppisman 2011-08-29 kl. 03:52.
Citera
2011-08-29, 03:25
  #18
Medlem
OrbitalDeaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spartak
Kan du då svara på min fråga?

Hur kan de tusentals inblandade vara tysta? Du förstår vilken enorm operation det här är i sådan fall?

Och hur kommer det sig att ingen av betydelse(som inte tillhör de sammansvurna) ser det du vet? Är alla politiker, medier och militärer sammansvurna?

Och jag har läst mycket om WTC och sett alla konsprations dockumentärer i ämnet, jag var och helt 100% säker att mossad mm låg bakom det, jag satt också och försvarade mina teorier när alla skrattade åt mig.


Som jag ser det, USA gjorde bort sig, de trodde inte att något sådant skulle kunna ske. Det har aldrig hänt tidigare. Sen tar det nog emot för en stridspilot att skjuta ihjäl 300 civila landsmän. Allting kommer vi aldrig få reda på såklart. Jag håller med om att krigslobbyisterna utnyttjade situationen på ett vidrigt sätt. Bin Ladin har snart lyckats, hela USAs ekonomi är påväg att kollapsa och orsaken heter krig, Homeland security och CIA.
Jag tror den största tabben i allt var att en privatperson råka filma allt så att man kunde se detonationerna i slow sen. Sen var det väl som så att om ett flyg hade kört in i pentagon vore det troligt med mer vrak delar och gärna att vingarna tagit ett par lyktstolpar. När jag tänker på det så var det en jävla massa som inte stämde. Bush'arna är onda jävlar inget annat, håller med den som sa att han inte ljuger mer än aftonhoran - aftonhoran är väl en serietidning full av fantasier, eller?
Citera
2011-08-29, 03:25
  #19
Medlem
Det är ju bevisat att de fått information av terrormisstänkta under förhör där de erkänt att de planerar att attackera WTC. Det hade de "vetat" i flera år. Frågan är hur många sådana erkännanden de får varje år och hur många de egentligen behöver de oroa sig för. Det finns brister i hela händelsen tex med building 7, magiska passet, pentagon osv osv men slutsatsen behöver inte vara att allt var ett inside job. Det kan ju varit så att de verkligen ÄR så inkompetenta eller vilket inte skulle va så osannolikt att de visste men lät det hända. Att orkestrera något sådant kan gå att bevisa, men att bara låta det hända går inte att bevisa på samma sätt. Det är bara som de gjort hittills och vifta bort det eller säga vi kan inte ta alla hot på allvar (vilket de självklart inte kan). Det ska bli intressant att höra Bush, hade inte förvånat mig om Bush verkligen inte visste och allt var Cheney och Rumsfeldts fel om någon skulle ha ansvaret dvs. Tror Bush är för dum helt enkelt.
Citera
2011-08-29, 03:46
  #20
Medlem
Funderarmusens avatar
Att den amerikanska regeringen var fullt medveten om 9/11 råder inget tvivel om saken.

Sen att det kan vara intressant ur ett bisarrt perspektiv och höra vad den där dåren har att säga kan jag förstå..men räknar man med någon Sanning är man aningen naiv...
__________________
Senast redigerad av Funderarmusen 2011-08-29 kl. 03:50.
Citera
2011-08-29, 08:40
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deebo83
loose change är inte det enda som pratar emot den officiella 9/11. du har tydligen absolut ingen ANING om vad USA´s regering är kapabla till. du tror alltså på FULLASTE allvar att några analfabeter (al-qaida, som för överigt är skapat och finansierat av USA) skuylle kunna genomföra en sån terrorattack??? du MÅSTE ju bara skoja med oss när du tror att AL-QAIDA kan flyga ett VANLIGT JÄVLA flygplan rakt in i PENTAGON?? jag blir för fan förbannad på dig! du borde skämmas och gå och gömma dig bakom din soffa, kom aldrig ut därifrån!!

Jag SKULLE kunna ha köpt den teorin om inte pentagon hade blivit attackerat...vi snackar om PENTAGON här!!! jordens mest avancerade luftförsvar finns installerat där, och dom skulle ha missat ett så stort flygplan? nej tack.....du kan svälja den om du vill! jag gör inte de. AL-Qaida är amerikanskt, och Osama Bin Laden är kul figur skapad av USA och "dödad" av USA.
9/11 was an inside job...punkt slut!

En femtedel av alla människor tror på din teori. Men samtidigt är även en femtedel av alla människor efterblivna....
Citera
2011-08-29, 08:57
  #22
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deebo83
... i särklass den mest COWBOY presidenten som någonsinn har funnits!


Well, http://cornerstonecowboychurch.com/i...wboyHat_1_.gif
Citera
2011-08-29, 09:17
  #23
Medlem
Pasiphaes avatar
Bush måste vara det största skämtet till president någonsin.
Citera
2011-08-29, 09:19
  #24
Medlem
obin_gams avatar
Videon funkar inte på Nat Geos sida. Nån som kan länka till nån torrent eller annan källa?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback